Beoordelingen Tandzorg Delft Centrum

8,2
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,5
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,8
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,4

A uit: Delft

23-10-2015
n.v.t.

Door foute facturering van behandeling 6 jan. 2015 ben ik al maanden bezig eruit te komen. Ik ben in deze geen partij maar ben wel degene die ermee is belast. Onder dreiging van facturering door Uwnota en tussen DSW als zorgverzekeraar en Tandzorg Delft.in. Ik weiger vooralsnog een bedrag van € 154,65
te betalen. Makkelijk zeg maar sorry en zoek het verder maar uit. Ik ben het spuug en spuug zat

Dennis uit: Delft

23-10-2015
3,4

We hebben erg slechte ervaring en zijn daarom ook overgestapt naar een andere tandarts. Dit vanwege de vele wisselingen, verkeerde diagnoses en de slechte behulpzaamheid.

c cm uit: hoselersdijk.

7,2

Jammer dat er elke keer een andere tandarts is als je gewend bent krijg je weer iemand anders.verder is het wel goed.

Justin uit: Den Haag

22-10-2015

Inmiddels 3 tandartsen versleten maar steeds zijn het weer leuke nieuwe mensen. Enorm jammer dat kaakchirurgie niet meer intern zit, de Duitsche chirurg was ook een zeer bekwame en aardige man.

Pierre.H.C. uit: Hoek van Holland

7,8

Tot op heden heb ik een positieve ervaring met Tandzorg Hoek .van .Holland , maar tevens óók met Dhr M.Ransberger.
Houden zo voor de toekomst.

Groetend : Pierre Bové

Brenda uit: Honserlersdijk

8,1

Het personeel is lief en komt vertrouwt over ik hoop dat dit persoonlijk blijft en Petra je bent een echte TOPPER veel succes in de praktijk met vriendelijke groeten. Brenda Barten-Pangkey

Ed uit: Maassluis

21-10-2015
7,2

Gerda uit: Schiedam

21-10-2015

Ben zeer tevreden over zowel de praktijk als de behandeling van Tandarts Scholten een zeer kundig man.

marianne uit: leidschendam

20-10-2015
7,3

tandarts en ruimte oké, locatie op zich niet gemakkelijk te vinden,
ligt een beetje in een achteraf hoekje.

oktay uit: maasluis

20-10-2015