Beoordelingen Shoptrader BV

• Betrouwbaarheid 8,7

Marc uit: Antwerpen

15-01-2019

Uw ervaring:
We zijn onlangs gestart met het gebruik van de webwinkel software en hebben dus weinig kennis. Daarom zijn wij dan ook zeer tevreden dat we kunnen rekenen op een top ondersteuning. Op onze mails ontvangen wij altijd een snelle reactie en passende oplossing. Dus TOP

simon uit: amsterdam

03-11-2018

Monique uit: Nijmegen

03-10-2018

Uw ervaring:
Wij hebben al 5 jaar een webshop bij Shoptrader. In het begin was er wel eens een foutje maar de laatste tijd zijn er geweldige updates. Klanten van ons denken vaak dat wij zeer groot zijn vanwege de professionele uitstraling. De support is erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Wij raden Shoptrader bij iedereen aan en gaan wat ons betreft nooit meer weg.

Yanni uit: Temse

25-09-2018

Uw ervaring:
Al jaren klant bij shoptrader.
Telkens kan ik genieten van de goede service.
De SEO is geweldig!

Toby uit: Utrecht

24-09-2018
3,1

Uw ervaring:
Ik geef ShopTrader overall een 3/10, en ik zal toelichten waarom. Toen wij het idee kregen om een webshop te openen zochten wij naar een platform dat makkelijk in gebruik was en goede service bood. Daar voldeed ShopTrader zeker aan. Toen wij de demo opzet maakten, hielpen ze ons met kleine en grote zaken, zoals een klein stuk CSS voor ons invoegen.

Wij besloten, alhoewel het platform wat beperkte mogelijkheden biedt aan webdesign, om toch een abbonnement af te sluiten, aangezien de service zo goed was. Yuri hielp ons met een een hoop kleine zaken en stond altijd meteen telefonisch voor ons klaar.

Toen wij echter het abbonnement hadden afgesloten, ging ShopTrader anders met ons om: wanneer wij telefonisch contact hadden kregen wij geen ondersteuning meer, maar moesten maar een ticket aanvragen. Dit duurde dan meestal enkele dagen en het belangrijkste: alles was ineens betaald. Om een paar regels CSS aan te passen was het niet meer Yuri die ons even hielp, maar een andere werknemer à 39.50 ex btw per uur. Ook was ons de belofte gedaan voor wat gratis add-ons op onze website, maar ineens moesten wij hiervoor betalen. Daar moesten wij dus ineens weer achteraan.

Ook vroegen wij hoe wij bijvoorbeeld offline even aan de slag konden met onze webshop, zodat niet iedereen veranderingen zou zien. Dat ging heel makkelijk, zeiden ze aan de telefoon, maar dat zouden ze intern even aan moeten zetten, dus weer een ticket. En ja hoor: voor 10,00 ex btw per maand kon hij dit aanvinken voor ons.

Al met al behoorlijk teleurgesteld in ShopTrader, aangezien ik er een hoop van verwachtte na de goede service van Yuri. Jammer dat dit bedrijf dan toch alleen gericht is op upsale in plaats van service, maar wellicht werkt dit beter voor hun. Als de service goed was gebleven, had ik dit bedrijf zeker een 9/10 sterren gegeven (de 9 omdat de mogelijkheden niet onbeperkt zijn, maar de service er wel op gericht zou zijn mensen niet in volledige beperking te laten zitten, zoals nu het geval is zonder jullie serivce).

Ik hoop natuurlijk op interne verbetering, en hopelijk was ik constructief genoeg.

Met vriendelijke groet,
Toby van Eer, namens The Royal Box

Megan uit: Maastricht

23-08-2018
9,6

Uw ervaring:
GE-WEL-DIGE KLANTEN SERVICE! Heel blij mee!

J uit: Zeewolde

09-08-2018
9,9

Uw ervaring:
in 1 woord prima, hebben alles voor elkaar!

marieke uit: Haarlem

27-07-2018

Uw ervaring:
Door mijn geweldige actie voor het instellen van de vakantiemelding voor de mailboxen kwam ik op de black list terecht. Matthew was een rots in de branding en heeft me, ondanks de tropische temperaturen, doorheen geloodst. Bleef vriendelijk, zelfs bij mijn zesde telefoontje.