Beoordelingen Senior Service

Marjolein uit: Abcoude

17-01-2019

Prettige organisatie met zeer betrokken medewerkers!

Annette uit: Velp

08-01-2019

Sedert ruim anderhalf jaar komt een vaste medewerkster van senior service 2x per week bij mijn moeder van 99.
Er ontstaat een band, vriendschap en vertrouwen. De medewerkster heeft verpleegkundige ervaring, maar dat is hooguit in nood belangrijk. Ze is voornamelijk gezelschapsdame. Doet boodschapjes, kookt en eet met mijn moeder en zorgt dat mijn moeder zich rustig en veilig voelt. Dat geeft ons als kinderen ook een rustig gevoel, zeker waar we nog werken en niet in de buurt wonen. We zijn zeer tevreden over senior service.

Karen uit: Venlo

15-12-2018
2,0

doordat mijn moeder van de trap gevallen was, moest er accuut voor zowel mijn moeder als mijn vader van alles geregeld worden want mijn vader heeft alzheimer. Om mij enigszins te ontzorgen hebben we 4 nachten senior service ingeschakeld. Helaas verliep de 1 na laatste nacht alles behalve naar wens. Een dame die voor de eerste keer kwam was blijkbaar niet geinstrueerd dat mijn vader dement was (terwijl ze natuurlijk niet aanwezig hoeft te zijn als hij niks mankeerde...) Ik had haar echter alles duidelijk uitgelegd en alle schone kleren klaargelegd. Ik had haar expliciet gevraagd dat hij zich moest douchen, er was namelijk sprake dat hij mogelijk schurft had. Dus hygiëne was uiterst noodzakelijk op dat moment en ik had haar hiervan op de hoogte gebracht. Ook dat ze moest zorgen dat hij schone kleding aan zou doen.

Mijn hoofd zat al zo vol van alles wat ik voor zowel mijn moeder als mijn vader moest regelen dat ik het bijzonder vervelend vond om de volgende dag te constateren dat hij geen schoon ondergoed aan had, geen schone kleren, noch 's avonds noch 's ochtends gedoucht (wat ik expliciet had aangegeven!) en niet geschoren! Dit vind ik op zich al kwalijk maar in het kader van de schurft ook onverantwoord. In eerste instantie werd er na dit incident ook geen tegemoetkoming voorgesteld, nadat ik een klacht had ingediend, kreeg ik 1 uur korting.
Echter toen ik vervolgens de factuur kreeg, is er alle nachten het waaktarief gehanteerd ipv het slaaptarief! Een verschil van een paar honderd euro.

Ik kan dus ook niet zeggen dat ik echt ontzorgd ben door deze organisatie. Weken later ben ik nog met de afhandeling bezig...

ans uit: vinkeveen

19-11-2018

ruime flexibiliteit van de medewerker om in te spelen op de behoefte van de klant.

Anne uit: rosmalen

13-11-2018

fijne, zeer betrokken mensen.

Niet zo plezierig, dat jullie,organisatie, de geboortegegevens verstrekken. compleet onnodig in mijn ogen!

vervelend, dat mijn bericht niet wordt verstuurd, als ik de gebruiksvoorwaarden en het privacy beleid niet onderschrijf....heb het nu maar getekend, geheel tegen mijn zin in. Graag even nota van nemen!

Jeanet uit: Ede

10-11-2018
7,0

De medewerksters doen hun werk zeker met passie en zijn betrouwbaar.
Groot nadeel vind ik de communicatie.Die is niet rechtstreeks met de medewerker maar verloopt via email met de coordinator.Bij clienten die zelf weinig kunnen aangeven(bv door dementie)is dit heel lastig.Bovendien vaak vertragend zodat actuele info niet gedeeld kan worden en privacy niet gegarandeerd.Overefficiente communicatie met mantelzorger zou nagedacht moeten worden.

Annemarie uit: Bunnik

01-11-2018

Senior Service maakt waar wat zij aangeven. Zij komen 4 uur per dag bij mijn ouders. De medewerkers zijn heel prettig en empathisch in de omgang met mijn ouders. Zij zijn op een rustige en prettige wijze aanwezig en kijken goed naar wat er op dat moment nodig is of waar behoefte aan is.
Ik krijg eens in de 14 dagen een uitgebreide terugkoppeling van de afgelopen 2 weken. Als ik zelf een vraag stel krijg ik snel antwoord en er is altijd een luisterend oor als ik tegen dingen aanloop.
Voor mij is het een lot uit de loterij dat ik met hen in zee gegaan ben.

Bram uit: Breda

25-09-2018

De gezondheid van mijn echtgenote was zorgwekkend en ik kon haar niet alleen thuis laten. Meteen contact gezocht met Senior Service en binnen de kortst mogelijke tijd werd een medewerkster gemobiliseerd om mijn echtgenote gezelschap te houden als ik perse weg zou moeten. De medewerkster kwam langs om zich voor te stellen en zij wekte meteen vertrouwen.
Wij hebben vervolgens toch maar besloten om te verhuizen naar een Senioren Service appartement, waardoor Senior Service niet daadwerkelijk voor hulp is ingeschakeld, maar hun handelwijze en optreden boezemde ons veel vertrouwen in. Beslist een aanrader.

CMH uit: LANDGRAAF

24-09-2018

Correct te woord gestaan!

Petra

09-09-2018

Wij hadden vanwege onvoorziene omstandigheden binnen 2 dagen zorg nodig voor mijn dementerende moeder en in de vakantieperiode. Dat was binnen één dag geregeld en ook voor daarna werden al onze wensen, tijdstippen, uren etc vervuld. Top organisatie!