Beoordelingen Sani4all

15-01-2019

Vestiging: Varsseveld

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Erg tevreden over producten, kwaliteit van producten en personeel. Kan een ieder aanbevelen om naar Sani4all toe te gaan.

Tom uit: Dieren

14-01-2019

Vestiging: Zevenaar

Mijn ervaring:
Ik ben zeer enthousiast over dit bedrijf. Je wordt geholpen op een ouderwetse moderne manier en ze zijn erg klientvriendelijk.Als er problemen zijn met levering of schade wordt je adequaat en snel geholpen. Een openbaring was dat ze heel snel en persoonlijk de telefoon opnamen.
Waar vind je dat nog?

14-01-2019

Vestiging: Varsseveld

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Na lang zoeken, hebben wij onze badkamer besteld bij Sani4All in Varsseveld. Wij zijn daar op een uitstekende wijze en met kennis van zaken geholpen door René Bulten. De door hem gekozen aannemer, Björn Wensink, heeft er vervolgens een prachtige badkamer en toilet van gemaakt! Wij zijn zeer tevreden 👍🏻

Lathum (naam bekend bij Sany4all)

Fabian uit: Alkmaar

13-01-2019

Vestiging: Broek op Langedijk

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels

Mijn ervaring:
Ik heb een badkamer, toilet en tegels voor de beneden etage gekocht. De prijzen zijn super. Erwin besteed op een goede manier aandacht aan je en kwam persoonlijk spullen brengen die te laat geleverd werden.

11-01-2019

Vestiging: Uden

Mijn ervaring:
Eind vorig jaar een badkamer gekocht en bij het maken van de tekening werd er goed gekeken naar oplossingen zodat mijn wens toch verwerkt kon worden ondanks de beperkte ruimte die ik had. De service was snel en op en top. Vriendelijk personeel, dachten mee met mijn wensen, oplossingsgericht, kennis van zaken en geen moeilijk gedoe of beloftes die niet nagekomen zijn. Echte aanrader als u op zoek bent naar een nieuwe badkamer!

Nienke uit: Kampen

10-01-2019

Vestiging: Dronten

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels

Mijn ervaring:
We zijn erg tevreden over hoe alles is verlopen. We hebben daar alle materialen voor de badkamer/toilet gekocht en tegels voor de woonkamer. Zeer netjes geholpen in de winkel door Klaas-Jan. De bezorging was ook prima.Wij zullen Sai4all zeker aanraden.

Femke uit: Vianen

08-01-2019

Vestiging: Vianen

Mijn ervaring:
Wij zijn meerdere keren bij Michel geweest om onze badkamer samen te stellen en weer te wijzigen omdat ik ineens weer iets anders in mijn hoofd had. De bezoekjes aan de winkel hebben wij als zeer prettig en gezellig ervaren. Michel nam de tijd voor ons, toonde oprechte interesse, was superflexibel en hielp en adviseerde ons. Wij raden Sani4all en vooral Michel als adviseur zeker aan!

kasper uit: Hasselt

07-01-2019

Vestiging: Dronten

Gekozen voor: Badkamers, Tegels

Mijn ervaring:
Goed advies gehad en compleet afgeleverd op het afgesproken moment

Karin uit: Doetinchem

21-12-2018

Vestiging: Uden

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Door het creatief meedenken van Duco van Sani4all Uden heb ik precies de badkamer gekregen die ik wilde. Geen standaard ontwerp, maar helemaal afgestemd op mijn ideeën. Het is super geworden!

A.A.H. uit: Ens

16-12-2018
9,8

Vestiging: Zwolle

Mijn ervaring:
Bij Sani4all in Zwolle op een fijne en vriendelijke maar toch vakkundige manier geholpen. We zijn zeer correct te woord gestaan en de verkoper was er alleen voor ons. Liet de telefoon de telefoon. gaf gelijk een advies en 3d-ontwerp. Prijs viel ons ook direct mee. Was een scherp aanbod. Levering is ook correct uitgevoerd. Anne Dirk Naberman heeft ons prima geholpen en ook nog via de mail de vragen snel beantwoord.