Beoordelingen ProLease-onderhoudservice

• Nakomen van gemaakte afspraken 8,2
  • Netheid v.d. auto bij aflevering 8,5

Jesper uit: Weesp

Positieve ervaring:
auto keurig van binnen en buiten schoongemaakt. Was een mooie extra service. Ik ben verwend

Guido uit: Bavel

Thomas uit: Ter Aar

5,0

Auto schoon teruggebracht

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ik heb bij het maken van de afspraak 3 dingen neergezet en deze zijn allemaal niet uitgevoerd.
Verder werd er, in tegenstelling tot wat er in de mail werd gesuggereerd, pas op de ochtend zelf gebeld dat ze onderweg waren. Daarnaast kreeg ik een vaag papier waarin niet werd verteld over de precieze dingen die ze aan mijn auto hebben gedaan.

William uit: Sint-Oedenrode

Topservice!

Leo uit: Zwijndrecht

8,5

Positieve ervaring:
Vriendelijke dame kwam auto ophalen en brandschoon weer afleveren.

L. uit: Amsterdam

Maiko uit: Amsterdam

8,5

Afspraak maken

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Eerste afspraak was niet doorgekomen bij dealer in Diemen? Ik weet niet waar de fout ligt maar hier moest ik zelf achteraan. Slordig, hele dag beschikbaar en niet gebeld/geen mail.

Mariette uit: 's-Gravendeel

Edwin uit: Ermelo

05-07-2019
6,8

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
1,5 week geleden auto voor onderhoud geweest. De belangrijkste onderdelen waren niet op voorraad, zoals remschijven. Zou besteld worden, maar sindsdien niets meer gehoord! Auto is in Heerenveen voor onderhoud geweest.

Remon uit: Barendrecht

03-07-2019
3,5

Geen

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
De auto zou tussen 9 en 10 opgehaald worden, maar werd half 11 opgehaald midden in mijn meeting. Er werd aangegeven dat mijn auto aan het einde van de middag afgeleverd zou worden. Ik had daarom mijn meetings ingepland tot max 3 uur. uiteindelijk was heel mijn bedrijf opzoek naar mij om half 3, omdat er een boze chauffeur voor de deur stond en de auto wilde afleveren. Ik had mijn telefoon niet bij mij, omdat ik hier absoluut geen rekening mee had gehouden. Toen kwam ik buiten en gaf de chauffeur aan dat hij al een uur aan het wachten was. Dit kan niet, omdat ik 15 gemiste oproepen zag en de eerste was 23 min geleden. De auto was ongewassen en de chauffeur was niet voor rede vatbaar. Geen uitleg gehad over welke werkzaamheden zijn uitgevoerd.