Beoordelingen Petlook

8,0
361 beoordelingen
  • Totaal oordeel 7,9
  • Duidelijkheid website 7,9
  • Eenvoud van registratieproces 8,1
  • Klantvriendelijkheid 8,0
1 t/m 10 van 361 beoordelingen

Stephan uit: Tilburg

17-02-2018
1,0

Via Google

Ervaring:
Ik wilde mijn pup registreren (wettelijk verplicht) via databankhonden.nl. Deze term heb ik ingetypte in Google. Als eerste komt Het commerciële bedrijf Petlook bovenaan. Nadat ik VIJFENTWINTIG....... Euro moest betalen kreeg ik argwaan.
Dit is NIET de officiële registratie maar een bedrijf wat misbruik maakt van de Google ranking...

Trap er niet in...!

Aanbeveling: nee

Anneke uit: Hapert

13-02-2018
10

Ervaring:
Super geholpen door Hanneke!!

Aanbeveling: ja

J.F. en J. uit: Warffum

12-12-2017
8,3

Via een bekende

Ervaring:
't Ging een beetje mis, want onze dochter dacht dat zij 2 cijfers had omgewisseld! Maar het is nu heel goed opgelost!! Onze dank!

Aanbeveling: ja

Karin uit: Nistelrode

26-09-2017
10

Via Google

Ervaring:
Geweldig goed geholpen !!!

Aanbeveling: ja

Roos uit: Voorburg

19-07-2017
8,8

Overig

Ervaring:
Duidelijke website en behulpzame en vriendelijke klantenservice

Aanbeveling: ja

Irene uit: Landgraaf

18-07-2017
5,0

Via de fokker

Ervaring:
Registreren ging vlot, maar ik dacht dat Petlook een gewijzigde databank was van NDG. Spijt dat ik me aangemeld heb, maar liefst €25,= betaald voor levenslang. Daarna zag ik bij mijn dierenarts dat NDG nog gewoon bestond en daar kost het registreren maar € 5,90. Dat is een heel groot verschil, ik had daar een hoop brokjes voor mijn hondje van kunnen kopen. Ik vind dit oplichterij.

Aanbeveling: nee

Martine

04-07-2017
8,3

Via de fokker

Ervaring:
Via mail vraag gesteld - snelle reactie en opgelost !!

Aanbeveling: ja

Diana uit: Dedemsvaart

25-06-2017
1,0

Via mijn dierenarts

Ervaring:
5 jaar geleden onze hond geregistreerd.
Nu klopt ons email adres niet meer en kan niet meer inloggen
Na een email gestuurd te hebben met het chipnummer waar om gevraagd werd geen antwoord terug.
Nog een paar emails gestuurd maar hoor niks terug.
Waardeloos dus.

Aanbeveling: nee

Marja uit: Hillegom

13-06-2017
7,0

Via mijn dierenarts

Ervaring:
Bedankt voor de snelle reactie

Aanbeveling: ja

ingrid uit: zaandam

12-04-2017
1,8

Via social media

Ervaring:
slecht reageren heel laat op een mail, telefonisch zijn ze niet te bereiken. Mijn kat was zoek heb 25 euro betaald om haar op de vermissing site te zetten. Alleen is de vermissing hier nooit geplaats, maar wel meteen de betaling afgeschreven. Als je daar dan een mail over stuurt laten ze op zich wachten.

Aanbeveling: nee