Beoordelingen ProLease-onderhoudservice

Josje uit: bunschoten

07-02-2017
8,1

Positieve ervaring:
Super goede service en vriendelijkheid. Helaas kon er niet verteld worden wat er gedaan was en wat de staat was van bepaalde onderdelen.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
De auto mag gewassen worden na de beurt ;)

Selmer uit: Almere

01-02-2017
3,4

Positieve ervaring:
Ik kreeg een bloemetje. Welke ik daarna aan mijn vriendin heb gegeven.
De auto werd heel schoon teruggebracht.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Maken v/d afspraak: website Prolease werkte niet. Zowel zaterdag als zondag geprobeerd een afspraak online in te schieten met verschillende browsers. Dus maandag telefonisch. Hierdoor is de afspraak niet doorgekomen bij de garage waardoor de auto op de afgesproken dag niet is opgehaald. De auto is opgehaald en teruggebracht. Ik krijg nog steeds de melding dat het brandstofadditief bijgevuld moet worden. Dus bel ik Prolease die mij doorverbind met de garage. Volgens de garage moet dit met 'speciaal spul' en moet mijn auto wederom een langere tijd weg. Volgens twee Citroen dealers (eerdere ervaringen) moet dit d.m.v AdBlue (Bijna bij elk tankstation te koop). Ik hoop nu dat er goed 'speciaal spul' in zit. Tevens hing er een doek onder de auto van de werkzaamheden. Deze heeft er een aantal dagen gehangen totdat ik werd aangesproken door iemand die achter mij reed. Hopelijk kom ik niet meer dingen tegen. Instellingen in de auto waren gewijzigd. Stoelen, spiegels. Dit heb ik bij eerdere beurten niet meegemaakt.

Barry uit: Minderhout

27-01-2017
9,6

Marco uit: Goor

26-01-2017

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Er zou sprake zijn van vervangend vervoer en dat was ook aanwezig, maar betrof de eigen auto van de garagemedewerker die mijn peugeot thuis kwam ophalen, een jonge van ongeveer 18jr. Niet omdat het te min was maar het betrof een sportieve auto met sportvelgen, spoiler, etc. Een auto waar ik zelf met mijn 45 jaar niet meer zo snel in zou rijden...

Erik uit: Den Bosch

26-01-2017

Positieve ervaring:
Of werkzaamheden correct zijn uitgevoerd kan ik niet beoordelen. De uitleg was kort en bondig.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Voordat ik deze auto ging rijden was ik in een bovengemiddel fysieke gezondheid. Sinds ik in deze auto rij heb ik de ene na de andere fysieke ongemak gekregen. Het is allemaal begonnen met een 'ongemakkelijke' zit, rugstijfheid, etc. Na een jaar medische omzwervingen heeft dat niet tot een medische oorzaak geleid. Het is allemaal begonnen met een 'ongemakkelijke' zit in deze auto Nu ervaar ik dagelijks tijdens het rijden pijn aan mijn rechter knie. Ik ben tot de conclusie gekomen dat de berijdersstoel niet de juiste ondersteuning geeft. Vergeleken met een identieke auto van een collega is de stoel afwijkend. Foto's kan ik toemailen. Samengevat; te kort, te afgerond om een goede ondersteuning te bieden. Help mij van dit probleem af zodat ik nog jaren zonder problemen in deze auto kan rijden. Met vriendelijke groet, Erik Grim tel. 06 53 21 41 97

Edwin uit: Rosmalen

Positieve ervaring:
Auto was van binnen en van buiten gewassen en er is precies verteld wat er gedaan is.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ik wilde dat de auto om 8.30 uur opgehaald werd, maar dat moest per se 8.00 uur worden. Nu moest ik verplicht eerder op m'n werk zijn. De monteur was er wel klokslag 8 uur.

Bram uit: Didam

Positieve ervaring:
De auto was in een keurige staat afgeleverd.
De punten werden zorgvuldig doorgenomen.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
De betreffende persoon die de auto kwam ophalen had geen telefoonnummer meegekregen, terwijl ik dit wel opgegeven had. Dit zorgde voor enige verwarring.

Milco uit: Hoofddorp

6,9

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Bij het halen was het erg lastig om het juiste adres te bereiken. Uiteindelijk ben ik de heren maar tegemoet gereden.

De auto was bij terugkomst niet gewassen ("want met dit weer is-'ie zo weer vuil...") zoals geadverteerd, noch werd een een voucher voor een wasbeurt aangeboden.

Tijdens mijn lunchpauze bleken de heren zonder afspraak daarover alweer onder weg te zijn om de auto af te leveren, zodat ik op stel en sprong een vergadering moest verlaten om de auto weer in ontvangst te nemen.

Wat mij betreft aanzienlijke ruimte voor verbetering!

Debbie uit: Sittard

7,9

Brian uit: Amstelveen

4,3

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ik moest zelf bellen over een ophaal tijd een dag van te voren. Daarnaast is alleen de onderhouds beurt gedaan en niet de andere gevraagde zaken. Daarnaast was mijn auto deels schoongemaakt.
Kortom geen goede indruk.