Beoordelingen Petlook

02-04-2018

Paula uit: Heerlen

16-03-2018

Overig

Prettige en gebruiksvriendelijke site.
Makkelijk dieren registreren, maakt niet uit hoeveel op een account, en niet duur.

Bulle uit: Den Ham

04-03-2018

Via Google

In tegenstelling tot onderstaande beoordeling is Petlook juist wèl een door de overheid erkende databank. Daarnaast ook de oudste internet registratiebank en de enige databank waar je al je dieren op 1 account kunt registreren en altijd je gegevens online kunt veranderen.

Stephan uit: Tilburg

17-02-2018
1,0

Via Google

Ik wilde mijn pup registreren (wettelijk verplicht) via databankhonden.nl. Deze term heb ik ingetypte in Google. Als eerste komt Het commerciële bedrijf Petlook bovenaan. Nadat ik VIJFENTWINTIG....... Euro moest betalen kreeg ik argwaan.
Dit is NIET de officiële registratie maar een bedrijf wat misbruik maakt van de Google ranking...

Trap er niet in...!

Anneke uit: Hapert

13-02-2018

Super geholpen door Hanneke!!

J.F. en J. uit: Warffum

12-12-2017

Via een bekende

't Ging een beetje mis, want onze dochter dacht dat zij 2 cijfers had omgewisseld! Maar het is nu heel goed opgelost!! Onze dank!

Karin uit: Nistelrode

26-09-2017

Via Google

Geweldig goed geholpen !!!

Roos uit: Voorburg

19-07-2017

Overig

Duidelijke website en behulpzame en vriendelijke klantenservice

Irene uit: Landgraaf

18-07-2017
5,0

Via de fokker

Registreren ging vlot, maar ik dacht dat Petlook een gewijzigde databank was van NDG. Spijt dat ik me aangemeld heb, maar liefst €25,= betaald voor levenslang. Daarna zag ik bij mijn dierenarts dat NDG nog gewoon bestond en daar kost het registreren maar € 5,90. Dat is een heel groot verschil, ik had daar een hoop brokjes voor mijn hondje van kunnen kopen. Ik vind dit oplichterij.

Martine

04-07-2017

Via de fokker

Via mail vraag gesteld - snelle reactie en opgelost !!