Beoordelingen Stad & Land Dierenklinieken

• Bereikbaarheid 8,8

Cihan uit: Amsterdam

20-04-2019

Vestiging: Stad & Land Amsterdam – Tom Schreursweg

Mooie kliniek op een mooie locatie. Goede behandeling.

Ida uit: Zwanenburg

Vestiging: Stad & Land Amsterdam – Tom Schreursweg

Prima en vriendelijke kliniek. Klein puntje van aandacht. Doe iets aan de weegschaal.

Fenna uit: Koedijk

Vestiging: Stad & Land Alkmaar

In vervolg op mijn beoordeling van zojuist.
Ik ben nog wel vergeten te vermelden dat ondanks de wisselingen de dierenartsen die mijn katten hebben gezien wel voldoende de tijd nemen tijdens de consulten. Daar ben ik tevreden over.

Fenna uit: Koedijk

7,8

Vestiging: Stad & Land Alkmaar

Het is in mijn ogen een slechte zaak dat de laatste tijd veel wisselingen plaatshebben onder het personeel. Dit doet Stad en Land geen goed. Immers, als klant heb je een vast contactpersoon die bekend is met jouw dier(en) nodig om volledig vertrouwen te krijgen c.q. te hebben. Ik voel mij nu zwevende.

Roy uit: Amsterdam

Vestiging: Stad & Land Amsterdam – Tom Schreursweg

Dierenarts neemt de tijd tijdens een consult, ook al duurt het dan wat langer dan gepland. Bereikbaarheid zou beter kunnen, hang vaak lang in de wacht.

Hessel uit: Haarlem

Vestiging: Stad & Land Amsterdam – Tom Schreursweg

Stad & Land staat onze beginnende cattery op allerlei manieren professioneel, maar zeer zeker ook bijzonder emphatic bij. Altijd nieuwsgierig en meelevend bij de komst van nieuwe kittens, en zorgzaam naar onze katten crew in zijn geheel.

Wil uit: Amsterdam

16-04-2019
7,5

Vestiging: Stad & Land Amsterdam – Tom Schreursweg

Afspraak maken ging heel snel.De dierenarts was erg vriendelijk. De behandeling is heel goed verlopen. Goed uitgelegd wat te doen.

Indra uit: Amsterdam

16-04-2019

Vestiging: Stad & Land Amsterdam – Tom Schreursweg

Zeer behulpzaam meedenkend en inlevend op personeel. Dierenarts Saskia echt een topper, voor mij geen ander meer

Elisabeth uit: zaandam

30-03-2019

Vestiging: Stad & Land Amstelveen – Maarten Lutherweg

wij hebben onze hond moos in hebben laten slapen en helaas was onze dierenarts met pensioen gegaan. toch was de communicatie/verslaglegging in de duidelijk. toen wij belde dat het niet meer ging konden wij gelijk komen en toen was er een hele fijne vervangende dierenarts die ondanks dat hij ons niet kende ions heel goed heeft begeleid en bijgestaan en was ontzettend lief voor onze dappere moos. Daarvoor onze dank. dat het zo fijn verlopen is. wij komen alruim 20 jaar in deze praktijk en we hebben het altijd als prettig ervaren.

Tugce uit: Amsterdam

23-03-2019