Beoordelingen Sani4all

Theo uit: Veghel

12-07-2018

Gekozen voor: Badkamers, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
We zijn blij met onze nieuwe badkamer,we zijn goed geadviseerd en de badkamer is door vakmensen geïnstalleerd met dank aan Duco Rutgers

Jaap uit: Emmen

12-07-2018

Vestiging: Hoogeveen

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Wij hebben tegels, badkamermeubilair, douchewand en een toilet gekocht. De kwaliteit is uitstekend en we zijn heel erg tevreden. De service is geweldig en de persoonlijke verhoudingen meer dan goed. Wij moesten een nieuw bedieningspaneel voor een bestaand reservoir en daar hebben ze heel veel moeite voor gedaan om die te vinden. Maurice nogmaals onze hartelijke dank voor je inzet.

José uit: Zwolle

Vestiging: Zwolle

Mijn ervaring:
Erg prettig en vakkundig geholpen, ook het onverhoopt retourneren van wat materiaal was geen probleem. Blij met de badkamer!

Marc uit: Hasselt

Vestiging: Zwolle

Gekozen voor: Badkamers, Tegels

Mijn ervaring:
Na teleurstellende ervaringen bij enkele andere bedrijven was Sani4all een schot in de roos. Leonie Lans heeft ons goed geadviseerd en geholpen. Ze kwam met bruikbare ideeën en oplossingen. Advies- en offertetraject prima. Ook de foutjes,die in het traject zijn gemaakt heeft Sani4all goed opgelost.
De door Sani4all aanbevolen installateur en tegelzetter hebben zich uitmuntend gekweten van hun taak. Echte vakmensen bij Postma Totaaltechniek in Zwolle, die er eer in scheppen om perfect werk te leveren. En Gerard Esteie uit Zwartsluis is precies, wat hij zegt op zijn kaartje: een professionele tegelzetter; hij bereikt een uitmuntend resultaat. Het geheel ziet er uiteindelijk fantastisch uit! Alle betrokkenen hebben eer van hun werk.

Ap uit: Varsselder

Vestiging: Varsseveld

Mijn ervaring:
Perfecte samenwerking tussen sani4all medewerkers en monteurs. Overleggen alles met je en komen met oplossingen als er probleempjes ontstaan.
Ben trots op onze nieuwe badkamer.

H.W. uit: Dinxperlo

05-07-2018

Vestiging: Varsseveld

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels

Mijn ervaring:
Prima advies en begeleiding bij de aankoop en uitvoering
( door derden )
Prachtige animatietekening van je toekomstige badkamer

Bertus uit: Almere

02-07-2018

Vestiging: Dronten

Mijn ervaring:
Er zat een haarscheur in de wastafel een mail en een paar foto's en de wastafel is vervangen door Combiforte uit Dronten prima werk zeer tevreden

Toine uit: Volkel

21-06-2018

Mijn ervaring:
Zeer tevreden over Sani4all en Duco. In minder dan een uur tijd hadden wij onze badkamer uitgekozen en gekocht.
Het mee denken en advies is supper.
Ik heb Sani4all dan ook al aan diverse mensen aanbevolen, top winkel. Nogmaals wij zijn zeer tevreden.
Duco bedankt voor alles.

Jack uit: Cuijk

20-06-2018

Mijn ervaring:
Persoonlijke benadering, no-nonse contact, vakbekwaam en laagdrempelig. Erg prettig om één aanspreekpunt te hebben. Fijne werklui en communicatie met aannemer erg prettig en accuraat. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Kortom; zeer tevreden!!