Beoordelingen PromoSnoepje

laila van Regus

12-12-2014

Het is een leuke manier om je bedrijf te promoten en leuke orginele verpakking en leuk om te geven of te krijgen.

Pascal van Summum lounge

27-11-2014

Anouk van sensor partners B.V.

29-10-2014
7,5

Wouter van BRAAT - makers van groenbeleving

27-10-2014

Snel, persoonlijk en ze denken volledig mee om er een geweldig promosnoepje van te maken...

Antoni van Eye WishOpticiens

07-10-2014
9,8

Nadat ik de order heb opgevraagd is er daarna een zeer nette reactie en verdere afhandeling van de order. Levering van de order correct en ruim op tijd ontvangen.

Liesbeth van Ladies' Circle Nederland

02-10-2014

Goede en correcte samenwerking met een mooi eindresultaat!

Maite van Zenn in the city

30-07-2014

Er wordt op zo een professionele manier met je mee gedacht over het eind product, mijn chocolaatjes zien er zo mooi en stijlvol uit! Wat ik leuk vind is dat die chocolaatjes perfect werken voor goodybags! Je dure visitekaartje wordt altijd weggegooid en een chocolaatje wordt toch altijd wel gewaardeerd.
De levertijd was verrassend snel, en de smaal was ook heerlijk!
Ik ben zo blij met mijn chocolaatjes dat ik dit bedrijf om visitekaartjes heb gevraagd om in mijn zaak neer te leggen. IEDEREEN zou dit chique extraatje voor zijn bedrijf moeten hebben!

Edwin van Solv BV

9,8

Recentelijk voor het eerst 500 chocolaatjes besteld met ons logo op de verpakking. PromoSnoepje heeft de verpakking ontworpen en heel snel geleverd.
Snelle levering en een goed ontwerp, de kwaliteit van de chocolade zou wat mij betreft iets hoger kunnen!

Seyfullah van VMphotovideo

9,5

Het is prettig zakendoen met PromoSnoepje om mijn klanten te voorzien van bedrukt snoepgoed met de foto's geleverd door VMphotovideo. Snelle levering en goedkoop.

Verbeterpunten zouden zijn meer bekendheid en meer reclame maken.

Lorraine van Lorax Optiek

30-07-2014

Ontzettend professioneel en snel in de afhandeling. Daar hou ik van.