Beoordelingen PromoSnoepje

Chloƫ/Beautydistrict

13-02-2019

Niets op aan te merken; leveren goede kwaliteit, groot assortiment, klantenservice denkt mee en levert goed service + opvolging, super flexibel en in staat om snel te schakelen. Kortom: zeker een 10 waard!

Beta Business Days

12-02-2019

Uitstekende service, persoonlijk contact. Na levering zelfs nog gebeld of alles naar wens was alvorens de factuur te versturen. Top bedrijf!

Ondernemingsraad Waternet

11-02-2019

Met goede hulp aan de telefoon een keuze kunnen maken voor het juiste snoepje met een mooi bedrukte verpakking, zijn onze verkiezingen goed gepromoot.

Airborne International

31-01-2019

Snelle en goede services met aantrekkelijke prijzen!
Levertijd snel

Lianne

25-01-2019

snelle levering, goed verpakt, ziet er netjes uit.

DA Zuidwolde

23-01-2019

Ze zijn kleiner dan het op de foto lijkt. Maar zien er leuk uit en smaak is goed.

Havoned

17-01-2019

Mijn ervaring is enkel positief: offerte/ goedkeuringen gingen digitaal, was allemaal zeer duidelijk. En indien men belde, dan kwam het erg vriendelijk over.

Gemeente Bladel

16-01-2019
7,0

Fijne ervaring. Erg klantvriendelijk. Alleen soms onnodig veel telefoontjes en/of mails.

Fab

10-01-2019

Er werd goed meegedacht met onze wensen en snel geleverd. Goede service.

Erik, Eduklik

07-01-2019

Heel prettig om samen te werken met PromoSoepje. In eerste instantie bleek ons gewenste product niet leverbaar, maar er werd goed naar een passend alternatief gezocht. We kozen voor een snoeppot met dropstaafjes. De dropstaafjes zijn kwalitatief van hoog niveau. Van meerdere k(l)anten zeer positieve reacties op ontvangen.
De communicatie was prettig en de levering was op tijd.