Beoordelingen ProLease-onderhoudservice

jan uit: santpoort noord

7,4

Tom uit: Nuenen

Super service haal-breng
Auto netjes en schoon afgeleverd

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Geen terugkoppeling ontvangen over uit gevoerde werkzaamheden.

Cees uit: Veenendaal

6,5

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ik heb gebruik gemaakt van deze service omdat ik 1 dag in de week (maandag) op kantoor aanwezig ben in Eindhoven. De rest van de week ben ik reizende meestal in het Noorden van het land. Ik heb derhalve echt alleen de maandag voor de haal- en brengservice beschikbaar.
Bij melding gereed van de auto werd mij in eerste instantie niet gemeld dat ik een vervangende auto zou krijgen. Het bleek dat de voorbanden glad waren (waarvoor ik dezelfde week al een afspraak had gemaakt met een fitter in mijn woonplaats). Dit resulteerde erin dat ik dus mijn auto niet kreeg en de volgende dag in Eindhoven mijn eigen auto weer in ontvangst kon nemen. Overleg omtrent het niet vervangen van de banden omdat hiervoor door mij al een afspraak lokaal was gemaakt, was niet mogelijk.
Deze service is mijns inziens prima indien de werkzaamheden op 1 werkdag gedaan kunnen worden en anders voor mijn agenda geen optie.
Verder is op het aanreiken van een briefje na, geen uitleg gegeven over de werkzaamheden.
Met vriendelijke groet,
Cees van Schuppen

Mathijs uit: Lelystad

5,3

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Afspraak vergeten en auto wordt niet schoon afgeleverd. Zou mooie service zijn indien men hier wel de moeite voor neemt.

Hans uit: Heumen

Claudia uit: Werkhoven

Viktor uit: Oisterwijk

Dick uit: Krimpen aan de Lek

9,5

Top service.
Auto gehaald en gebracht.
Van buiten en binnen schongemaakt

Wesley uit: Breda

Positieve ervaring:
Uitleg was niet nodig, de werkzaamheden zijn simpelweg naar tevredenheid uitgevoerd. De auto werd zo goed als nieuw weer afgeleverd.