Beoordelingen Senior Service

Anne uit: rosmalen

13-11-2018

fijne, zeer betrokken mensen.

Niet zo plezierig, dat jullie,organisatie, de geboortegegevens verstrekken. compleet onnodig in mijn ogen!

vervelend, dat mijn bericht niet wordt verstuurd, als ik de gebruiksvoorwaarden en het privacy beleid niet onderschrijf....heb het nu maar getekend, geheel tegen mijn zin in. Graag even nota van nemen!

Jeanet uit: Ede

10-11-2018
7,0

De medewerksters doen hun werk zeker met passie en zijn betrouwbaar.
Groot nadeel vind ik de communicatie.Die is niet rechtstreeks met de medewerker maar verloopt via email met de coordinator.Bij clienten die zelf weinig kunnen aangeven(bv door dementie)is dit heel lastig.Bovendien vaak vertragend zodat actuele info niet gedeeld kan worden en privacy niet gegarandeerd.Overefficiente communicatie met mantelzorger zou nagedacht moeten worden.

Annemarie uit: Bunnik

01-11-2018

Senior Service maakt waar wat zij aangeven. Zij komen 4 uur per dag bij mijn ouders. De medewerkers zijn heel prettig en empathisch in de omgang met mijn ouders. Zij zijn op een rustige en prettige wijze aanwezig en kijken goed naar wat er op dat moment nodig is of waar behoefte aan is.
Ik krijg eens in de 14 dagen een uitgebreide terugkoppeling van de afgelopen 2 weken. Als ik zelf een vraag stel krijg ik snel antwoord en er is altijd een luisterend oor als ik tegen dingen aanloop.
Voor mij is het een lot uit de loterij dat ik met hen in zee gegaan ben.

Bram uit: Breda

25-09-2018

De gezondheid van mijn echtgenote was zorgwekkend en ik kon haar niet alleen thuis laten. Meteen contact gezocht met Senior Service en binnen de kortst mogelijke tijd werd een medewerkster gemobiliseerd om mijn echtgenote gezelschap te houden als ik perse weg zou moeten. De medewerkster kwam langs om zich voor te stellen en zij wekte meteen vertrouwen.
Wij hebben vervolgens toch maar besloten om te verhuizen naar een Senioren Service appartement, waardoor Senior Service niet daadwerkelijk voor hulp is ingeschakeld, maar hun handelwijze en optreden boezemde ons veel vertrouwen in. Beslist een aanrader.

CMH uit: LANDGRAAF

24-09-2018

Correct te woord gestaan!

Petra

09-09-2018

Wij hadden vanwege onvoorziene omstandigheden binnen 2 dagen zorg nodig voor mijn dementerende moeder en in de vakantieperiode. Dat was binnen één dag geregeld en ook voor daarna werden al onze wensen, tijdstippen, uren etc vervuld. Top organisatie!

Monique uit: Almelo

27-08-2018

Mijn vader geeft goede zorg gekregen van Seniorenservice tijdens onze vakantie .Zij wandelde veel, leuke gesprekken , fruit schillen en kleine boodschapjes gehaald . In een woord : TOP!!

Roos

04-08-2018

Senior Service is betrokken bij een van onze bewoners op Woonzorgcentrum Noorderkroon in den Bosch.
Deze dame ervaart de bezoeken van haar "vaste"vrijwilliger als zeer positief. Ik kan Senior Service den Bosch dan ook van harte aanbevelen!

Lieke uit: Groningen

23-07-2018

Onze ervaring is erg positief. De contactpersoon denkt altijd goed met ons mee en meestal wordt er vrij direct een oplossing gevonden. Ook is het heel prettig communiceren, deskundigheid en flexibliteit ervaren we als we met senior service contacten.

Marcel uit: Maastricht

20-07-2018

Als gevolg van een spoed opname in het ziekenhuis met een bacteriele infectie was na een lange herstel periode in het ziekenhuis een verder herstel nodig in de thuis situatie. Deze was echter gedurende mijn ziekenhuis opname drastisch veranderd. Echter door een snelle goede evaluatie door Yvonne Taks kwam ik toen snel in de goede handen van een van haar begeleidsters in de persoon van Marion Hensen. Een top begeleidsters in de ruimste zin van het woord. Zij maakte de nog regelmatig terugkerende ziekenhuis bezoeken voor mij als een waar uitstapje in de goede zin van het woord. Helaas ben ik thans genoodzaakt om niet langer gebruik te kunnen maken van hun diensten. Daarom heeft het afscheid me dan ook zeer zwaar gevallen. Maar we hebben afgesproken om bij gelegenheid toch nog contact met elkaar te hebben, want de sociale banden zijn voor mijn herstelproces van wezenlijk belang.