Beoordelingen Shoptrader BV

• Betrouwbaarheid 8,3

Rene

23-05-2017

Uw ervaring:
Mijn ervaring met Jeffrey van de supportafdeling is uitstekend. Gewoon helder en duidelijk. Topper!

Didier uit: izegem België

12-05-2017

Uw ervaring:
Tof om mee te werken. Zeer vlotte support! Een echte aanrader voor alle starters. Wij zijn alvast tevreden klanten.

Paulien uit: tijdelijk in Friesland ;)

10-05-2017

Uw ervaring:
Ik heb niet heel veel contact, vragen of mailwisselingen, maar als ik de helpdesk nodig hebben reageren ze snel en meestal is het probleem snel opgelost. Soms zou het fijn zijn om nog net een linkje meer te hebben met wat uitleg maar gelukkig heb ik een technische vriend die dan net het laatste stukje kan uitleggen/vinden

Jellie uit: Leeuwarden

18-04-2017

Uw ervaring:
De telefoon wordt altijd opgenomen. Als men mij iets beloofd, wordt het ook gedaan. Als ik vragen heb, kan ik er altijd terecht. Ik hoef nooit lang en vaak zelfs helemaal niet te wachten tot wijzigingen worden doorgevoerd. Erg blij mee!

Koen uit: Halen

Uw ervaring:
Zeer goede ervaring! Top Support! Direct antwoord. Bellen ook geen probleem!

Chris uit: Hierden

Uw ervaring:
Fijne partner voor onze webshop. Het enige wat nog beter zou kunnen is het toevoegen van nieuwe templates.

Naomi uit: Scherpenheuvel, België

Martin uit: Helmond

24-03-2017

Uw ervaring:
Altijd vriendelijke en zeer behulpzame helpdesk!

15-03-2017

Uw ervaring:
Wij werken al jaren met grote tevredenheid samen met Shoptrader. Eén van de vele voordelen is dat ze continu blijven ontwikkelen en ook dat, waar mogelijk, gehoor wordt gegeven aan persoonlijke aanpassingen aan je site. Zoek je een persoonlijke ontwikkelaar, dan begrijp je het concept van Shoptrader niet. Zoek je een platform waar je makkelijk een zeer professionele site kunt maken tegen een schappelijke prijs, dan kun je zeker niet om Shoptrader heen.

Henk uit: Den Haag

21-02-2017

Uw ervaring:
Goede support, snelle communicatie. Tijdens de aanvraag voor het Thuiswinkel keurmerk heeft Shoptrader voor mijn website een degelijk stukje werk geleverd met betrekking tot de veiligheid van privacygevoelige klantgegevens. Mede hierdoor kon de certificeringsprocedure voor Thuiswinkel Waarborg met succes worden voltooid.