Beoordelingen Robeco

• Service en klantvriendelijkheid 8,4

Johan uit: Lisse

24-12-2018
7,7

Goed advies over herbeleggingen gekregen.
Verandering van incassobedrag vindt ik moeilijk
te doen op jullie site.

John uit: Hellevoetsluis

22-12-2018
7,7

inloggen op de app kan niet via je vingerafdruk zoals bijvoorbeeld bij het inloggen op je telefoon of op de app van de ING. Dat zou een grote verbetering zijn als dat wel kan.

Het openen van een tweede rekening is lastig als er 2 rekeninghouders zijn omdat je bij het openen van de 2de rekening de gegevens van de 2de rekeninghouder moet invullen en er niet goed staat aangegeven dat er iets niet goed staat. zoals de inloggegevens ophalen.

En laatst had ik een storting gedaan op Plus waarbij ik de inleg over 5 fondsen had verdeelt en slechts 1 fonds was aangekocht en de overige 4 heb ik naderhand handmatig moeten doen.

Y. uit: Barendrecht

Ruud uit: Drachtstercompagnie

7,3

Ik ben niet meer zo positief. De kosten zijn erg hoog en het resultaat van Robeco One is momenteel bedroevend. Wordt de portefeuille in deze omstandigheden niet aangepast? Ik vind het dan ook niet gepast in zo'n situatie om reclamespotjes op tv te zien die de mensen moeten overhalen daarin te investeren

Robert uit: DE LIER

M uit: VOORHOUT

7,0

Het wordt echt griezelig momenteel. Een belegging manager die verteld dat we ons geen zorgen moeten maken over de negatieve resultaten. Men gaat ook meer op TV met spotjes teclame maken en getuigt er van dat het niet je van het is.

ROSE MARY uit: NIEUWLANDE

18-12-2018

BETROUWBAAR EN MAKKELIJK.

José uit: Hoogland

18-12-2018

Waarom kan ik op de nieuwe website niet meer uitloggen
Ik kan het woord uitloggen niet meer vinden

A uit: Bennekom

17-12-2018
4,7

Zojuist zocht ik info over Robeco Q1 global value eq. Niet geslaagd Ook dit onderzoek spreekt me zo niet aan. Gelooft u zelf de door u genoemde resultaten van klant tevredenheid?

Wim uit: Heelsum

16-12-2018

Zeer klantvriendelijk en goed hulp bij eventuele vragen