Beoordelingen Rechtnet

23-04-2019
1,0

geen

Eventuele verbeterpunten/ tips:
Wees gewaarschuwd, doe geen zaken met deze firma! Een walgelijke service, 0,0 professionaliteit, en een onredelijke ethiek staat hier centraal omschreven in hun visie.
Ze proberen je financieel leeg te zuigen op de kleine lettertjes, terwijl de mondelingen afspraken zeer duidelijk besproken zijn. Als deze firma niet bij de wanbetaler het geld kan bemachtigen na 5x bellen, gaan ze deze kosten afwijkend van de afspraken, bij de eerlijke man verhalen. En i.p.v. een gegronde uitleg, waarnaar 10x gevraagd is, sturen ze je koudbloedig, zonder uitleg, de gespekte rekening naar jezelf toe met zelfs incassokosten op mijn eigen opdracht, wat ironisch.

Het gaat niet om de omvang van de bedragen, maar iets belangrijkers dan dat, namelijk de redelijkheid en billijkheid, de menselijkheid en ethiek. En deze is hier absoluut niet te vinden.

Wees gewaarschuwd!

Hopelijk kan ik zo in contact komen, en eindelijk mijn gevraagde reactie ontvangen waarom deze firma zich niet aan afspraken hoeft te houden.

Ik ben te bereiken op:
+31 6 555 78 260, Bel me als u het volledige verhaal wilt vernemen, en op verzoek kan ik het opgenomen telefoongesprek doorspelen waarin zeer duidelijk verwoord is dat het 100% en volledig gratis is, en alleen een 10% in rekening gebracht wordt als de wanbetaler failliet is. blijkbaar hecht deze firma geen waarde aan mondeling gesprekken, alleen aan de kleine lettertjes in hun voordeel.

jammer voor uw firma, dat ik wel een man ben die wel naar redelijkheid en respect streeft.

Afspraak= afspraak
principe = principe

En onredelijkheid, zoekt naar redelijkheid!

Willem Jan Uit: Woudrichem

19-04-2019
9,9

Positieve ervaring:
In een lang traject heb ik goede adviezen gekregen en was de communicatie prima.

Ferhat Uit: Schijndel

Prima werk gedaan!

Danny Uit: Dongen

11-04-2019

Positieve ervaring:
We zijn zeer tevreden. Alles perfect afgehandeld. Snel en deskundig! Super.

Ben Uit: Apeldoorn

10-04-2019

Positieve ervaring:
Vlotte aanpak van incasso-issue bij buitenlandse afnemer

Jessy

08-04-2019

Positieve ervaring:
Jullie hebben mij super goed geholpen, mijn rijbewijs terug te krijgen. Erg fijne service, top!

Steffen

02-04-2019
7,0

Leopold Uit: Almere

25-03-2019

Positieve ervaring:
snelle communicatie, afspraken nakomen, klant vriendelijkheid, 1 contactpersoon.

Nassim Uit: Rotterdam

20-03-2019