Beoordelingen Robeco

• Service en klantvriendelijkheid 8,4

Bob uit: ZOETERMEER

10-02-2020
1,0

Klant worden lukt niet omdat beveiliging Ziggo blijkbaar niet op website komt. Wordt aangewerkt hoor ik na 30 minuten wachten aan de telefoon.👎👎

Jaap uit: Alkmaar

03-02-2020
1,0

Er is iets niet goed gegaan bij het openen van een rekening. Probeer telefonisch contact te krijgen maar heb inmiddels 2 x 20 minuten aan de lijn gehangen.
Verzoek ingediend om mij terug te bellen maar dat is inmiddels ook 2 dagen geleden.

Jakob uit: Gieten

02-02-2020

Als mij gevraagd zou worden of Robeco een vertrouwde zaak is, zou ik antwoorden: ik heb nooit gehoord dat ze niet te vertrouwen zijn.
Geld opnemen zou eigenlijk ook schriftelijk of online moeten kunnen. Ik ben 94 jaar en mijn gehoor wordt er ondanks hoortoestellen toch niet beter op.

J.W. uit: VOORSCHOTEN

27-01-2020

Ik wil hier graag een suggestie van de hand doen.

J.W. uit: VOORSCHOTEN

27-01-2020
1,0

Ik wil hier graag een suggestie van de hand doen.
Ik ben heel tevreden over uw dienstverlening maar ik heb de beoordeling extreem laag gezet zodat u automatisch mijn onderstaande suggestie gaat lezen.

Wie de fonds benamingen op een rijtje zet kan er haast geen soep meer van koken. Wat ik zou willen dat ieder fonds zijn unieke nummer krijgt zodat je aan de hand van dit nummer snel de status van zo'n fonds kan opvragen.

Willem uit: Rolde

24-01-2020

Nadat wij hadden aangegeven, na een telefoontje van Robeco, dat wij ons nieuwe huis aan het verbouwen waren, kregen wij een Olijfboompje toegestuurd! Wij waren er helemaal beduusd van! Wat een attente reactie, hartelijk dank Robeco ( Justin) wij waarderen dit zeer.

Merel uit: Enschede

14-01-2020

Erg prettig. Rekening opgezet als studiespaarrekening. Ook begonnen met beleggen. Veel duidelijke informatie en altijd goede service.

Marcel uit: Leiden

09-01-2020