Beoordelingen Quebit

Wido uit: Amersfoort

03-04-2019
8,2

Bedrijfsnaam: Huischef

Fijn team om mee te werken!!

Heleen uit: Uithoorn

24-02-2019
8,2

Bedrijfsnaam: Dans en partycentrum Colijn

Frank uit: Maarssen

21-02-2019

Bedrijfsnaam: Overstag ICT

Ik had een geblokkerde mailbox. Van Gmail. Dus Google kon me helpen dacht ik en ik wilde ze bellen. Geen telefoonnummer te vinden op internet. Denk je aan Google dan denk je aan Quebit, en in mijn geval aan Sander Kuiper. Sander hielp gelijk door mij binnen 10 minuten te laten terugbellen door een specialist die mij hielp mijn mailbox te deblokkeren. Perfecte service. Dus het rapportcijfer 10 is verdiend!

Christien uit: Amsterdam

18-02-2019

Bedrijfsnaam: NCMconsult

Een heel nuttige en leuke training met een lekkere lunch. Het heeft me veel inzicht gegeven over hoe ik mijn online strategie kan opbouwen en inzetten en hoe je de website hiervoor kan inzetten. Door de professionele aanpak van Melvin en Jeroen werd in korte tijd helder en inzichtelijk wat je zelf kunt doen en wat Quebit voor je kan doen.
Ik kan deze training voor elke ondernemer aanbevelen om meer inzicht te krijgen in online marketing en om na te gaan denken over een strategie hiervoor.

Dank je wel Quebit voor deze nuttige en leuke dag en heel veel stof tot nadenken!

Christien

Veel kennis van zaken

Alma uit: Amsterdam

13-02-2019

Bedrijfsnaam: ALMA Amsterdam

Via een workshop bij Quebit ben ik, als redelijke leek op het gebied van online marketing, goed op de hoogte gebracht van de mogelijkheden en do's en don'ts om vooral google efficiënt in te zetten.
Dank je wel, Melvin en Jeroen!

Johan uit: Den Haag

23-01-2019

Bedrijfsnaam: Vooys & Verbraaken Advocaten

Ilse uit: Loenen aan de Vecht

02-01-2019

Bedrijfsnaam: Ilse Tacoma verandermanagement en coaching

Een persoonlijke en to-the-point training, waarin duidelijk is geworden wat google wel of niet voor mijn bedrijf kan betekenen.

Joyce uit: Beusichem

19-12-2018

Bedrijfsnaam: Korver Mediation

Melvin en Jeroen van Quebit gaven een interessante presentatie over online marketing. Veel persoonlijke aandacht en tijd om vragen te beantwoorden. Een gedreven club mensen waar ik graag mee in zee zal gaan!

Thomas uit: Rotterdam

12-12-2018

Bedrijfsnaam: SollVision

Quebit heeft de restyling van onze website van SollVision erg goed opgepakt. We krijgen veel complimenten over de congruerende stijl die goed past bij ons logo en uitstraling.
Bedankt Quebit!