Beoordelingen Shoptrader BV

• Betrouwbaarheid 8,3

Jellie uit: Leeuwarden

18-04-2017

Uw ervaring:
De telefoon wordt altijd opgenomen. Als men mij iets beloofd, wordt het ook gedaan. Als ik vragen heb, kan ik er altijd terecht. Ik hoef nooit lang en vaak zelfs helemaal niet te wachten tot wijzigingen worden doorgevoerd. Erg blij mee!

Koen uit: Halen

Uw ervaring:
Zeer goede ervaring! Top Support! Direct antwoord. Bellen ook geen probleem!

Chris uit: Hierden

Uw ervaring:
Fijne partner voor onze webshop. Het enige wat nog beter zou kunnen is het toevoegen van nieuwe templates.

Naomi uit: Scherpenheuvel, België

Martin uit: Helmond

24-03-2017

Uw ervaring:
Altijd vriendelijke en zeer behulpzame helpdesk!

15-03-2017

Uw ervaring:
Wij werken al jaren met grote tevredenheid samen met Shoptrader. Eén van de vele voordelen is dat ze continu blijven ontwikkelen en ook dat, waar mogelijk, gehoor wordt gegeven aan persoonlijke aanpassingen aan je site. Zoek je een persoonlijke ontwikkelaar, dan begrijp je het concept van Shoptrader niet. Zoek je een platform waar je makkelijk een zeer professionele site kunt maken tegen een schappelijke prijs, dan kun je zeker niet om Shoptrader heen.

Henk uit: Den Haag

21-02-2017

Uw ervaring:
Goede support, snelle communicatie. Tijdens de aanvraag voor het Thuiswinkel keurmerk heeft Shoptrader voor mijn website een degelijk stukje werk geleverd met betrekking tot de veiligheid van privacygevoelige klantgegevens. Mede hierdoor kon de certificeringsprocedure voor Thuiswinkel Waarborg met succes worden voltooid.

Robert uit: Zeewolde

16-02-2017

Uw ervaring:
In mijn beleving de lastigste technische vragen, worden vriendelijk en vakbekwaam besproken. Het verbaast mij wat de mogelijkheden zijn van de webwinkelsoftware van Shoptrader. Juist ook voor B2B o.a. door de diverse koppelingen.

Stephanie uit: Hulste

03-02-2017

Uw ervaring:
Kennis en vakmanschap 7, omdat video nog niet mogelijk is op webshop. Verder heel tevreden!! Steeds duidelijke feedback binnen de termijn.

Leo uit: Dinteloord

12-01-2017

Uw ervaring:
Wij hebben goede ervaring met Shoptrader altijd wordt je vriendelijk te woord gestaan. Problemen worden snel opgelost. De medewerkers hebben goede vakkennis.