Beoordelingen Tandzorg Vlaardingen

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,5

10-11-2018

Jan van dorp uit: Vlaardingen

10-11-2018
8,5

Prettige ..zeer zorgvuldig en duidelijke uitleg.

Samuel uit: Schiedam

08-11-2018
9,8

Uitstekend! Ik ben helemaal blij mee. Ik moest een wortelkanaalbehandeling krijgen en niets gevoeld tijdens behandeling en ook geen napijn.

07-11-2018

geen opmerkingen

Willy Smit kik uit: Vlaardingen

07-11-2018

Vriendelijk personeel

B.Ruigrok uit: Vlaardingen

06-11-2018

snel en redelijk binnen de afgesproken tijd

J.M.Geurts uit: Vlaardingen

06-11-2018

Korte wachttijd en heel plezierig geholpen.

Verdijk uit: Maasland

27-10-2018
7,4

Goede uitleg wat betreft behandeling, schrok wel even weer een andere tandarts toegewezen te krijgen, dit is nu de 2e keer in korte tijd, eerst Fons Scholten, nu Mauri weer plotseling weg, en ja, jammer dat ik daar niet van te voren op de hoogte van gesteld.

elif deli uit: vlaardingen

26-10-2018

omdat ik een basisverzekering had wilde ik mijn kies laten trekken maar de tandarts wilde toch mijn grote gat een tijdelijke vulling doen omdat het zonde was om te trekken en zou daardoor mijn verzekering verhogeren volgend jaar dat ik dan een wortelkanaalbehandeling kon doen.maar de vulling ging maar een week mee en kost mij nu 90euro en ben na een week weer bij jullie terecht van toch laten trekken van de kies. wat onstoken was en moet voordat ook een bedrag gaan betalen van 41euro. nu vraag ik of de vorige factuur terecht is want kost mij nu een hoop geld waar ik voor de behandeling maar een week mee ging en niet paar maanden want ik kon mijn verzekering pas volgend jaar kon wijzigen waardoor ik ook een wortelkanaalbehandeling kon krijgen en niet zo een hogere bedrag moest gaan betalen voor het trekken van een kies want de vulling ging maar een week mee met pijn die ik had een week lang dacht dat het napijn was maar was gewoon onstoken. graag hoor ik per mail hoe het gaat eindigen.

groeten e.deli

25-10-2018