Beoordelingen Studiemeesters

Peter FSM Fontys

19-06-2019

Gemiddelde beoordeling: 10

Ik kreeg niet voldoende handen en voeten vanuit de begeleider op school. Stefan van Hulst zorgde hier wel voor en zorgde er verder voor dat ik positief in de wedstrijd bleef. Een dik compliment voor hem!

Kevin Commerciële Economie Hanze Hogeschool

18-06-2019

Gemiddelde beoordeling: 8

Voor mijn laatste kans van de scriptie, heb ik de hulp van de studiemeesters ingeschakeld met succes. De samenwerking met de begeleider ging op een leuke manier L.

Tom Master Arbeids- en Organisatiepsychologie VU

18-06-2019

Gemiddelde beoordeling: 10

Om mij te helpen met de dataverwerking. Ik heb er enorm veel aan gehad. Kinge heeft mij fantastisch geholpen. Erg geduldig in de uitleg en met zeer veel kennis wist ze mij te woord te staan. Echt geweldige ervaring gehad, dus ik zal jullie aan iedereen aanbevelen!

Bert MSc Industrial Engineering and Management University of Groningen

17-06-2019

Gemiddelde beoordeling: 10

Na 1,5 jaar moeite hebben met afstuderen heb ik de stap genomen om naar de studiemeester toe te stappen. Tijdens dit proces hebben zij mij zeer professioneel geholpen met het opstellen van plannen en structuur in mijn sriptie. Met name de sessies met Kinge hebben bijgedrage aan het afstuderen.

Sander Commerciële economie (deeltijd) Fontys Hogescholen

07-06-2019

Gemiddelde beoordeling: 9

Toen mijn scriptie werd afgekeurd was ik erg onzeker. De feedback was niet mals en ik moest praktisch mijn hele scriptie opnieuw schrijven.
Na contact te hebben gehad met meerdere scriptiebegeleidingsbureau's heb ik gekozen om een kennismakingsgesprek in te plannen met Stefan, de begeleider van Studiemeesters Eindhoven.
Meteen werd duidelijk dat Stefan een persoonlijke aanpak heeft. Dit werd gedurende de volgende vijf weken bevestigd.
Tijdens deze periode heb ik meerdere malen gebruik gemaakt van de studiedagen en begeleiding van Stefan.
Stefan hielp mij structuur aan te brengen in mijn manier van werken en hielp mij om mijn doel voor ogen te houden. Indrukwekkend hoe iemand die vele studenten begeleid weet hoe het staat met de voortgang van de scriptie (vaak tot in detail) en wat het einddoel is.
Achteraf ben ik blij dat ik voor Studiemeesters Eindhoven heb gekozen. Het resultaat van het vele harde werken met ondersteuning van Stefan is dat ik gisteren te horen heb gekregen dat ik ben geslaagd!

Kortom; top begeleiding van hoog niveau, persoonlijke aanpak, stok achter de deur in de vorm van studiedagen.
Ik zou Studiemeester Eindhoven altijd aanbevelen.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Studiedag

Jelle Ibms Hva

03-06-2019

Gemiddelde beoordeling: 9

Duidelijkheid en structuur van mijn scriptie opzetten

Nancy Rampadarath HBO bedrijfsadministratie markus verbeek

30-05-2019
7,0

Gemiddelde beoordeling: 7

Ik nam de begeleiding omdat ik een hulp nodig had om een analyse te maken en een powerpoint. Maar helaas was er geen tijd voor powerpoint en hiervoor moest ik een andere afspraak maken en dat heb ik niet gedaan omdat ik weer moest betalen. Maar ik heb wel een goede begeleiding gehad om verder te kunnen. Het is te weinig tijd voor een groot bedrag. en dat is jammer! en daarom heb ik hulp aan iemand anders gevraagd omdat het te duur werd en minder tijd voor een complete begeleiding

Soort begeleiding: Anders

Marja Rechtswetenschappen Open Universiteit

24-05-2019

Gemiddelde beoordeling: 9

Het vak goederenrecht wilde maar niet lukken en ik kon hierdoor mijn premaster fase niet afsluiten.
Bleek met name te liggen aan de wijze van tentaminering (multiple choice vragen). Met Talisa in detail alle oude tentamens doorgenomen om tot het juiste antwoord te komen. Dit heeft zeker bijgedragen aan het positieve resultaat. Afgesloten met een 7.

Soort begeleiding: Bijles

Sam Bachelor Programme in Hospitality Management Hotelschool The Hague

20-05-2019
7,0

Gemiddelde beoordeling: 7

Ik nam begeleiding voor het herschrijven van m'n scriptie om structuur in het rapport te krijgen. Echter was 1 uur net te kort. Daarnaast heb ik nog studiedagen gevolgd, deze dagen waren zeer aangenaam om in alle rust te werken inclusief mogelijkheid voor vragen.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Studiedag

Marianne HBO Bachelor Management NCOI

14-05-2019

Gemiddelde beoordeling: 9

Ik liep regelmatig vast en wist niet goed hoe ik het dan verder moest met mijn scriptie. Hierdoor heb ik hulp gezocht bij Studiemeesters. Hier werd ik weer op de juiste weg gezet en kreeg ik handvaten mee. Met kritische vragen en goede feedback heb ik mijn scriptie met een positief resultaat mogen afronden. Zeker een aanrader.