Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

Adri uit: Amsterdam

23-07-2019

Als ik telefonisch contact heb verloopt dat altijd heel prettig en doelgericht

Wim uit: Delft

Jos uit: Enschede

23-07-2019

Al vele jaren belegger bij Robeco.
Bij het maandbeleggen is het moeilijk en lastig om geld te storten op het Roparco deel aangezien dit elke keer weer in verdeling van fondsen gaat ipv op Roparco

Herma uit: Utrecht

23-07-2019

Prima, en bij telefonisch contact: behulpzame en vriendelijke medewerkers die me echt een stap verder helpen. Zeer tevreden.

Veronica uit: Den Haag

9,7

korte en duidelijke informatie

Math uit: Maastricht

23-07-2019

Overzichtelijke en duidelijke informatie op de site, correcte uitvoering van opdrachten, professionele en duidelijke hulp aan de telefoon waar nodig.

Andre uit: Nieuw bergen

23-07-2019

Ben net in juli begonnen dus in het begin wel regelmatig kijken, omdat ik het leuk vind,maar terzijner tijd zal het wel minder worden,want ik heb one neutraal dus hopelijk doet hij zijn werk goed

21-07-2019
7,3

Geef bij het openen van je rekening de code 398765 dan krijg ik ook nog als service euro 25 en jij de nieuwe klant krijgt op het moment nog steeds 25 euro cadeau

Antoon uit: Almere

27-06-2019

Wachttijd is soms heel lang,verders is alles prima.nog een ding voor leeftyd in te zetten gaat niet verder dan 66 jaar,ik word in augustus 85 jaar.

Wim uit: Wijchen

25-06-2019

Ruim 50 jaar een rekening bij Robeco en al die jaren prima geholpen. Aan- en verkopen gaat zeer gemakkelijk. Altijd voorzien van uitstekende informatie. En ook niet onbelangrijk: prima rendementen!