Beoordelingen Rollema Media

• Eindresultaat 9,1

Jelmer uit: Ommen

03-04-2017

Bedrijfsnaam: Il Rosso Europe

De snelle implementatie van het probleem en uitwerking van een draaiende webwinkel werden door Redmer snel verwerkt. Eerlijkheid en deskundigheid en meedenken mogen zeker genoemd worden als prettige eigenschappen

Sacha uit: Dalfsen

23-02-2017

Bedrijfsnaam: Roze Dames lingerie

Mijn ervaring met Rollema Media is erg goed. Mijn webshop is prachtig geworden, goede service, goed bereikbaar. Problemen worden zsm opgelost.

Vera en Maarten uit: Ommen

16-11-2016

Bedrijfsnaam: Sis&Bro Bakery

Cees uit: Dalfsen

22-09-2016

Bedrijfsnaam: Lindenburg vof

Wij zijn zeer positief over rollema media. Er is goed meegedacht over het maken van de website. Alles kan en alles mag.
Zeker aan te bevelen!

09-09-2016
9,6

Bedrijfsnaam: Interpay (JurisDictie) B.V.

Misschien vind u het een overdreven uitslag, kan er niets anders van maken.
Heb dit zo beleefd.

Zijn er als je ze nodig hebt.
Laat je ook veel zaken zelf uitzoeken, waardoor je in de toekomst bij aanpassingen meer onafhankelijk bent (vind ik wel prettig). Als leek leer je daar ontzettend veel van!
Goed en naar tevredenheid opgeleverd.

Willieanne uit: Heijden

08-09-2016

Bedrijfsnaam: Tijd voor Pauze

Ik heb heel prettig samengewerkt met Rollema Media. Een website bouwen is een groeiproces. Mollema Media nam alle tijd, gaf prettig advies en heeft mijn ideeën voor de website uitermate deskundig vertaald naar een prachtig geheel waar ik heel trots op ben. Bedankt!

Henri uit: Dalfsen

16-08-2016
7,6

Bedrijfsnaam: HsR huisvesting + inrichting

We hebben samen met Rollema Media mijn nieuwe website vormgegeven en ontwikkeld. Het vertalen van mijn wensen doet Rollema Media op een heldere, snelle en praktische manier.

Mechteld uit: Ommen

08-07-2016
8,2

Bedrijfsnaam: DONNA

Redmer denkt met je mee en voelt goed aan wat je als klant wil. Wij zijn erg tevreden over het resultaat van onze website!

Wouter uit: Haarlem

07-07-2016

Bedrijfsnaam: 123fotobehang

Naast de goede en deskundige service die Rollema Media levert, is het ook een bureau om zeer prettig meer samen te werken! Verder complimenten voor de flexibele werktijden, ze staan altijd paraat om spoed issues op te lossen!

Kees uit: Waalwijk

31-05-2016

Bedrijfsnaam: Tussen-Beide

Een deskundige uitleg over mijn website naast een mooie weergave van de door mij gewenste onderdelen maakt mijn website compleet. Hartelijk dank aan de heer Rollema en zijn team. Kees van Buuren Tussen-Beide Waalwijk.