Beoordelingen Rechtnet

• Persoonlijke benadering 8,4

Anouk

08-05-2018

Positieve ervaring:
Ik ben door Martijn ontzettend goed geholpen. Hij heeft verstand van zaken en komt zijn afspraken na. De manier waarop hij omgaat met klanten is prettig en hij is erg vriendelijk. Dankzij zijn hulp kan ik eindelijk een punt zetten achter een vervelende situatie die daarvoor geen einde leek te hebben. Mijn dank is groot!

Geen

Maurits Uit: Amsterdam

02-05-2018

Positieve ervaring:
Zeer transparante en prettige communicatie.

Sintio Uit: Almere

25-04-2018

Positieve ervaring:
Zeer professioneel bedrijf, snel,betrouwbaar en accuraat.
Zal Rechtnet zeker aanbevelen.

Mike Uit: 's-Gravenhage

13-04-2018

Positieve ervaring:
Het was een snelle en kundige behandeling en met succes afgerond.

Mohamed Uit: Schoonhoven

19-03-2018

Positieve ervaring:
De communicatie is zeer goed. Vooraf zijn we goed geïnformeerd over de plan van aanpak en hoe het in werking zal treden. We zijn tussentijds op de hoogte gehouden van de voortgang van het dossier. Wij zijn erg tevreden en bevelen hen aan.

Ga zo door.

M Uit: Moerkapelle

18-03-2018

Positieve ervaring:
Mijn opdrachtgever werd in no-time gemaand om tot betaling over te gaan. Ook werd niet getreuzeld om de deurwaarder in te schakelen en de tegenpartij te dagvaarden.

Eventuele verbeterpunten/ tips:
Wel jammer dat bij de gang naar de rechter eerst weer veel geld moet worden geïnvesteerd voordat er een advocaat met je meegaat. Dus toen zelf maar het woord gevoerd, met positief resultaat.

Nancy Uit: Zaventem - België

12-03-2018

Positieve ervaring:
We hadden zelf al verschillende keren geprobeerd de klant te benaderen en te overhalen tot betaling. Is ons niet gelukt. Rechtnet heeft dit op minder dan een maand voor ons opgelost.

Bart

23-02-2018

Positieve ervaring:
Direct (telefonisch) contact met gericht advies en raad. Geen "kastje naar de muur" mentaliteit.

Martin Uit: Ysselsteyn

22-02-2018
7,7

Betere comunicatie

G Uit: Hurwenen

20-02-2018

Positieve ervaring:
Snelle en deskundige afhandeling tegen redelijke prijs