Beoordelingen Tandzorg Delft Centrum

8,2
839 beoordelingen
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,5
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,8
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,4
801 t/m 810 van 839 beoordelingen

Christa uit: Hoek van holland

27-10-2015
7,7

Ervaring:
Een hele prettige tandarts. Heel rustig in de omgang en in de mond! Ook voor de kinderen is het prima om naar de tandarts te gaan.

Aanbeveling: ja

Christian uit: Rotterdam

27-10-2015
7,1
Aanbeveling: ja

Cora uit: Delft

27-10-2015
8,3

Ervaring:
Kom hier al zeker 35 jaar altijd vriendelijk en tot volle tevredenheid geholpen.

Aanbeveling: ja

Jolanda uit: Limmen

27-10-2015
9,7

Ervaring:
Fijne praktijk met deskundig personeel

Aanbeveling: ja

Anouk uit: Limmen

27-10-2015
9,7

Ervaring:
Fijne tandarts met vriendelijk en deskundig personeel.

Aanbeveling: ja

Mart uit: Heiloo

26-10-2015
9,0

Ervaring:
Blije mensen

Aanbeveling: ja

Chantal uit: Hoek van Holland

26-10-2015
3,3

Ervaring:
Voor mijn idee wordt er niet goed gekeken tijdens de controle. Daarnaast is het afgelopen keer niet goed gegaan. Het was een heel gedoe met een nieuwe afspraak maken. Ik heb hiervoor minimaal 5 mailtjes ontvangen en daarna 2 telefoontjes gehad en heb zelf na de mail geprobeerd te bellen. Het was 15:45 toen ik belde en de kliniek was die dag tot 4 uur open, helaas stond het bandje al aan dat de kliniek gesloten was, wat ik erg gek vind als op de site vermeldt staat dat je nog een kwartier open bent. en daarna werd ik dus weer gebeld terwijl ik na het eerste gesprek al een afspraak gemaakt had. Toen de dag naderde vond ik het vreemd dat ik geen mail of sms kreeg zoals normaal. dus ik probeerde die ochtend tandzorg HvH te bereiken om na te vragen of het wel klopt dat ik een afspraak had, waar ik vrij zeker van was, maar de kliniek was niet te pakken te krijgen, tot 5 keer bellen over een 45 min verdeeld. Toen ik daar aankwam bleek ik niet bij mijn standaard tandarts ingedeeld te zijn, maar bij de vrouw die in dit filiaal werkt. Ik had hier geen fijne ervaring mee, ze behandelde me heel kortaf, moeilijk Nederlands, dus niet mee te communiceren. Dat is niet iets wat een patient een fijne ervaring kan noemen.

Aanbeveling: nee

Carin uit: Alkmaar

26-10-2015
8,0

Ervaring:
Behandelingen zorgvuldig en zo snel mogelijk
Uitleg over wat er gebeurt / staat te gebeuren
Voldoende gelegenheid tot stellen van vragen
Bij klachten op korte termijn afspraak mogelijk
Afspraak via internet prettig

Aanbeveling: ja

Saskia uit: Delft

26-10-2015
8,0

Ervaring:
Ik ben maar 1x onder behandeling van Dr. Javier Garcia geweest. De keren daarvoor waren het andere tandartsen. Enquete uitslag van mij is dus niet 100% relevant

Aanbeveling: ja

Selma uit: Den Haag

26-10-2015
7,6

Ervaring:
Eerder was ik onder behandeling bij Jorge Moreno. Vriendelijke man, maar met een taalbarrière.
Noemi is erg aardig, zacht in haar behandeling en praat vrij goed Nederlands. Dat is prettig. Ook de ondersteunende tandartsassistent is een aanwinst.

Aanbeveling: ja