Beoordelingen SPM ongediertebestrijding

• Resultaat 9,2

Charlotte uit: Valkenswaard

10-04-2018

Ongedierte: Bedwantsen

Na bijna een week nog géén nieuwe beten gehad. Dus ik hoop dat dat ik van de bedwantsen af ben.

Jenny uit: Eindhoven

Ongedierte: Houtworm

Aan de telefoon erg netjes en snel afspraak kunnen maken. Goede uitleg gehad met een erg nette offerte.
Uitvoering was netjes, werden keurig gewaarschuwd een tijdje uit de woning te moeten.

marielle uit: Steensel

Ongedierte: Muizen

Na een tweetal bezoeken leek mijn klein probleempje weg te zijn. Helaas na 3 weken liet hij zich toch weer zien. Ik belde ze op, en er kwam dezelfde dag weer iemand kijken. Ik had niet verwacht dat ik daadwerkelijk garantie zou krijgen. Erg blij met de service.

Peter uit: Eindhoven

Ongedierte: Houtworm

Was prettige ervaring. Nette offerte, keurige behandeling

Peter uit: Eindhoven

04-03-2018
9,6

Ongedierte: Bedwantsen

Heel internet afgestruind en eigenlijk nergens een fatsoenlijk antwoord gehad. Na telefonisch contact met SPM besloten om hen te laten bestrijden. En ik had er een hard hoofd in, maar het is ze echt gelukt. Ons huis is bedwantsvrij.

Karin uit: Heesch

14-02-2018

Ongedierte: Ander ongedierte

Op korte termijn zijn wij geholpen met het bestrijden van Boktor. Een snelle service indien nodig. Complimenten

Phuc uit: Koestraat 4

29-01-2018
9,8

Ongedierte: Houtworm

Quick service and high quality! There was small misunderstanding about removing wooden ceiling. But it turned out to be excellent. Thank you

22-01-2018
7,4

Maarten uit: Best

21-01-2018

Ongedierte: Houtworm

Na aankoop van onze nieuwe woning bleek er houtworm in de kap te zitten. Wij hebben daarom diverse ongediertebestrijders gebeld voor een offerte. Wij kregen dan ook een nette offerte en besloten om voor hen te kiezen. Na de behandeling kregen wij ook een net garantiecertificaat toegezonden per email.

Erg netjes

janneke uit: eindhoven

21-01-2018

Ongedierte: Muizen

aardige dame aan de telefoon. er was snel een afspraak gemaakt en de jongen die langskwam heeft ons goed geholpen