Beoordelingen Rechtnet

04-05-2017

Alexander Uit: Venlo

02-05-2017

Positieve ervaring:
Incasso ingediend en binnen een paar dagen was het bedrag al binnen. Al bij diverse collega,s aangegeven. Aanrader.

Arjan Uit: Heerhugowaard

28-04-2017

Positieve ervaring:
Het incasso-traject is bij mij perfect verlopen. RechtNet gaat erg vriendelijk met haar klanten om.

Chantal Uit: Best

28-04-2017
9,9

Positieve ervaring:
De advocaten en juridisch medewerkers zijn bijzonder deskundig. Tevens ben ik altijd zeer goed geholpen door de secretaresse. Kantoor gaat direct actief aan de slag voor je, en brengt (in mijn geval) de zaak tot een goed einde!

E.L.C. Uit: Delft

10-04-2017
9,9

Positieve ervaring:
Heeft de incasso prima gedaan tot zover als het kon. Heeft daarna een goed advies gegeven om verder te gaan. Mijn dank hiervoor
aan mr. C.A.M.H. Vink

Lisa Uit: Amsterdam

30-03-2017
7,8

Positieve ervaring:
Reeds drie maal heeft Rechtnet een onbetaalde rekening voor mij geïncasseerd.

Vincent Uit: Schijndel

29-03-2017

Positieve ervaring:
Ik heb nu voor een 2e keer samengewerkt met Rechtnet en kan niet anders zeggen, dat ik zeer tevreden over de wijze van samenwerken met Rechtnet. Ook de communicatie is uitstekend. Afspraken worden keurig nagekomen en 'meter begint niet onmiddellijk te lopen' op het moment, dat ik vragen stel. Absoluut een organisatie, die van harte aanbeveel.

Ton Uit: Castricum

24-03-2017
9,8

Positieve ervaring:
Ik ben zeer onder de indruk van de service van RechtNet. Fijne communicatie, prettige ontvangst, inlevendheid en begrip. Ik beveel RechtNet van harte aan!

Eventuele verbeterpunten/ tips:
zou niets weten, ik vind dat men optimaal presteert.

HY Uit: poppenwier

14-02-2017

Positieve ervaring:
Ondanks dat het doel niet bereikt is, toch positief.

Sylvester Uit: Rotterdam

04-02-2017

Positieve ervaring:
Ik kan alleen zeggen dat alles perfect geregeld was dus daarom ook mijn hoge waardering voor alles.