Beoordelingen Tandzorg Voorburg Savalle

8,5
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,6
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,4
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,5
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,6

S. van Beek uit: Zoetermeer

08-10-2018

Hele prettige omgeving, vriendelijke medewerkers, tandarts denkt met je mee betreffende plaatsing nieuwe kroon o.i.d.. Wij zijn verhuisd naar een andere stad maar ik blijf mijn tandarts in Voorburg trouw, omdat ze zo goed zijn!

Maea Alblas uit: Vorburg

04-10-2018

Mijn ervaring wordt omschreven als een goede.

Y zindel uit: Voorburg

03-10-2018

Goed geholpen aan slecht gebit

Oliga uit: Voorburg

03-10-2018

Ik en mijn kinderen zijn al jaren klanten van de praktijk Savalle. Mijn ervaring is uiterst positief. Professionele en vriendelijke dienst die wordt hier aangeboden komt helaas niet vaak voor. Het sfeer is heel informeel. Ik zal deze tandartspraktijk van harte aanraden.

Hans Beukema uit: Den Haag

7,9

Ze zijn punctueel met afspraken en geven goede adviezen over tandzorg

D. Hoeblal uit: Den haag

02-10-2018

Voor mijn kindjes altijd een feest om te mogen komen, zelfs nu we verhuisd zijn!

Familie van Delden uit: Voorburg

02-10-2018

Er is altijd een fijne en relaxte sfeer bij jullie. Zelfs mijn man (die jarenlang niet bij de tandarts is geweest, omdat hij zo bang was), komt nu 2x per jaar zonder moeite.

Arnold van Wijck uit: Voorburg

Cor van de Graaf uit: Voorburg

7,4

Pels uit: Voorbueg

26-09-2018
7,8

De assistente Kitty krijgt een dikke 10 Ze neemt de tijd voor je kan goed luisterend en meesenkwn
De mondhygiënist krijgt ook een 10
De tandarts zelf een onvoldoende kan bijna geen Nederlands en als je binnen bent ben je. Binnen 1.5 minuut weer buiten (teminste bij me dochters wel laatst)