Beoordelingen Rollema Media

Bedrijfsnaam: Voscomtronics

Margreet uit: Ommen

20-02-2018

Bedrijfsnaam: Terra Mater

Een hoge score heb ik gegeven en dat is Redmer en zijn team? Meer dan waard. Het was een hele klus om in korte tijd mijn bestaande website om te bouwen en klantvriendelijker te maken.
Er was steeds feedback en zelfs in de uren wat eigenlijk vrije tijd was, werd er met mij mee gekeken.
Ik kreeg duidelijke uitleg nadat er heel goed naar mijn wensen was geluisterd. Daarbij kreeg ik meerdere mogelijkheden voorgeschoteld. Met een gerust hart kan ik mijn boek lancering houden.

Meer bewijs dat de site in optima forma werkt? Binnen het uur hebben twee mensen al een boek: Geloof in jezelf, jouw weg naar meer zelfvertrouwen besteld.

Willemien uit: Ommen

30-11-2017
7,6

Bedrijfsnaam: Haarstudio Willemien

Het was prettig werken met RollemaMedia. Met het uiteindelijke resultaat van mijn nieuwe website ben ik heel tevreden. Bedankt, Redmer.

Dick uit: Zwolle

06-06-2017

Bedrijfsnaam: Dijkmoment Zwolle

Graag bevelen wij Rollema Media aan. Redmer biedt een prima service, schakelt snel als daarom gevraagd wordt en is persoonlijk aanspreekbaar. Komt zijn afspraken na.

Barry uit: Haarlem

14-05-2017

Bedrijfsnaam: Acupunctuur Praktijk Barry Smit

Fijne persoonlijke communicatie.
Wat je vraagt wordt geleverd.

Jelmer uit: Ommen

03-04-2017

Bedrijfsnaam: Il Rosso Europe

De snelle implementatie van het probleem en uitwerking van een draaiende webwinkel werden door Redmer snel verwerkt. Eerlijkheid en deskundigheid en meedenken mogen zeker genoemd worden als prettige eigenschappen

Sacha uit: Dalfsen

23-02-2017

Bedrijfsnaam: Roze Dames lingerie

Mijn ervaring met Rollema Media is erg goed. Mijn webshop is prachtig geworden, goede service, goed bereikbaar. Problemen worden zsm opgelost.

Vera en Maarten uit: Ommen

16-11-2016

Bedrijfsnaam: Sis&Bro Bakery

Cees uit: Dalfsen

22-09-2016

Bedrijfsnaam: Lindenburg vof

Wij zijn zeer positief over rollema media. Er is goed meegedacht over het maken van de website. Alles kan en alles mag.
Zeker aan te bevelen!

09-09-2016
9,6

Bedrijfsnaam: Interpay (JurisDictie) B.V.

Misschien vind u het een overdreven uitslag, kan er niets anders van maken.
Heb dit zo beleefd.

Zijn er als je ze nodig hebt.
Laat je ook veel zaken zelf uitzoeken, waardoor je in de toekomst bij aanpassingen meer onafhankelijk bent (vind ik wel prettig). Als leek leer je daar ontzettend veel van!
Goed en naar tevredenheid opgeleverd.