Beoordelingen Sickman Personenvervoer

Wim uit: Bergentheim

19-09-2018
8,2

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Zeer goed. Komen afspraken goed na.
geweldige chauffeur die Robert.

JenaXL uit: Zwolle

11-09-2018

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Wij hebben Sickman als erg professioneel ervaren. De omgang met onze leerlingen en de docenten verliep erg prettig. De flexibiliteit van onze chauffeurs Robbert en Luc kwam overeen met onze wensen.

Bertina uit: Bergentheim

05-08-2018

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Van 30 juli t/m 2 augustus een busreis naar Londen gehad. Mijn zoon van 16, die in een rolstoel zit, ging ook mee. We moesten in Zwolle instappen. Daar gingen we in overleg met buschauffeur Anton of we zijn eigen rolstoel mee mochten. Ons was eerst via de mail gezegd dat het niet mocht/kon, omdat het geen opvouwbare rolstoel is. Die hadden we wel gehuurd, maar was veel lomper en zwaarder. Gelukkig besliste Anton dat het geen probleem was en werd zijn eigen rolstoel in de bus gezet. Daarmee kon mijn zoon zich veel beter redden.
Anton vroeg later zelfs aan mijn zoon of alles naar wens was.
In Eindhoven wisselden we van chauffeur, Robbert. Ook voor hem was een rolstoel geen probleem of een opgave en werd die elke keer netjes bij de achterdeur van de bus neergezet. Top geregeld!
Het probleem van de wc die verstopt zat en vreselijk stonk (de lucht was niet te harden) heeft hij keurig opgelost, waardoor we weer fris aan de terugweg konden beginnen.
We zagen een beetje op tegen de reis, maar alles is prima verlopen. En hebben we een prachtige vakantie gehad!

Miguel uit: Arnhem

05-08-2018

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Prima 4-daagse reis naar Londen gehad, enorm genoten van de stad, maar ook van verblijfplaats Stevenage. Ook zelden zo'n goede chauffeur gehad (Robbert): vlot, duidelijk in de communicatie, vleugje humor, flexibel, geduldig en betrouwbaar. Iemand die goed met mensen om kan gaan. Zo zie je ze te weinig helaas.

Jinneke uit: Beuningen

03-08-2018

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Geweldige 4 dagen in londen gehad! Mede dankzij de betrokkenheid en enthousiasme van onze chauffeur Robbert werd de bus een gezellig geheel wat elkaar ook buiten de ritten opzocht.
De ritten waren hierdoor nooit saai of te lang. Prima bus genoeg beenruimte en bagage ruimte, wc aanbood. En regelmatig ging er een bakje snoep van een mede pagasier de bus rond dus honger hoefte je ook niet te hebben. Mijn comlimenten aan choufer Robbert die zelf flexibel met talaatkomers omging, ze even streng toe sprak en er daarna toch een leuke rit van maakte.

Dus wat mij betreft een dikke 10!!!!!!!!!

edwin uit: Dinxperli

7,3

Esther en Jinthe uit: Nijmegen

9,5

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Wij zijn naar Loden geweest. We zaten helemaal voorin en de chauffeur was heel aardig. We hebben leuke dagen gehad.

Hettie & Theo uit: Kerkrade

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Prijs, kwaliteit in combinatie met Robert als chauffeur dat heeft gezorgd voor een top reis en verblijf in London.

Ps wij spreken onze waardering uit voor het beroep touringcarchauffeur en Robert heeft het belangrijkste wat je moet hebben: de kunst met mensen om te kunnen gaan

Popke uit: Stadskanaal

25-07-2018

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Goede communicatie. Veel en passend overleg. Zelfs bij vertraging van de vlucht bleef de chauffeur op ons wachten en was uitermate vriendelijk.

Arie en Karin uit: Vroomshoop

15-07-2018

Ik heb ervaring met: Dagtochten

Leuke reis met gezelschap naar Andre Rieu in Maastricht gehad. Prachtige nieuwe bus met fantastische service aan boord. Zelfs de directeur voorziet je van van broodjes, koffie en thee! Kortom: super geregeld!