Beoordelingen Shoptrader BV

14-02-2018

Mirjam uit: Leiden

09-02-2018

Uw ervaring:
Shoptrader verzorgd al 7 jaar onze webshop. We krijgen vaak complimenten van klanten en de opmerking dat ze denken dat onze winkel een heel groot bedrijf is (is het nog niet maar de ambitie is er al wel). Heel tevreden over de service en zeer vriendelijk.

Wij zijn erg blij met Shoptrader en hopen nog op een hele lange samenwerking.

Karen uit: Noordwijk

09-02-2018

Uw ervaring:
Ik heb de eerste workshop van Shoptrader als zeer positief ervaren. Matthew heeft alle tijd genomen om het proces van de webshop uit te leggen. Wil je een eigen webshop maken dan kan je rustig met Shoptrader in zee gaan. Eenvoudig te begrijpen tools. Zeer service en persoonlijk gericht. Bedankt Matthew! Groet, Karen (hiPPs)

Kiki uit: Winterswijk

07-02-2018

Uw ervaring:
Veel opgestoken van de workshop. Alles werd duidelijk uitgelegd. Vragen werden gelijk goed beantwoord. En waar deze vragen om de webwinkel ging, werd gelijk de webwinkel erbij gepakt om de vraag te beantwoorden en gelijk in de webwinkel aan te passen.
Ik zou iedereen die een webwinkel gaat beginnen, deze workshop aanraden.

J B uit: Nijkerk

29-01-2018

Uw ervaring:
Lang gezocht naar een platform voor mijn nieuwe webshop.
Nu alles ondergebracht bij Shoptrader. Het kost even wat tijd en aandacht om je weg goed te kunnen vinden in de software, maar alles communiceert prettig met elkaar.

Klantenservice en technische support is snel en professioneel. Extra's worden snel opgeleverd en bij problemen wordt adequaat ingegrepen.

In combinatie met Sendcloud en Pay.nl een vlekkeloos draaiende shop!

Ad uit: Hasselt

26-01-2018

Uw ervaring:
Een speciale optie in de Webshop binnen een half uur gerealiseerd. Echt prima!

Devin uit: Capelle aan den Ijssel

18-01-2018

Uw ervaring:
Het gesprek met Matthew heeft voor mij als leek heel wat helder gemaakt. als zoekende en vooral startende ondernemer wil je zo veel mogelijk voorbereid zijn. Matthew wist toch wel ingewikkelde materie op een begrijpelijke wijze uit te leggen zodat ik geen vraagtekens meer had. Dankzij de gedetailleerd uitleg weet ik waar ik aan toe ben. Het heeft ook voor gezorgd dat ik achter de kosten kwam die voor mij eerder niet zichtbaar waren.
Prijs kwaliteit verhouding is goed en er wordt flexibel omgegaan met de dingen die moeten en kunnen en daarbij wordt een gepaste advies gegeven.

Cesar uit: Sint Odilienberg

18-01-2018
9,7

Uw ervaring:
De service is fantastisch! Ik moest mijn domeinnaam veranderen en emailadres en 6 taalmodules geactiveerd hebben. Dit werd voor mij binnen 10 minuten gerealiseerd via de mail! Super! Tevens is shoptrader en fijn systeem om mee te werken en de service is top.

Peter uit: Apeldoorn

10-01-2018

Uw ervaring:
Tevreden afnemer. Aan de prijs mag wel wat gedaan worden, voor voor de aanvullende modules. Vandaar een 6-je op dat vlak. Dit ook al eerder aangegeven.

Peter uit: Zaandam

10-01-2018
9,7

Uw ervaring:
Werk al ruim een jaar met Shoptrader, alles gaat voorspoedig, support werkt erg vlot en denkt graag mee met een oplossing.