Beoordelingen Shoptrader BV

• Betrouwbaarheid 8,4

D uit: Wassenaar

15-09-2017

Uw ervaring:
ik ben heel tevreden over de werkwijze van Shoptrader, deskundig, snelle respons op vragen, gebruiksvriendelijk. Top!

robin uit: waasmunster

14-09-2017

Jimmy uit: Nieuwpoort

14-09-2017

Uw ervaring:
wij zijn reeds jaren klant bij shoptrader en hebben niets dan positieve ervaringen. Innovatief, gemakkelijk en een ongelooflijk goede en snelle support! Doe zo verder!

Sjoerd uit: Amstelveen

12-09-2017

Uw ervaring:
Vorige week een ontzettend enerverend telefoongesprek gehad met de sales afdeling van Shoptrader.

Ondanks dat ik met mijn uitgebreide wensen niet met Shoptrader zal verder gaan kreeg ik een ontzettend goede en vriendelijke uitleg waar ik eventueel wel terecht kan. Zo kan het dus ook!
Ik beveel daarom Shoptrader van harte aan bij andere startende webwinkeleigenaren!

Niels uit: Amsterdam

12-09-2017

Pieter Jan uit: Joure

08-09-2017

Uw ervaring:
Fijne ervaring met de support service. Snel en goede antwoorden, deinsen niet terug voor een uitdaging.

tinus uit: veldhoven

07-09-2017

Uw ervaring:
shop MyYoga.nl verhuisd naar shoptraider. shop was redelijk makkelijk in te vullen. helpdesk heeft prima geholpen.

Daney uit: Almere

01-09-2017

Uw ervaring:
Geweldige support en ondersteuning! Kwaliteit van de site, met name aanpassingen zijn soms beetje moeilijk om door te laten komen. Soms duurt het een tijdje of er veranderd niks na meerdere aanpassingen.

Jiri uit: NEER

18-08-2017

Uw ervaring:
Wij werken al heel veel jaren met volle tevredenheid samen met Shoptrader!

Didier uit: Sinaai

10-08-2017