Beoordelingen Sprint Photo

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Nazorg en garantie 8,8

Louise Punt

09-02-2019

Zeer vriendenlijk personeel en goed geholpen

christan brouwers

09-02-2019

Fijne en complete uitleg, goed advies.

Mulders

07-02-2019

Een kleine fotozaak in hartje Breda voor een hartelijk, kundig en persoonlijk advies over camera-, video apparatuur en andere foto benodigdheden. Helaas verdwijnen dit soort winkels uit het straatbeeld van het winkelgebied in het centrum.

Eddy Westdijk

07-02-2019

Zeer klantvriendelijk geholpen!

Anne

06-02-2019
6,5

Helaas is uw website van Käse en van Verschoore mbt Käse heel slecht bijgewerkt. Veel productonderdelen missen als je dit met de website in de UK vergelijkt. Een nieuw product in de markt zetten en dan de websites niet bijwerken gaf mij te denken. Gelukkig heeft het personeel van uw vestiging Den Bosch me keurig via de mail en telefonisch verder geholpen.

André Klooster

05-02-2019

Positief. Er werd meegedacht bij mijn overwegingen om een 'gimbal' aan te schaffen. En wat erg holp was een medewerker zijn eigen gimbal op afspraak meenam naar de zaak om te laten zien. Daarna kon bij een volgende afspraak mijn filmcamera er op gemonteerd worden, waardoor ik er zeker van was dat dat kon. Al deze service leidde uiteindelijk ook tot de aanschaf van de gimbal.

Anika Van wensen

05-02-2019

Ik ben erg klantvriendelijk behandeld, super goede kwaliteit producten en het mail contact is ook super snel voor als je vragen hebt!
De prijzen zijn goed voor het gene dat je krijgt.

Luke Govers

7,4

Het was heel fijn om iets te kopen bij Verschoore.
Eerst paste het gekochte product niet. Nadat ik terug was gegaan heb ik toch een andere maat aangeschaft, zodat het wel paste. De verkoper heeft uiteindelijk geholpen met het maken van een goede keuze. Echt goede service!

Ida Smit

6,6

Er was verzuimd te vragen of het door mij gevraagde artikel voor een Mac of Windows computer was. Dat kan gebeuren maar toen ik teruggingwerd de fout bij mij gelegd met de mededeling dat 90% van de mensen een Windows computer hebben en dat het daarom niet gevraagd was. Onzin , zeker voor foto en film word heel vaak Mac gebruikt. Ook onnodig om het bij mij als klant te leggen. Zeg gewoon oké we gaan het in orde maken. Dat laatste is nu ook gewoon het vervolg en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed zal komen.

Eric van den Akker

4,0

Fotobody gekocht voor een mooie prijs (549 ipv regulier 699). Bevestigd, betaald, en nogmaals bevestiging gekregen. Bestelling verliep prettig. Duidelijke site, bestelling en betaling verliep soepel. Alles lijkt goed te gaan... De dag na de bestelling een kort mailtje gekregen. "U heeft een artikel besteld wat niet op voorraad is. We zullen u uw geld retourneren".
Ik sta perplex. Het is een courante camera, volop leverbaar bij andere winkels. Echt slechte service.