Beoordelingen Studiemeesters

Daan Communicatie Hogeschool Utrecht

15-02-2019

Gemiddelde beoordeling: 7

Aangeraden door een collega; motivatie en inhoudelijke hulp bij het afronden van mijn scriptie

Rosalie Hospitality Management Hotelschool the Hague

14-02-2019

Gemiddelde beoordeling: 8

Voor MFD, het was nuttig en heeft me zeker geholpen! Zonder Sander was het niet gelukt.

Soort begeleiding: Bijles, Studiedag

Tamarah Pedagogiek Hogeschool Inholland

14-02-2019

Gemiddelde beoordeling: 8

Ik heb gekozen voor studiemeesters omdat mijn motivatie ver onder het niveau lag en ik een laag zelfvertrouwen had als het ging om mijn scriptie. Door de begeleiding tijdens de studiedagen en de individuele begeleiding kreeg ik vertrouwen in mijzelf en is het mij gelukt om er door heen te komen.

Soort begeleiding: Studiedag

Timo Bedrijfskunde MER Avans Hogeschool

13-02-2019

Gemiddelde beoordeling: 7

Ik kreeg bijles om de week, 4 weken lang. Dit was om me klaar te stomen voor de toets Bedrijfseconomie. Ik had deze toets al 4 keer niet gehaald en moest hem nu echt halen. Daarom heb ik gekozen voor bijlessen te volgen bij studiemeesters. Het waren erg fijne en gezellige lessen. Ik heb er veel van geleerd, dit was ook terug te zien aan het resultaat van de toets. Ik heb uiteindelijk mijn toets behaald met een 7,9! Ik zou het iedereen aanraden om contact op te nemen met studiemeesters als je ergens tegen aanloopt in je opleiding.

Sophie HBO Maatschappelijk werk & dienstverlening AVANS

12-02-2019

Gemiddelde beoordeling: 10

omdat ik op school te weinig was ingelicht.
Als het specifiek gaat hoe je een onderzoek opzet.
We hadden hier wel voorbereidende lessen in gekregen maar dit was veel te weinig om daarna een academisch onderzoek zelfstandig te doen . Hierbij hebben jullie mij enorm geholpen. Onder andere met tools en adviezen waardoor ik het uiteindelijk heb gehaald:)
Daarnaast was ik een tijdje de motivatie kwijt geraakt. Hierdoor bleef ik bepaalde tentamens niet halen. Dit belemmerde mijn studie proces. Dit kon niet langer zo doorgaan. toen kwam ik met jullie in aanraking. Jullie hebben mij geholpen bij een goede planning en structuur waardoor ik weer zelfvertrouwen kreeg en uiteindelijk mijn examens heb behaald. door deze sucessen kreeg ik weer hoop en moed om de draad weer op te pakken. Het gaf een luisterend oor. De studiedagen daarin voelde ik me soms niet de enige die vertaging had of het moeilijk had . Zo durf ik eerlijk te zeggen dat het me wat erkenning gaf . hierdoor voelde ik me minder eenzaam. In de studiedagen gaf het me juist ultieme concentratie . Er heerste een bepaalde energie in de studiedagen . Omdat iedereen daar zat om aan zijn eigen doelen te werken . ik werd makkelijk meegenomen hierin . Wat ik als positief ervaar. Jullie waren voor mij echt een stok achter de deur. Zeker in de momenten als helemaal niks had aan mijn eigen school. Wat toch best een trieste conclusie is voor hen. Gelukkig kon ik altijd op jullie terugvallen. hartelijk dank daarvoor. h

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Bijles, Studiedag

Eva VU CM

10-02-2019

Gemiddelde beoordeling: 9

Bijles statistiek. Ik heb de begeleiding als Kundig, snel, flexibel en professioneel ervaren. Dank jullie wel!

B Bestuurskunde Vrije universiteit

06-02-2019

Gemiddelde beoordeling: 8

Moest herkansen en wist niet waar ik moest beginnen

Diantha Serto International Communication Management

04-02-2019

Gemiddelde beoordeling: 9

Onvoldoende begeleiding vanuit studie. Door de scriptiebegeleiding heb ik op tijd mijn studie gehaald

Sophie TIO Amsterdam Hotel & Eventmanagement

02-02-2019

Gemiddelde beoordeling: 7

Ik heb bijles voor Finance gehad, en ik heb 2 studiedagen gevolgd om mij te kunnen concentreren s'avonds om zo belangrijk werk af te krijgen.

Soort begeleiding: Bijles, Studiedag

Chriege Cnossen Premaster sociale geografie en planelogie Uni utrecht

01-02-2019

Gemiddelde beoordeling: 8

Voor statistiek. Voor mij was het als steuntje in de rug om meer zekerheid te hebben of ik de stof goed snapte