Beoordelingen Senior Service

05-05-2018

Liever geen reclame

jannie uit: leersum

10-04-2018

Uitstekende begeleiding, vanaf het moment van aanvraag hulp, zowel administratief als de begeleiding van mijn zwager van en naar het ziekenhuis.
De deskundigheid en het inlevingsvermogen van de begeleider heeft mij zeer goed gedaan.

Hanna uit: Rhoon

01-04-2018

Pure verwennerij noemt mijn schoonmoeder Senior Service met zulke behulpzame lieve en nette mensen. Mijn schoonmoeder ( 89 jaar ) had een behoorlijke ontsteking opgelopen en moest bed houden, langzaam herstellen en aansterken Vooral de nachten waren lastig maar dankzij de aanwezigheid van Senior Service is zij prima de avonden en nachten doorgekomen en goed hersteld. Mijn schoonmoeder ( evenals haar kinderen) zijn razend enthousiast over de geboden service en mogelijkheden.

Elise uit: Den Bosch

27-03-2018

Wij hebben voor onze tante Seniorenservice ingeschakeld. Dit vond plaats in het weekend. Er werd meteen gereageerd en gezocht naar 24 uurs service. Perfect geregeld. Er kon meteen vanaf de volgende dag al iemand komen. Alles werd meteen ingevuld voor een hele week. Persoonlijke kennismaking en een gesprek. We werden ook van alles op de hoogte gehouden. Bij vragen konden we meteen kontakt opnemen. Prima. We zijn ontzettend blij en tevreden met de geboden hulp en snelheid van handelen.

Flora uit: Kapellen /Belgie

26-03-2018

Wat zijn we blij met Senior Service. Ik woon als dochter zelf in Belgie. Mijn moeder heeft een ondersteuning voor de nacht gekregen en noemde de dames zo liefdevol . Ze vond het een wonder om zo verzorgd te worden.

Margreeth uit: Dronten 8251 TN/33

24-03-2018
4,0

JA ,mits men zich aan de voorwaarden houdt.
Medewerker heeft zich schandelijk telefonisch gedragen. Nooit meer die SS
Ik had nadrukkelijk om Utrecht gevraagd, daar hebben wij als familie onze banden

Carla uit: Ruurlo

13-03-2018

Als familie hebben wij senior service ingeschakeld met de vraag om onze zus met een verstandelijke beperking te bezoeken en met haar te wandelen en evt. boodschappen te doen. Dit als aanvullimg op de momenten dat wij als broer en zussen haar bezochten. Onze zus vond dit erg prettig en voor de manier waarop,de medewerkers van seniorservice onze zus benaderden hebben wij veel respect.

Marjolein

11-03-2018

Het deed mijn oma heel goed om niet alleen ontmoet te worden als moeder en oma, maar ook een andere kant van zichzelf te kunnen laten zien.

Riena uit: Muntendam

01-03-2018

Via Senior Service ben ik in contact gekomen met Ineke. Zij betekent heel veel voor mij. Wij hebben elkaar oor die tijd nooit gezien. Het voelt voor mij aan, dat ik een stukje familie terug heb gekregen en/of een vriendin. Dank je wel Senior Service.

uit: velp

01-03-2018

Vier dames hebben mijn moeder afwisselend geholpen gedurende 10 maanden. Behulpzame en aardige vrouwen die betrokken waren en discreet. Dankjulliewel!