Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

21-07-2019
7,3

Geef bij het openen van je rekening de code 398765 dan krijg ik ook nog als service euro 25 en jij de nieuwe klant krijgt op het moment nog steeds 25 euro cadeau

Antoon uit: Almere

27-06-2019

Wachttijd is soms heel lang,verders is alles prima.nog een ding voor leeftyd in te zetten gaat niet verder dan 66 jaar,ik word in augustus 85 jaar.

Wim uit: Wijchen

25-06-2019

Ruim 50 jaar een rekening bij Robeco en al die jaren prima geholpen. Aan- en verkopen gaat zeer gemakkelijk. Altijd voorzien van uitstekende informatie. En ook niet onbelangrijk: prima rendementen!

Tristan uit: Olst

25-06-2019

De servicemogelijkheden bij Robeco zijn ongekend verfijnd. Geen eindeloze keuzemenu's maar gewoon mensen aan de lijn die je begrijpen.

Het online gebeuren kan beter. Zo lopen de koersen op het internet niet altijd gelijk met de app. Ook is de online omgeving, net zoals de app, op het gebied van lay-out verouderd en kan deze wel een update gebruiken. Dit geldt ook voor het inloggen bij de app. Dit zou bijvoorbeeld met een 5-cijferige code kunnen, zoals vele banken doen.

JS uit: Almere

25-06-2019

Prima informatie en duidelijke website/portal.

Emilie uit: Puente don Manuel

25-06-2019

Contact per e-mail: ik wordt altijd prima geholpen. Toezeggingen worden nagekomen. Online kan ik alles vinden wat ik nodig heb. De beleggingen gaan uitstekend. De beloning bij acties vind ik wat karig.

Elly uit: STADSKANAAL

25-06-2019

Mijn echtgenoot en ik hebben een erg prettig telefoongesprek gehad met een medewerker over onze beleggingen. Er werd alle tijd genomen.

Laurens uit: Maasdam

Uitstekende dienstverlening

casper uit: den Haag

12-06-2019

Marianne uit: Uden

12-06-2019
3,7

Kan niets ontvangen heb geen pc contact