Beoordelingen Sprookjescamping

• Omgeving 8,9

Ilona uit: Zwolle

17-07-2017

Verblijfsduur: 2 weken

Een top camping zeker voor gezinnen met jonge kinderen. Zelfs met regen kun je je er volop vermaken. Het zwembad is ideaal voor kleine kids. Het buitenbad bied ook voor de groteren genoeg plezier. De horeca is prima alleen mag de prijs voor kinderdrinken ranja en caprisone wel een stuk naar beneden. Deze is echt te duur! Maar dat is dan ook het enige nadeel op deze super mooie kindercamping.

Linda uit: Emmen

28-06-2017

Verblijfsduur: Week

Geweldige camping voor jonge kinderen. Heel netjes en schoon! Leuke activiteiten en een mooie omgeving. De nieuwe winkel, snackbar en binnen speelplaats zijn heel erg mooi geworden!

Debbie uit: Rijswijk

27-06-2017

Verblijfsduur: MIDweek

Karien uit: Klazienaveen

27-06-2017

Verblijfsduur: Weekend

Fantastisch weekend gehad, perfect voor elkaar. Super kindvriendelijk. Aan alles is gedacht en de sprookjes figuren zijn heel vriendelijk en mooi aangekleed.

Annet uit: Gieten

02-09-2016

Aantal bezoeken: meer dan 5

Verblijfsduur: Langer dan 3 weken

Er is voor de kinderen genoeg te doen op de camping. Er zijn voldoende activiteiten waaraan deelgenomen kan worden. Minpuntje hierin is well, dat wanneer het erg druk is bij de knutselclub, kinderen soms worden weggestuurd omdat er geen plek meer is. Ik vind dit niet kunnen. Laat ze dan met iets anders "spelen"tot er weer plek is.......... Veel kinderen zijn al ruim voordat de knutselclub voorbij is klaar zijn

De schoonmaakdames zijn altijd vriendelijk, kunnen er helaas niet altijd tegen poetsen. Zeker in de drukkere periodes, wellicht is het goed dat ze dan wat vaker even een korte check kunnen komen doen.

Het zwembad is altijd leuk voor de kinderen om heen te gaan. Openingstijden vinden wij prima zo. Hier mag af en toe wel wat vaker schoongemaakt worden of mogelijkheid geboden worden om zelf een trekker door met name kleedkamers te halen. Niet iedereen doet netjes de schoenen uit.

Fijne camping, waar de sprookjesfiguren goed zichtbaar zijn en aandacht hebben voor alle kinderen. Goed onderhouden speeltuintjes, vriendelijke mannen van de technische dienst. Jan Hendrik is vooral bij onze mannen een favoriet!!!

KOrtom een leuke camping, waar we nog wel vaak van willen genieten.

Mariska uit: Hoensbroek

14-08-2016

Verblijfsduur: 2 weken

We hebben een onvergetelijke vakantie gehad.
Alleen jammer dat het theater buffet en de sticker ruilmiddag niet waren in het voorseizoen.

Wendy uit: Deventer

05-08-2016
7,9

Aantal bezoeken: 5

Verblijfsduur: Week

Het blijft een fantastische camping: schoon, superanimatie en heerlijke relaxed.

Jorien uit: Zuid scharwoude

04-08-2016

Verblijf: Kamperen

Prima camping en echt aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen. Wat ik alleen nog mis is een binnenspeeltuin voor bij slecht weer. En de droger werkte niet naar behoren. Zeker met het weer wat wij hadden is het fijn als de kleine en snel weer droge en schone kleding heeft. Verder super leuk gehad!

joke uit: ouderkerk a/d amstel

03-08-2016

Verblijfsduur: Week + MIDweek

super vriendelijk personeel. animatie programma geweldig kinderen zijn er weg van. was een probleem met de kleine spruit en de hoogte val gevaar van het chalet. werd onmiddellijk opgelost. In een woord geweldig voor kinderen. Wel jammer dat het zwembad al zo vroeg sluit met vakanties willen kinderen graag langer zwemmen. Ook de kleintjes die dan eerder een middag tukje doen. Het is immers vakantie. En in de avond uren zou het leuk zijn als er voor de ouders wat leuks was bingo of muziek avondje. wE HEBBEN NA TERUG KOMST METEEN VOOR VOLGEND JAAR GEBOEKT. DIKKE PLUIM VOOR JULLIE ALLEMAAL

02-08-2016

Verblijfsduur: Week + MIDweek