Beoordelingen Rechtnet

8,6
194 beoordelingen
  • Deskundigheid 8,7
  • Betrouwbaarheid 8,9
  • Communicatie 8,4
  • Service 8,6
  • Klantvriendelijkheid 8,7
  • Afspraken nakomen 8,9
  • Snelheid van handelen 8,8
  • Persoonlijke benadering 8,3
21 t/m 30 van 194 beoordelingen

Kees Uit: Zevenbergen

28-11-2017
9,8

Positieve ervaring:
Perfect geholpen

Aanbeveling: ja

Martin Uit: Giessenburg

23-11-2017
7,6

Positieve ervaring:
Goed contact gehad en uiteindelijk ook nog een positieve beslissing van rechter gewoon super.

Aanbeveling: ja

Frenanda Uit: Tolbert

13-11-2017
9,0

Positieve ervaring:
Snelle afhandeling, duidelijke informatie

Aanbeveling: ja

Maik Uit: Nieuwkuijk

08-11-2017
8,7
Aanbeveling: ja

Lucas Andre Uit: Eindhoven

08-11-2017
9,2

Positieve ervaring:
vakkundige, aardige mensen, to the point!

Eventuele verbeterpunten/ tips:
het kan nooit snel genoeg gaan

Aanbeveling: ja

Ben Uit: Spijkenisse

06-11-2017
8,0
Aanbeveling: ja

Nancy Uit: Dirkshorn

27-10-2017
9,1

Positieve ervaring:
Deskundige en efficiƫnte afhandeling. Korte en duidelijke communicatie.

Eventuele verbeterpunten/ tips:
De Wijze van communicatie is bij mij alleen via mail gegaan. Dit was zakelijk en duidelijk. Ik heb daarom klantvriendelijk op nvt gezet. Dit was niet aan de orde.

Aanbeveling: ja

Gerdo Uit: Harlingen

26-10-2017
9,1
Aanbeveling: ja

Albert

22-10-2017
8,4

Positieve ervaring:
Ben zeer tevreden en al snel resultaat, jullie hebben er druk achter gezet zodat de debiteur toch heeft betaald.
Nogmaals dank.

Eventuele verbeterpunten/ tips:
Weinig communicatie geweest over het verloop van de zaak en dat er contact is geweest met de debiteur door bv mail of telefonisch. maar verder ZEER TEVREDEN.

Aanbeveling: ja

Geert Uit: Venlo

01-10-2017
6,6

Positieve ervaring:
Zakelijk, goede adviezen, deskundig

Eventuele verbeterpunten/ tips:
Als ik er niet om vraag komt er alleen info over stand van zaken, als de tegenpartij een voorstel doet en er een reactie van mij noodzakelijk is. U zou met uw klanten een veel betere band krijgen als u regelmatig per mail ontwikkelingen door geeft. U doet vermoedelijk veel acties, maar als klant krijg ik geen idee wat u allemaal voor mij gedaan hebt.

Aanbeveling: ja