Beoordelingen Ploeg kozijnen

• Showroom 8,5
  • Prijs/ kwaliteit 8,2

L. uit: NIEUW-VENNEP

16-10-2018

Gekozen voor Ploeg kozijnen: Goede reverentie en dichtbij.

Positieve ervaring:
Prettige omgang met de medewerkers.

Joldert uit: Aalsmeer

15-10-2018
7,0

Gekozen voor Ploeg kozijnen: Via een goede kennis.Hij werkt samen met een aannemer.Hij bestelt af en toe ook kozijnen bij Ploeg.Zijn advies was om daar eens te laten adviseren over een nieuwe voordeur van kunststof.

Positieve ervaring:
Duidelijke offerte, Nakomen van afspraken.Netjes werken en afleveren.Tijd om klanten te informeren naar alle mogelijkheden en/of opties om zo de juiste keuze te maken.

Verbeterpunten:
Een nieuwe kunststof voordeur is niet goedkoop.Maar dat deze ruim €3200 kost was wel even slikken. Een kleuroptie voor het kozijn van tal 9001 naar9010 kost €100.Dat had ik niet verwacht!

berfin uit: OEGSTGEEST

14-10-2018

Positieve ervaring:
montage mensen vaktechnische ervaring perfect en heel nettejs.

Henriette uit: Lisse

14-10-2018
8,2

Gekozen voor Ploeg kozijnen: Kwam als beste uit de bus met offerte, vragen over diverse dingen enz.

Kennis, netjes, vriendelijk

Verbeterpunten:
We zijn bang dat de bijpassende horren de rubbers van de kozijnen gaan beschadigen. De bevestigingen daarvan zouden anders moeten.

Marina uit: Zoetermeer

13-10-2018

Gekozen voor Ploeg kozijnen: Was de enige die gewoon een offerte stuurde. Rest van de bedrijven schreven een bedrag op een blaadje.

Geen

K uit: Oudewater

12-10-2018

Gekozen voor Ploeg kozijnen: Betrouwbaar, goede kwaliteit, werken zeer netjes.

Positieve ervaring:
In 2016 de eerste kozijnen laten vervangen nu 2018 weer 1. hierdoor kon ik per mail en telefoon kon ik de wensen doorgeven. De monteurs werken zeer zorgvuldig, oa dik zeil/ stucloper op de grond. Stucwerk van de muren niet beschadigd. Komen positief over / liefde voor hun vak.

eric uit: woubrugge

11-10-2018
9,6

Gekozen voor Ploeg kozijnen: Goede kwaliteit en er wordt netjes gewerkt

Positieve ervaring:
leuke medewerkers die het werk graag netjes afleveren

geen

Mario uit: Papenveer

11-10-2018

Gekozen voor Ploeg kozijnen: bekend bedrijf in de omgeving.

gezellige en deskundige medewerkers

zie mail.

Robert uit: Alphen aan den rijn

10-10-2018
9,5

Gekozen voor Ploeg kozijnen: Ik was al bekend met ploeg, ik heb al meer kozijnen laten doen.

Zeker

Geen

21-09-2018

Gekozen voor Ploeg kozijnen: Ik zie op weg naar m'n werk vaak mensen in bedrijfskleding van Ploeg kozijnen fietsen, en dat lijken sympathieke mensen, dus ik ben eerst naar Ploeg geweest voor informatie, en dat bezoek gaf me geen aanleiding om verder te zoeken...

alles

Verbeterpunten:
bij het afronden van de montage de ruiten schoonmaken, zodat er direct (door de monteurs) gecontroleerd kan worden op krasjes e.d.