Beoordelingen Splendeur! Limousines

• Klantvriendelijkheid 9,6
  • Service 9,5

Barbara uit: Dordrecht

21-01-2019

Super ervaring gehad met de Lincolnlimousine! Hierdoor een geweldige 50 ste verjaardag mogen beleven. Het was een geweldige ervaring.

Jimi uit: Tilburg

21-01-2019

Ervaring met: Galavervoer

Alles was gewoon goed en het was gezellig

Maarten uit: Veldhoven

19-01-2019

Ervaring met: Jubileum

Super ervaring!
Ondanks misverstand over de kleur van de limousine is dit door de chauffeuze zeer professioneel opgelost met alsnog de juiste kleur.
Onze zoon en wij hebben geweldig genoten.

Ercan uit: Lanaken

19-01-2019

Ervaring met: Kinderfeestje

Correct

ali uit: tilburg

31-12-2018

Ervaring met: Kinderfeestje

perfect service en klant vriendelijk en snel en goed geregeld

Brigit uit: Uithoorn

23-12-2018

Ervaring met: Galavervoer

Zeer tevreden. Aardige chauffeur die absoluut zijn best deed het voor de meiden er één groot feest van te maken!

esther uit: Niedererbach

20-12-2018

Ervaring met: Taxivervoer

Het was fantatsich. Alle liep op rollletjes. De Chaffeur , een heel vriendelijke jonge man, heeft het allemaal prima gedaan. Zeer stipt op tijd.
ECHT klasse !
Heel hartelijk dank.

Feeb uit: Dongen

19-12-2018

Super leuke ervaring gehad met de roze limousine.
Dan kom je in style aangereden voor een 40 anniversary party. De bestuurster Marissa super vriendelijk, aardig en zorgt dat je precies op tijd op je bestemming bent!
Maar 1 ding is dan minder.........

Het was zooooooooo leuk dat de tijd te snel voorbij is gegaan 🤪
Dus een tip: ga lekker genieten!
Super BEDANKT!

John uit: Den Haag

11-12-2018

Ervaring met: Jubileum

Beste Michael,
De beoordeling lijkt wat overdreven maar is volledig verdiend.
Alles maar dan ook alles is perfect verlopen, wij hebben met ons allen een top week-end gehad waar jij een grootte rol in hebt gespeeld. Het is dus waar jij levert kwaliteit een 100% tevredenheid.
Dus namens ons allemaal heel erg bedankt en ik hoop
op een volgende keer.
Loes en John van Rijn

Bart uit: Geldrop

10-12-2018

Ervaring met: Taxivervoer

De service was van begin tot eind fantastisch, er werd goed meegedacht door Marissa en Michael om er de super romantische avond van te maken die ik voor ogen had. De reactie van mijn (sinds afgelopen zaterdag) vriendin toen ze zag hoe we naar het restaurant zouden gaan was onbetaalbaar. De chauffeur van dienst Tom heeft ervoor gezorgd dat we een fantastische heen en terugrit hadden (Tom nogmaals hartelijk bedankt). We zijn voor de deur van het restaurant afgezet en daar ook weer opgehaald. De avond was mede dankzij de fantastische service van Splendeur een avond die wij nooit meer zullen vergeten. Ik kan dan ook iedereen die een keer zijn (toekomstige) partner wil verrassen Splendeur van harte aanbevelen.