Beoordelingen Shoptrader BV

• Betrouwbaarheid 8,5

Sjoerd uit: Hardewijk

20-11-2017

Uw ervaring:
Sinds enige tijd klant. Support werkt heel snel. Voorraadsysteem bevalt ook prima!

Renske uit: Hilversum

17-11-2017
8,1

Edward uit: Wassenaar

15-11-2017
8,2

Uw ervaring:
Eigenlijk heb ik de support afdeling vaker nodig dan ik zou wensen... dat kan aan mij liggen, of wellicht niet voldoende duidelijkheid van het systeem op de site zelf...

Yvonne uit: Nieuwegein

02-11-2017
9,7

Uw ervaring:
In het verleden nog wel eens problemen ondervonden, maar dat is nu niet meer van toepassing. Als er iets is, wordt het heel snel opgelost en dat is voor mij heel belangrijk.

J B uit: Nijkerk

01-11-2017
9,7

Uw ervaring:
Webshop nog maar kort geleden opgezet, de support is snel en goed.

Maatwerk is zelfs mogelijk, dat zijn de extra's waar het qua service en flexibiliteit een beetje om draait wat mij betreft.

De koppeling door middel van extensies is erg prettig, makkelijk te installeren en genoeg keus.

De backoffice van het systeem was even wennen. Kan mij voorstellen dat sommige mensen hierin bijna kunnen verdrinken. Maar dat maakt het wel weer heel prettig om alles aan te kunnen passen.
Gewoon even de tijd nemen om jezelf met de hulpvideo's en online hulp artikelen een weg te vinden in het systeem.

Qua betrouwbaarheid is het moeilijk oordelen aangezien de shop net pas draait, ik ga er vanuit dat dit helemaal goed komt.

Een aanrader dus als je een compleet webshop systeem zoekt.

Alain uit: Genk(Belgie)

26-10-2017
7,9

Uw ervaring:
De back office zou een gebruiksvriendelijkere lay out mogen hebben. Ook de talrijke te betalen add ons maken dat het een kostelijk plaatje word. Anderzijds is de service absoluut van top niveau, snel en vakkundig.
Ik ben en blijf momenteel tevreden.

Jonathan uit: Nijkerk

16-10-2017

Uw ervaring:
Tot nu toe zeer tevreden. De techniek is even wennen maar zodra je gewend bent aan de indeling en opties etc. is het heerlijk werken.
Klantenservice goed bereikbaar en snelle reacties.

Paulien uit: Oudega swf

11-10-2017

Uw ervaring:
Ik ben blij met shoptrader, de communicatie gaat goed en snel als ik een kleine vraag heb.
backoffice vind ik niet altijd even duidelijk en soms is het even zoeken waar ik iets kan vinden. De vraagtekens die er achter staan als uitleg geven niet altijd antwoord op mijn vraag maar dan vul ik een ticket in..Wel zou ik het leuk vinden als er misschien wat vaker tips&tricks langskomen van experts waar je op moet letten om je shop nog beter in te richten.
Prijs (betaal natuurlijk het liefst zo min mogelijk voor zoveel mogelijk..blijf een nederlander

Eugene uit: Purmerend

03-10-2017

Uw ervaring:
Wij zijn al jaren klant van shoptrader en tot op heden zeer tevreden, we kunnen ze altijd bereiken als er iets is En voor vragen en tips zijn ze altijd bereid deze te beantwoorden.

Maurits uit: Hellevoetsluis

28-09-2017

Uw ervaring:
Nemen de tijd! superservice!