Beoordelingen Shoptrader BV

• Betrouwbaarheid 8,7

Marcel uit: Sneek

22-03-2019

Uw ervaring:
Al vanaf 2008 klant en alle ontwikkelingen meegemaakt van waar Shoptrader nu is en voor staat. Volwaardig bedrijf met zeer deskundige mensen. Voor ons is Shoptrader een toegevoegde waarde aan ons bedrijf en hopen nog lang van hun diensten gebruikt te mogen maken.

Nancy uit: Geervliet

12-03-2019
8,1

Uw ervaring:
Helpdesk is super goed! Altijd goed en snel geholpen.

Peter uit: Groningen

03-03-2019

Dirk uit: Brugge

19-02-2019
9,7

Uw ervaring:
Prima support, snel reactie. Platform is gebruiksvriendelijk, alle functies die ik nodig heb.

Jeroen uit: Purmerend

9,7

Uw ervaring:
Ongeveer 3 maanden geleden ben ik overgestapt naar Shoptrader. Ik miste de support bij mijn vorige hoster, het duurde soms te lang voordat ik een antwoord kon verwachten. Ook miste ik een aantal functionaliteiten, deze biedt Shoptrader wel aan.

Het proces verliep uitstekend en snel, als ik een vraag had werd deze snel beantwoord.

De software is gebruiksvriendelijk en je kan veel informatie terugvinden op hun kennisbank. Bovendien wordt de software steeds uitgebreider, er komen steeds meer functies bij.

Willem uit: Uitgeest

Uw ervaring:
Ik heb shoptrader heel vaak benaderd als ik vragen had over de webwinkel en heb altijd snel en vriendelijk antwoord gekregen! Heel erg bedankt!

Arjan uit: Ridderkerk

Uw ervaring:
Alles werkt naar behoren.
Eenvoudig in gebruik, ook voor niet ict-ers.
Snelle en goede klantenservice, snelle reactie en goede hulp.

Cees uit: Westervoort

13-02-2019

Uw ervaring:
Goede ervaringen met Shoptrader accuraat bedrijf fijne medewerkers die je graag van dienst zijn.
Problemen worden snel opgelost meestal binnen een paar uur.
De schop is goed en overzichtelijk makkelijk mee te werken en seo vriendelijke ingericht.
Ja ik heb Shoptrader al enkele keren aanbevolen aan bedrijven die willen starten met een webshop

Ron uit: Ridderkerk

12-02-2019