Beoordelingen Payroll Company

8,2

Erwin uit: Eerste Exloërmond

10-10-2017
9,8

Zeer deskundig, altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen m.b.t. wet- en regelgeving.

William uit: Stadskanaal

09-10-2017

Gedreven, gedisciplineerd, enthousiast en spontaan, een prachtig team en solide bedrijf dat ik graag aan een ieder aanbeveel!

Anthony uit: Borger

09-10-2017

"Payrollen via Payroll Company betekent voor ons helderheid en duidelijkheid. Geen ingewikkeld verhaal, maar korte lijnen en een professionele backoffice die ervoor zorgt dat alles snel en perfect geregeld wordt. Eén telefoontje naar Payroll Company en zij zorgen voor de rest. Wij ervaren dit als zeer prettig en maken dankbaar gebruik van deze snelle service!"

Martien uit: Nieuw Buinen

04-10-2017

Prachtig bedrijf met een zeer professioneel team.
Absoluut een aanrader!!

Aaltje uit: Buinen

19-09-2017

Zeer goede ervaringen met de samenwerking met Payroll Company. De loonsadministratie is hierdoor een stuk eenvoudiger geworden.

Miriam uit: Alteveer

14-09-2017

Zeer duidelijk, deskundig en snel. Zeer tevreden!

Jos uit: Vlagtwedde

14-09-2017
9,6

Toen ik bij een werkgever kwam werken en we het over contract en/of zzp-constructies kregen kwamen we tot de slotsom dat payrolling het meest ideale voor beide partijen was. Dit bleek perfect; geen gedoe, stipte betaaldagen, verzekerd aan het werk en weinig papierwinkel. Payroll Company ontzorgt!

Harm Hendrik uit: Alteveer

24-07-2017

William uit: Stadskanaal

21-07-2017

Betrouwbaar, accuraat, doortastend. Is het eerste wat bij me op komt. Jullie werkwijze en ook de instelling van de verschillende collega's verdient een grote pluim!