Beoordelingen Senior Service

Bert uit: Zandvoort

01-12-2017

Ervaring: Bijna een jaar 5 dagen per week steeds 2 uur senior service dames ter "begeleiding"van mijn dementerende zus. Twee van hen waren fantastisch ( Martine & Marie Marcelle), over één waren we minder tevreden en moest na twee weken vertrekken, haar vervangster(Mia) was er maar kort, maar leek ook een voltreffer.
De bronnen van onze tevredenheid in trefwoorden: betrokkenheid, zorgzaamheid/liefdevolle aandacht, aanpakken ( niet lullen maar poetsen), !
Contact met coördinator (Heske) was ook in dik orde.

Janneke uit: APELDOORN

29-11-2017
n.v.t.

ik zou dolgraag werkzaamheden verrichten en sta al heel lang op de wachtlijst. Dat vind ik heel jammer!
Succes verder.

Martin de Vreede uit: Hilversum

15-11-2017
5,0

Er is mij beloofd dat ik voor senior service mijn diensten kon gaan inzetten. Ben tot nu toe 2x ingezet in aug en september. Daarna was er bijna geen contact mogelijk. Ook de waarneemsters van Karin hadden het of te druk of geen tijd daar jullie inlogsysteem bij mij niet werkte en ik om hulp daarbij vroeg. Gevolg ik kan niet inplannen daardoor. Gevolg men laat mij nu links liggen en ik hoor of zie niets meer van Senior Service. Derhalve een 5. Mijns inziens is er werk genoeg te doen om mensen bij te staan en om hun eenzaamheid te doorbreken. Kennelijk zijn ze hier in T Gooi allemaal dik tevreden. Ben benieuwd naar reactie senior service.

fatima uit: oosterhout

14-11-2017

Ik vind erg leuk om bij senior service in het ziekenhuis mollengracht te werken ik hoop dat ik heel lang mag blijven werken het is Dank baar werk ik vind leuk om mensen blij te maken . Het voeld goed , Met vriendelijke groet Fatime,

Anouschka uit: Terheijden

08-11-2017

Bedankt Sigrid, dat je zo lief bent voor mijn moeder en haar zo goed helpt.

Thijs uit: Arnhem

03-11-2017

Ter ondersteuning van mijn moeder hebben wij het afgelopen jaar dankbaar gebruikt gemaakt van Senior Service en dat is zeer goed bevallen. Wat een solide organisatie en wat een fijne medewerkers, echt geweldig! Senior Service is wat mij betreft het voorbeeld van goede zorg. En de kosten zijn heel reel. Daarom een 9 die eigenlijk een 10 is ;-)

Ada uit: Tholen

01-11-2017

EEn dikke vette pluim voor Caresse Schotborgh (Coordinator Rotterdam).
Kreeg van haar een geweldige tip voor mijn dementerende moeder.
Ada koop voor haar een pop en wat kleertjes en laat haar die vertroetelen. Dit was voor mij best moeilijk.
Vond voor mijzelf een ander alternatief en kocht voor mam een hondje dat heerlijk in een mandje ligt te slapen, waarbij het rustig adem haalt dus net echt.
Kwam gisteren bij mijn moeder en ze zei praat er iedere dag tegen ada moet hij nu niet eens wat eten of drinken. Of misschien ook wel naar buiten?
Nee hoor mam daarom heb ik juist deze gekocht heerlijk rustig en geen rommel ervan. O ja zij ze ik ben er zo blij mee.

En ik met jouw Caresse dank je wel voor deze tip
Ada

Inge uit: Zutphen

11-10-2017

Ik ben sinds januari werkzaam geweest binnen senior service als vrijwilliger. De reden dat ik nu stop als vrijwilliger heeft te maken met mij huidige baan.

Ik heb altijd met erg veel plezier en voldoening voor senior service gewerkt en de laagdrempelighied met de coordinator als zeer prettig ervaren.

ik zal altijd in mijn huidige werk jullie organisatie aanbevelen.

Met vr gr
Inge Huitema Haafkes

Marianne uit: Chania Griekenland

21-09-2017

Ik ben erg blij met het uitgebreide verslag van Conny Slenders van haar bezoek aan mijn ouders( meneer en mevrouw Ackerman in Pieter Pauw Wageningen).Het zou fijn zijn om van Lyke...? ook zo'n verslag te krijgen.Ik zie mn ouders nl.niet zo vaak.Nu pas weer eind november.

Nel uit: Assen

19-09-2017

Goed, Vriendelijk, Volhouden tot men contact met je heeft: 't zij via telefoon of mail...... Het doorgeven aan een dichterbij - wonende coördinator.
Zelfs een aanbod om tegen het einde van het jaar mij nog eens te bellen : HOE HET NU GAAT !! : DAT NOEM IK :
M E E L E V E N M E T D E A N D E R !!
DANK JULLIE WEL : in het bijzonder Tessa en Siegrid !