Beoordelingen Sprookjescamping

• Omgeving 8,9

uit: Grubbenvorst

14-08-2017

Verblijfsduur: 2 weken

Heerlijke camping! Bijna alles perfect geregeld. Minpunten: binnenzwembad niet altijd even schoon (lag vaak zand in het water, werd savonds niet schoon gemaakt). Veel last van konijnen poep op de veldjes. Vooral na een regenbui was dit erg smerig. Pluspunten: animatie team komt vaak op de veldjes. Prijzen in supermarkt/horica zijn redelijk (met enige uitzondering daargelaten)

Karen uit: Oosterwolde

05-08-2017

Verblijfsduur: 2 weken

Het was onze eerste, en zeker niet de laatste keer. Iedereen van het personeel was vriendelijk en de service was top. Ik vond de binnenspeelgelegenheid wat klein. Zeker als het hoogseizoen is, dan wordt het erg krap.
De eetgelegenheden waren prima. Het kinderbuffet krijgt een 10. Het binnenzwembad vond ik ronduit vies. Mensen konden met gewone schoenen zo naar binnen lopen.
Mijn man miste een verschoningsmogelijkheid in het herentoilet. Hoeven papa's geen luiers te verschonen?
De animatie vond ik zelf, zeker voor onze kinderen, wat langdradig. Bumpie was te weinig te zien.
Eerste week hadden wij een 5 persoonstent en de tweede week een tourcaravan gehuurd. Beide was top.

Deborah uit: Hardinxveld Giessendam

01-08-2017

Verblijfsduur: Week

Een super mooi park dat tot in de puntjes ingericht is op kleine kinderen. Aan alles is gedacht. We hebben genoten. Een tip: het water in het buitenzwembad mag iets warmer zijn voor de kleintjes. Dit is te koud om met kleine kinderen in te spelen.

Ilona uit: Zwolle

17-07-2017
9,7

Verblijfsduur: 2 weken

Een top camping zeker voor gezinnen met jonge kinderen. Zelfs met regen kun je je er volop vermaken. Het zwembad is ideaal voor kleine kids. Het buitenbad bied ook voor de groteren genoeg plezier. De horeca is prima alleen mag de prijs voor kinderdrinken ranja en caprisone wel een stuk naar beneden. Deze is echt te duur! Maar dat is dan ook het enige nadeel op deze super mooie kindercamping.

Linda uit: Emmen

28-06-2017

Verblijfsduur: Week

Geweldige camping voor jonge kinderen. Heel netjes en schoon! Leuke activiteiten en een mooie omgeving. De nieuwe winkel, snackbar en binnen speelplaats zijn heel erg mooi geworden!

Debbie uit: Rijswijk

27-06-2017
9,7

Verblijfsduur: MIDweek

Karien uit: Klazienaveen

27-06-2017

Verblijfsduur: Weekend

Fantastisch weekend gehad, perfect voor elkaar. Super kindvriendelijk. Aan alles is gedacht en de sprookjes figuren zijn heel vriendelijk en mooi aangekleed.

Annet uit: Gieten

02-09-2016

Aantal bezoeken: meer dan 5

Verblijfsduur: Langer dan 3 weken

Er is voor de kinderen genoeg te doen op de camping. Er zijn voldoende activiteiten waaraan deelgenomen kan worden. Minpuntje hierin is well, dat wanneer het erg druk is bij de knutselclub, kinderen soms worden weggestuurd omdat er geen plek meer is. Ik vind dit niet kunnen. Laat ze dan met iets anders "spelen"tot er weer plek is.......... Veel kinderen zijn al ruim voordat de knutselclub voorbij is klaar zijn

De schoonmaakdames zijn altijd vriendelijk, kunnen er helaas niet altijd tegen poetsen. Zeker in de drukkere periodes, wellicht is het goed dat ze dan wat vaker even een korte check kunnen komen doen.

Het zwembad is altijd leuk voor de kinderen om heen te gaan. Openingstijden vinden wij prima zo. Hier mag af en toe wel wat vaker schoongemaakt worden of mogelijkheid geboden worden om zelf een trekker door met name kleedkamers te halen. Niet iedereen doet netjes de schoenen uit.

Fijne camping, waar de sprookjesfiguren goed zichtbaar zijn en aandacht hebben voor alle kinderen. Goed onderhouden speeltuintjes, vriendelijke mannen van de technische dienst. Jan Hendrik is vooral bij onze mannen een favoriet!!!

KOrtom een leuke camping, waar we nog wel vaak van willen genieten.

Mariska uit: Hoensbroek

14-08-2016

Verblijfsduur: 2 weken

We hebben een onvergetelijke vakantie gehad.
Alleen jammer dat het theater buffet en de sticker ruilmiddag niet waren in het voorseizoen.

Wendy uit: Deventer

05-08-2016
7,9

Aantal bezoeken: 5

Verblijfsduur: Week

Het blijft een fantastische camping: schoon, superanimatie en heerlijke relaxed.