Beoordelingen ProLease-onderhoudservice

8,3
1792 beoordelingen
  • Flexibiliteit van afspraak maken 8,5
  • Haal en breng service 8,6
  • Klantvriendelijkheid 8,7
  • Tel. bereikbaarheid 8,5
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden 8,3
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden 7,4
  • Nakomen van gemaakte afspraken 8,2
  • Netheid v.d. auto bij aflevering 8,5
1 t/m 10 van 1792 beoordelingen

Chaïra uit: Zaandam

19-08-2019
7,3

Positieve ervaring:
Snel geregeld!

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Uitleg over werkzaamheden kan beter.

Aanbeveling: ja

Guido uit: Tilburg

19-08-2019
9,9

Positieve ervaring:
Auto ook netjes en schoon retour.
Dag vooraf aan afspraak ook korte reminder.

Onderhoudservice werkt prettig.

Aanbeveling: ja

uit: Sittard

19-08-2019
6,5

Positieve ervaring:
Auto was zeer netjes gestofzuigd

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Aangegeven dat lamp kapot was, deze was echter niet gerepareerd na de afspraak. Hier ben ik voor terug moeten gaan.

Ook ging ik ervanuit dat de garage oliepeil etc zou controleren, hoewel ik dit niet aangegeven had. Dit leek mij bij de standaard werkzaamheden te zitten. Het oliepeil was echter niet gecontroleerd en bijgevuld. Hier moet ik een nieuwe afspraak voor maken.

Aanbeveling: ja

uit: Utrecht

19-08-2019
9,5
Aanbeveling: ja

A uit: Eibergen

19-08-2019
9,0
Aanbeveling: ja

Hugo uit: Heeswijk-Dinther

19-08-2019
7,3

Positieve ervaring:
Halen en brengen vlot en prima.

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Ze gebruiken een verfrisser voor het interieur waar je niet omheen kan. Dit is te sterk en een heel eigen geur. Vorig jaar hetzelfde. Dat kunnen ze beter achterwegen laten.

Verder melde ik een los zittend onderdeel in of het dashboard kastje of de deur, ze vertelde mij niets gevonden te hebben en ook niets gehoord. Toch is het overduidelijk dat er iets zit, echter kan ik niet zelf de auto gaan "strippen".

Aanbeveling: ja

Annie uit: Eindhoven

05-08-2019
8,0

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Wij ontvingen per mail van jullie een melding dat de auto voor een onderhoudsbeurt naar de garage moest. Vervolgens afspraak gemaakt bij garagebedrijf. Twee dagen voor de afspraak belt het garagebedrijf dat de lease maatschappij de onderhoudsbeurt niet vergoedt omdat de onderhoudsbeurt pas na 2 jaar nodig is dus hebben we de afspraak geannuleerd. Dit was erg vervelend want de auto is voor ons bedrijf een poolauto die door diverse medewerkers wordt gebruikt en dus onnodig uit de agenda is gehaald om hem te reserveren voor onderhoud.

Aanbeveling: ja

P uit: Adam

03-08-2019
8,1

Positieve ervaring:
Prima service

Negatieve ervaring/ verbeterpunten:
Leaseprofs had afspraak niet doorgegeven aan onderhoudsbedrijf. Dus er moest nieuwe afspraak gemaakt worden.

Aanbeveling: ja

Tom uit: Nijmegen

03-08-2019
7,4
Aanbeveling: ja

uit: Assendelft

31-07-2019
10

Positieve ervaring:
Alles!

Aanbeveling: ja