Beoordelingen Shoptrader BV

• Betrouwbaarheid 8,2

Henk uit: Den Haag

21-02-2017

Uw ervaring:
Goede support, snelle communicatie. Tijdens de aanvraag voor het Thuiswinkel keurmerk heeft Shoptrader voor mijn website een degelijk stukje werk geleverd met betrekking tot de veiligheid van privacygevoelige klantgegevens. Mede hierdoor kon de certificeringsprocedure voor Thuiswinkel Waarborg met succes worden voltooid.

Robert uit: Zeewolde

16-02-2017

Uw ervaring:
In mijn beleving de lastigste technische vragen, worden vriendelijk en vakbekwaam besproken. Het verbaast mij wat de mogelijkheden zijn van de webwinkelsoftware van Shoptrader. Juist ook voor B2B o.a. door de diverse koppelingen.

Stephanie uit: Hulste

03-02-2017

Uw ervaring:
Kennis en vakmanschap 7, omdat video nog niet mogelijk is op webshop. Verder heel tevreden!! Steeds duidelijke feedback binnen de termijn.

Leo uit: Dinteloord

12-01-2017

Uw ervaring:
Wij hebben goede ervaring met Shoptrader altijd wordt je vriendelijk te woord gestaan. Problemen worden snel opgelost. De medewerkers hebben goede vakkennis.

Frans uit: Humbeek

11-01-2017

Uw ervaring:
Voor de ondersteuning een grote pluim, super efficient en snel. Met een minimum aan input spelen ze het klaar.

Graag zou ik in staat zijn om meer aanpassingen zelf te doen.

Chivaro uit: Utrecht

06-01-2017

Uw ervaring:
Een uitstekende en snelle service!
Ze blijven je maar helpen.

Ron uit: RIDDERKERK

05-01-2017

Mark uit: Vorden

21-12-2016

Uw ervaring:
Support en denken in oplossingen maken het voor ons zeer aangenaam ondernemen. Forza Plaza is tevreden klant bij Shoptrader.

Rick uit: Helmond

15-12-2016

Uw ervaring:
Niks op of aan te merken, het team staat altijd voor ons klaar!

Chivaro uit: Utrecht

06-12-2016

Uw ervaring:
Ik word elke x als ik bel goed geholpen!
Ik hang altijd na het bellen met de support van Shoptrader de telefoon op met een lach!!

Met name Matthew & Mitchel en alle anderen!