Beoordelingen Senior Service

Margriet uit: Abcoude

21-07-2016

Wij hebben Senior Service ingeschakeld omdat mijn zuster mantelzorg nodig had en heeft. We zijn zeer tevreden over deze organisatie.

Petra uit: Wageningen

21-07-2016

de medewerkers doen het echt prima !!!!!!!!!!!

W uit: Rotterdam

21-07-2016

Snel afspraken kunnen maken. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

Hilde uit: Wageningen

21-07-2016

Betreft mevrouw Jansen-Zuiderwijk in Doorwerth, zijn zeer tevreden. Mevrouw Jansen heeft een vaste persoon op maandag en dinsdag voor 2 uur per dag met het helpen van de maaltijden en zeer kleine huishoudelijke taken zoals planten verzorgen etc.

Arie uit: Elten

7,0

Senior Service biedt een goed concept. Senior Service vraagt niet naar de ervaringen met de ingezette kracht. Dat zou beter kunnen.
Met vriendelijke groet,
Arie Rolloos

24uurszorgloket

21-07-2016

Hele goede ervaringen en prettige samenwerking

Yemi uit: Amsterdam

20-07-2016
7,0

Zaken zijn goed georganiseerd. Netjes een factuur per mail. Wij zijn ontzettend blij met Floor! De kosten zijn aan de hoge kant. In mijn ogen zou meer geld van het bedrag naar de vrijwilliger mogen. Vanwege de prijs zullen we in de toekomst moeten stoppen met Senior Service.

Riekje uit: Amsterdam

20-07-2016

Prettige, mensgerichte hulpverlening met net dat beetje extra aandacht

Marjolijne uit: Woodstock, UK

18-07-2016

Mijn moeder heeft Alzheimers en woont nog zelfstandig. Zonder de dames van Senior Service zou dit onmogelijk zijn. Ze bezoeken haar meerdere malen per dag en doen in feite alles voor haar. Ze zijn heel lief voor haar en mijn moeder is erg aan ze gehecht geraakt. Mijn zus en ik wonen allebei in het buitenland en het is voor ons een hele geruststelling te weten dat er altijd mensen in de buurt zijn die een oogje in het zeil houden en ingrijpen als het nodig is. Het fijne van Senior Service is verder dat ze werken met vaste mensen, waardoor de klant een vertrouwensband met hen kan opbouwen. Ook houden ze ons op de hoogte van hoe het met onze moeder gaat. Ze zijn toegankelijk, flexibel en doen hun werk met heel veel toewijding en gevoel voor humor. Ze weten mijn moeder altijd op te beuren als ze in de put zit. Kortom, Senior Service biedt fantastische zorg en ik beveel ze van harte aan.

Detty uit: Amstelveen

15-07-2016