Beoordelingen Tensing

Martin uit: Leusden

7,8

Paul uit: Rossum

27-03-2018

Tom Broerse gaf ons een cursus FME.
Hij wist duidelijk waarover het ging, legde het goed uit, en is plezierig in de omgang. Helemaal prima.

Patrick uit: Deventer

27-03-2018

Cursus geleid door kundige instructeur die meedenkt met niet-cursus gebonden vragen.

Jeroen uit: Ermelo

7,4

De cursus bestond met name uit veel doe het zelf oefeningen die zeer simplistisch in elkaar gezet zijn. De verwachtingen zijn voor het grootste gedeelte waar gemaakt.

De training is naar eigen inschatting ook prima te doen zonder trainer. Zolang de begin data maar gebruikt wordt. De training is verder niet heel uitdagend omdat alles zo doordacht is dat er geen onverwachte fouten uitkomen of dergelijke. Het is na deze cursus vooral veel blijven doen.

De duur was goed, niet te langdradig en je had ruimte om meer te doen. Zo heb ik alle hoofdstukken doorgenomen en overige aanwezigen een hoofdstuk minder.

De moeilijkheidgraads was niet moeilijk. Bijna aan de makkelijke kant. De uitdaging was moeilijk te vinden in de oefeningen. Dit was erg simpel om door te lopen.

Wel is alles goed om stapje voor stapje door te nemen. Zo moet het namelijk ook in het werk na de cursus.
De eind opdracht waar zelfstandig fouten gezocht moesten worden was het meest uitdagend. Wel jammer dat er allemaal coördinaten systemen uit canada gebruikt worden en geen lokale systemen.

Met name oplossingen zelf zoeken heb ik door de cursus heen wel gemist.

Maaike uit: Nijmegen

27-03-2018

Ik heb alleen een cursus FME gevolgd, dus ik kan alleen daar iets over zeggen.