Beoordelingen Paul Roescher

• Bezorging / service 7,8

Naufal uit: Lochem

13-06-2019

Ervaring met: Badkamers, Tegels, Kasten

Tot heden (uitvoering en nazorg volgen) zijn wij tevreden.
Kwaliteits- / prijsverhouding en de snelheid van de offertes: Goed. De dienstverlening (in het bijzonder Gijs, Geert-Jan, Stefanie, Gerrit, Frank, Justin, Heinanda): Super.
Bedankt.

J.

20-05-2019
9,5

Ervaring met: Keukens, Vloeren

Super tevreden met onze aankopen bij Paul Roescher. Goed advies en fijne verkopers bij het kopen van onze vloer en keuken. Vloer en keuken zijn beide geplaatst via Paul Roescher waar we zeer over te spreken zijn.
Wij hebben een zeer positieve ervaring bij Paul Roescher.

Ferdy uit: Beemte Broekland

17-05-2019
6,2

Ervaring met: Badkamers

Ik heb een offerte aangevraagd voor een badkamer. Deze offerte is als totaalprijs aan ons gemaild. Omdat wij de badkamer te duur vonden, wilde ik een gespecificeerde offerte, dus een offerte waarin stond, wat het badmeubel kostte, de kasten, het toilet etc. Op basis hiervan zouden wij dan zaken kunnen schrappen. Hier werkt deze firma niet aan mee. Ik mag wel de totaalprijs weten, maar niet wat de bijvoorbeeld de kasten kosten. Ik vind dit schimmig,en komt op mij als onbetrouwbaar over. Ze beweren goedkoop te zijn, maar helaas kun je dat niet checken. Ik ga op zoek naar een zaak waar je eerlijk en transparant zaken kunt doen

Geerten uit: Benthuizen

15-05-2019

Ervaring met: Keukens

Erg tevreden over de service, heet meedenken en het klaar staan voor vragen. Daarbij goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken en het plaatsten is ook helemaal goed gegaan!

E uit: Arnhem

02-05-2019

Ervaring met: Tegels

Ik was in Rijssen.
Enorme keuze in tegels, ook in XL.
Aanbieding zeer scherp geprijsd.
Prachtige showroom.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeker een aanrader

Bastiaan uit: Lelystad

26-04-2019

Ervaring met: Keukens

Genoten van een heerlijk kook workshop met heerlijke recepten en bruikbare tips die we in de praktijk toepassen. Paul geeft de workshop met veel enthousiasme en dit werkt motiverend.

Mariƫlle uit: Viezenveen

18-04-2019

Ervaring met: Vloeren, Haarden

Bij binnenkomst erg netjes ontvangen. Vervolgens goed geadviseerd bij het aanschaffen van een passende vloer bij onze woning. Dankzij een leuke actie ook nog een mooie houtkachel uitgezocht. Super service bij Paul Roescher.

Jan uit: Rijssen

18-04-2019
6,5

Ervaring met: Keukens

Alles wat er mis kon gaan ging ook mis. Een keukenproducent die failliet gaat, een afzuigkap die niet meer leverbaar is, het granieten blad is bij levering gebroken. Allemaal keurig opgelost.
Echter blijkt na een jaar, dat het frontje van de vaatwasser niet tegen vocht kan en dus begint op te zwellen. Met onze vorige keuken nooit problemen gehad, we doen echt niks anders, maar nu na een jaar al problemen. Kan maar 1 ding betekenen. Kwaliteit is bagger.

Sander en Christine uit: Rijssen

15-04-2019
9,7

Ervaring met: Keukens

We zijn erg goed geholpen door dhr. Leijendekker bij Paul Roescher in Apeldoorn. We kregen goed advies en hij nam de tijd voor ons.
Ook het bezorgen en plaatsen ging helemaal goed en erg vlot. We zijn erg blij met onze mooie keuken!

Martin en Nienke uit: Opheusden

12-04-2019

Ervaring met: Keukens, Haarden

prettig geholpen in de winkel en goed advies gekregen. Keuken is helemaal aangepast op onze wensen met een prachtig resultaat! Ook de bezorging verliep vlekkeloos en was compleet er werd goed gecommuniceerd hierover.