Beoordelingen Tandzorg Delft Centrum

8,2
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,5
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,8
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,4

M. uit: Heiloo

8,1

vakkundig geholpen stuurt ook door als het zelf niet kunnen doen naar specialistische zorg.
vaak werd je doorverbonden nu je rechtstreeks te woord wordt gestaan is dat een zeer grote verbetering

jawad uit: Den Haag

8,2

ik ben tot nu toe tevreden

Jos uit: Den Haag

Jolanda uit: Alkmaar

7,4

Gerard uit: Heiloo

10-11-2015

Als nieuwe patiënt was een afspraak meteen mogelijk voor een wortelkanaalbehandeling.
De communicatie tussen tandarts en assistente verliep zeer professioneel , elke volgende stap in de behandeling werd aangegeven wat ik als prettig ondervond.
De behandeling verliep in drie sessies binnen een week.
Na afloop werden mij enkele adviezen gegeven omtrent mondhygiene ed.
De mij geadviseerde specialist voor mondhygiëne zorgde voor een uitstekende nabehandeling

John uit: Heiloo

Jolanda uit: Den haag

10-11-2015

Wat ik als prettig ervaar is dat Giorgia de tijd neemt voor Enzo die toch wel een beetje bang is voor de tandarts. Ze legt alles rustig uit wat hem ook op zijn gemak stelt

7,9

hans uit: heiloo

9,8

De cijfers spreken voor zich.
Ik kom nog steeds niet echt voor mijn plezier bij de tandarts maar de club maakt het wel dragelijk

Ik kan eigenlijk alles met het hoogste cijfers waarderen maar dan blijft er geen uitdaging over.

Johan E. uit: Voorburg

10-11-2015

Mw. Atenea is een deskundige tandarts, geduldig en luistert met aandacht naar de wensen van de patient. Legt bovendien uit wat de behandeling inhoudt en denkt mee of het kostenplaatje in verhouding staat met het behandelplan.
Verder is zij klantvriendelijk en zeer open wat de relatie tandarts/patient gaandeweg bestendigt.