Beoordelingen Petlook

8,0
359 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,0
  • Duidelijkheid website 7,9
  • Eenvoud van registratieproces 8,1
  • Klantvriendelijkheid 8,1
1 t/m 10 van 359 beoordelingen

J.F. en J. uit: Warffum

12-12-2017
8,3

Via een bekende

Ervaring:
't Ging een beetje mis, want onze dochter dacht dat zij 2 cijfers had omgewisseld! Maar het is nu heel goed opgelost!! Onze dank!

Aanbeveling: ja

Karin uit: Nistelrode

26-09-2017
10

Via Google

Ervaring:
Geweldig goed geholpen !!!

Aanbeveling: ja

Roos uit: Voorburg

19-07-2017
8,8

Overig

Ervaring:
Duidelijke website en behulpzame en vriendelijke klantenservice

Aanbeveling: ja

Irene uit: Landgraaf

18-07-2017
5,0

Via de fokker

Ervaring:
Registreren ging vlot, maar ik dacht dat Petlook een gewijzigde databank was van NDG. Spijt dat ik me aangemeld heb, maar liefst €25,= betaald voor levenslang. Daarna zag ik bij mijn dierenarts dat NDG nog gewoon bestond en daar kost het registreren maar € 5,90. Dat is een heel groot verschil, ik had daar een hoop brokjes voor mijn hondje van kunnen kopen. Ik vind dit oplichterij.

Aanbeveling: nee

Martine

04-07-2017
8,3

Via de fokker

Ervaring:
Via mail vraag gesteld - snelle reactie en opgelost !!

Aanbeveling: ja

Diana uit: Dedemsvaart

25-06-2017
1,0

Via mijn dierenarts

Ervaring:
5 jaar geleden onze hond geregistreerd.
Nu klopt ons email adres niet meer en kan niet meer inloggen
Na een email gestuurd te hebben met het chipnummer waar om gevraagd werd geen antwoord terug.
Nog een paar emails gestuurd maar hoor niks terug.
Waardeloos dus.

Aanbeveling: nee

Marja uit: Hillegom

13-06-2017
7,0

Via mijn dierenarts

Ervaring:
Bedankt voor de snelle reactie

Aanbeveling: ja

ingrid uit: zaandam

12-04-2017
1,8

Via social media

Ervaring:
slecht reageren heel laat op een mail, telefonisch zijn ze niet te bereiken. Mijn kat was zoek heb 25 euro betaald om haar op de vermissing site te zetten. Alleen is de vermissing hier nooit geplaats, maar wel meteen de betaling afgeschreven. Als je daar dan een mail over stuurt laten ze op zich wachten.

Aanbeveling: nee

Karin uit: Veendam

02-04-2017
10

Via de fokker

Ervaring:
Wilde een adreswijziging voor onze hond doorgeven.
Was de combinatie van e-mailadres en wachtwoord vergeten.
Binnen een dag reactie en dat in het weekend!

Aanbeveling: ja

Florieke uit: Den Bosch

02-04-2017
4,5

Via mijn dierenarts

Ervaring:
Slechte ervaring met Petlook.
Doorgegeven dat mijn huisdier in verkeerde handen is gekomen en dat de handelaren hebben geprobeerd de chip op hun naam te zetten en datr ik het raar vind dat dit zomaar kan, krijg ik het antwoord:

Uw registratie van het chipnummer was nog gewoon actief. Echter, is met een registratie het chipnummer niet ‘geblokkeerd’, meerdere accounts kunnen hetzelfde chipnummer registreren. Dit is helaas per wet verplicht voor de databanken, dus wij mogen dat niet tegenhouden.

Waardeloos dat dit mogelijk is, de wet zegt juist dat een chipnummer eigenaarsgebonden is en niet zomaar overgezet moet kunnen worden.

Aanbeveling: nee