Beoordelingen Petlook

• Eenvoud van registratieproces 8,1
  • Klantvriendelijkheid 8,0

R.j uit: WAALRE

22-11-2018

Hond overnamen zonder overschrijving.
Alleen het boekje met chip nummer van de hond.
Dus op zoek naar waar ze geregisterde was zodoende kwamen wij bij u uit.
Wij zijn prima geholpen.

Annie uit: Hoek Van holland

18-06-2018
8,5

Via Google

Wilde mijn nieuwe hond op mijn naam hebben. Netjes mail gestuurd en op zeer korte termijn een duidelijk bericht terug

Luuk uit: Echt

13-05-2018

Via mijn dierenarts

Pieter uit: Zwolle

13-05-2018

Via Google

Ik kwam heel vlot door het registratieproces heen, terwijl ik niet zo erg handig met de computer ben. Binnen 20 minuten was alles geregeld, maar ik zag er best tegen op!

Elnara uit: Almere

07-05-2018
1,5

Via Google

Mijn account is geblokkeerd door dat mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Hen ik nieuwe aangevraagd en die blijkt ook niet te werken . Ik heb geen zin om jullie te bellen en daarvoor te betalen. Ik stuur al tweede email daarover en krijg geen antword. In de eerste vroeg ik of mijn betaling voor het registreren van mijn kat was ontvangen? Geld is afgeschreven maar systeem meld fout aan. En nu kan ik niet inloggen. Het lijkt erop dat ik gedwongen wordt om te bellen!

Jelle uit: Amersfoort

02-04-2018

Via de fokker

Paula uit: Heerlen

16-03-2018

Overig

Prettige en gebruiksvriendelijke site.
Makkelijk dieren registreren, maakt niet uit hoeveel op een account, en niet duur.

Bulle uit: Den Ham

04-03-2018

Via Google

In tegenstelling tot onderstaande beoordeling is Petlook juist wèl een door de overheid erkende databank. Daarnaast ook de oudste internet registratiebank en de enige databank waar je al je dieren op 1 account kunt registreren en altijd je gegevens online kunt veranderen.

Stephan uit: Tilburg

17-02-2018
1,0

Via Google

Ik wilde mijn pup registreren (wettelijk verplicht) via databankhonden.nl. Deze term heb ik ingetypte in Google. Als eerste komt Het commerciële bedrijf Petlook bovenaan. Nadat ik VIJFENTWINTIG....... Euro moest betalen kreeg ik argwaan.
Dit is NIET de officiële registratie maar een bedrijf wat misbruik maakt van de Google ranking...

Trap er niet in...!

Anneke uit: Hapert

13-02-2018

Super geholpen door Hanneke!!