Beoordelingen ProLease-onderhoudservice

8,3
1752 beoordelingen
  • Flexibiliteit van afspraak maken 8,5
  • Haal en breng service 8,6
  • Klantvriendelijkheid 8,7
  • Tel. bereikbaarheid 8,5
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden 8,3
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden 7,4
  • Nakomen van gemaakte afspraken 8,2
  • Netheid v.d. auto bij aflevering 8,5
21 t/m 30 van 1752 beoordelingen

Jesper uit: Weesp

08-07-2019
8,4

Positieve ervaring:
auto keurig van binnen en buiten schoongemaakt. Was een mooie extra service. Ik ben verwend

Aanbeveling: ja

Guido uit: Bavel

08-07-2019
8,6
Aanbeveling: ja

Thomas uit: Ter Aar

08-07-2019
5,0

Positieve ervaring:
Auto schoon teruggebracht

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ik heb bij het maken van de afspraak 3 dingen neergezet en deze zijn allemaal niet uitgevoerd.
Verder werd er, in tegenstelling tot wat er in de mail werd gesuggereerd, pas op de ochtend zelf gebeld dat ze onderweg waren. Daarnaast kreeg ik een vaag papier waarin niet werd verteld over de precieze dingen die ze aan mijn auto hebben gedaan.

Aanbeveling: nee

William uit: Sint-Oedenrode

08-07-2019
9,1

Positieve ervaring:
Topservice!

Aanbeveling: ja

Leo uit: Zwijndrecht

08-07-2019
8,5

Positieve ervaring:
Vriendelijke dame kwam auto ophalen en brandschoon weer afleveren.

Aanbeveling: ja

L. uit: Amsterdam

08-07-2019
8,0
Aanbeveling: ja

Maiko uit: Amsterdam

08-07-2019
8,5

Positieve ervaring:
Afspraak maken

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Eerste afspraak was niet doorgekomen bij dealer in Diemen? Ik weet niet waar de fout ligt maar hier moest ik zelf achteraan. Slordig, hele dag beschikbaar en niet gebeld/geen mail.

Aanbeveling: ja

Mariette uit: 's-Gravendeel

08-07-2019
10
Aanbeveling: ja

Edwin uit: Ermelo

05-07-2019
6,8

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
1,5 week geleden auto voor onderhoud geweest. De belangrijkste onderdelen waren niet op voorraad, zoals remschijven. Zou besteld worden, maar sindsdien niets meer gehoord! Auto is in Heerenveen voor onderhoud geweest.

Aanbeveling: nee

Remon uit: Barendrecht

03-07-2019
3,5

Positieve ervaring:
Geen

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
De auto zou tussen 9 en 10 opgehaald worden, maar werd half 11 opgehaald midden in mijn meeting. Er werd aangegeven dat mijn auto aan het einde van de middag afgeleverd zou worden. Ik had daarom mijn meetings ingepland tot max 3 uur. uiteindelijk was heel mijn bedrijf opzoek naar mij om half 3, omdat er een boze chauffeur voor de deur stond en de auto wilde afleveren. Ik had mijn telefoon niet bij mij, omdat ik hier absoluut geen rekening mee had gehouden. Toen kwam ik buiten en gaf de chauffeur aan dat hij al een uur aan het wachten was. Dit kan niet, omdat ik 15 gemiste oproepen zag en de eerste was 23 min geleden. De auto was ongewassen en de chauffeur was niet voor rede vatbaar. Geen uitleg gehad over welke werkzaamheden zijn uitgevoerd.

Aanbeveling: nee