Beoordelingen Sani4all

16-03-2019

Vestiging: Zevenaar

Gekozen voor: Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Ontzettend fijn geholpen, door verschillende medewerkers. Ruim de tijd genomen om ons te helpen. Persoonlijk, kordaat en eerlijk advies. Aanrader!

Arthur uit: Barendrecht

10-03-2019

Vestiging: Barendrecht

Gekozen voor: Toiletruimtes, Tegels

Mijn ervaring:
Nieuwe vestiging. Kwamen toevallig langs en zagen vlag langs de weg. Super goed geholpen! Succes

Eric uit: Gennep

05-03-2019

Vestiging: Uden

Gekozen voor: Badkamers, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
De verkoper dacht goed met ons mee, de tegels waren lastig te vinden, maar toch gevonden. Alle spullen zijn van goede kwaliteit. Uiteindelijk gaat het toch om de prijs, wat krijg je ervoor. De afgesproken kosten voor het slopen en plaatsen van de badkamer klopte precies. Geen onaangename verrassingen, dat is belangrijk. Wij zijn bij veel verkopers geweest tot we er flauw van werden, uiteindelijk is deze keuze goed geweest en zeker aan te bevelen.

Anneke uit: Deventer

01-03-2019

Mijn ervaring:
Ik ben geweldig geholpen bij sani 4 all Deventer. Een duidelijke winkel met ontzettend aardig en hulpzaam personeel. Ik was al bij andere badkamer winkels geweest maar hier voelde ik mij zo hartelijk welkom, heel fijn. Nadat ik samen met een jonge dame van het bedrijf rond heb gekeken in de winkel heeft zij vrijblijvend een 3d ontwerp voor mij gemaakt met al mijn wensen. Ze gaf mij goede tips, sommige waar ik nooit bij stil had gestaan. Een prachtige badkamer brengt echt een stukje geluk in je woning. Ik ben heel blij dat ik hier mijn badkamer gekocht heb en dat ik zo goed geholpen ben. Bedankt!

Kim uit: Deventer

01-03-2019

Mijn ervaring:
Joey heeft ons heel goed geholpen met de indeling van de badkamer. Ondanks dat we een kapotte tegel geleverd kregen werd dit op een prettige en snelle manier opgelost. We zijn heel blij met het resultaat!

Gertie uit: Zutphen

27-02-2019
4,1

Mijn ervaring:
Doordat de kitnaden niet goed zijn aangebracht hebben we lekkage gehad. Sani4all Deventer geeft niet thuis en schuift in eerste instantie af op de monteur,die ze notabene zelf hebben ingeschakeld. De kitnaden hebben we laten vervangen en helaas wil Sani4all de gevolgschade niet vergoeden. Slecht gevoel overgehouden

Fer uit: rotterdam

26-02-2019
8,2

Vestiging: Barendrecht

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Zeer goed geholpen door Guus. Lekker koffie ook niet onbelangrijk! Meedenken en gericht advies daar heb ik veel aan gehad. Sani4all gaat ook met de prijzen mee, waardoor je alleen maar gunstig uitkomt onder aan de streep. Nogmaals bedankt

R. uit: Beilen

22-02-2019

Vestiging: Hoogeveen

Mijn ervaring:
Zeer tevreden met het ontwerp en de hulp, bij het uitzoeken van onze droom badkamer. Top service en zelfs! Een slagroomtaart gekregen bij levering! Onze complimenten voor Sani4all Hoogeveen!
Zeker een aanrader om langs te gaan!

Ernel uit: Zwolle

21-02-2019

Vestiging: Zwolle

Gekozen voor: Badkamers, Tegels

Mijn ervaring:
ik ben uitermate plezierig geholpen door Anne-Dirk Naberman. hij nam de tijd, begreep mijn wensen en adviseerde me goed en gaf me alternatieven. ook goed was dat hij de stagiair bij ons gesprek betrok en hem steeds vroeg naar zijn mening bij de keuzes. dus een goede mentor is hij ook nog eens. ik beveel Sani4sale zwolle van harte aan.

Carmen & Joop

21-02-2019

Vestiging: Barneveld

Gekozen voor: Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Niets dan lof! Stefan neemt de tijd om alles uit te leggen en door te spreken. Niets is teveel. Tegelwerk, montage en afweking die Erik gedaan heeft getuigd van vakmanschap.