Beoordelingen Oogmerk Tunderman

• Afspraken nakomen 9,3
  • Snelheid dienstverlening 9,0

Joyce uit: Voorburg

13-01-2019

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril

Positieve ervaring:
Reeds jaren zeer tevreden over de kundigheid en service waarmee ik geholpen word. Nauwgezet wordt de oogmeting gedaan en goed en eerlijk geadviseerd. Ben best kritisch (ook in het “zien”) en er wordt aandacht besteed aan het vinden van oplossingen. Het uitzoeken van een nieuw montuur is fijn omdat het assortiment beslist beter en uitgebreider is dan bij de grote ketens. Ook de service van even bijstellen of een andere aanpassing doen is altijd vriendelijk. Kundig, betrouwbaar en kwaliteitsgericht zijn de trefwoorden die ik zeker van toepassing vind!

Dick uit: Leidschendam

05-12-2018
3,8

Positieve ervaring:
Geen, behoudens vriendelijke benadering.

Verbeterpunten/ tips:
Ik heb beginnende staar en kwam voor een nieuwe bril bij Tunderman. De opticien kreeg mijn rechteroog niet beter dan op 50%. Vorige week naar mijn oude vertrouwde opticien, Eyewish, gegaan en die lukte het wel de juiste sterkte voor dat oog te bepalen en nu zie ik weer voor meer dan 90% met de gekochte bril.
Ik ben zeer verbaasd dat de opticien van Tunderman niet een beter resultaat kon bereiken en in plaats daarvan al gauw aanstuurde op een staaroperatie bij kliniek de Horsten in Wassenaar. Ik zou bijna gaan denken dat er opzet in het spel was...
Nee, ik kan Tunderman dus beslist niet aanbevelen.

michel uit: Leidschendam

22-03-2018
9,9

Ervaring met: optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
echt super goed geholpen door een hele aardige optometrist als ik het goed onthouden heb niels echt super neemt echt de tijd legt het heel goed uit en liet alles heel relaxed verlopen ben echt super tevreden morgen terug naar leidschenhage
voor een uitgebreide oogmeting
Ik raad iedereen aan hier heen te gaan

Verbeterpunten/ tips:
geen kan bijna niet beter

Kitty uit: Leidschendam

04-11-2016

Positieve ervaring:
Augustus 2016 na een oogmeting twee nieuwe brillen aangeschaft, waarvan een met gele (anti-reflectie) glazen. Zoals gewoonlijk een zeer uitgebreide oogmeting. Daarna goed geadviseerd over de brillen met glazen. Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid en de prettige communicatie met de medewerker.

Kan niets bedenken!

Maria uit: Leidschendam

19-10-2016

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril

Positieve ervaring:
Oogmerk Tunderman op de Damlaan in Leidschendam is zeer vriendelijk en professioneel. Geeft aan klanten bovendien een persoonlijk advies en aandacht.

Aryjan Luk uit: Stompwijk

18-10-2016

Vanaf 1977 kom ik bij Modern Optie/Tunderman
De kwaliteit van personeel en materiaal is altijd
uitstekend en ook de service is prima.

Geen

Rob uit: Leidschendam

16-10-2016

Positieve ervaring:
Zolang als Tunderman in Leidschendam bestaat (en dat is volgens mij circa 40 jaar) koop ik daar mijn brillen/contactlenzen. Kort geleden heb ik op de Damlaan een oogmeting laten doen en ik was toe aan nieuwe multifocale glazen. Gelijk maar een nieuw lichtgewicht montuur aangeschaft van mijn favoriete merk Silhouette. De vakkennis, kwaliteit en service is bij de beide filialen in Leidschendam absoluut top! Alle tijd en aandacht voor de klant! Houden zo.

Geen.

Mark uit: Berkel en Rodenrijs

12-10-2016
9,5

Positieve ervaring:
Recentelijk een oogmeting laten doen en een multifocale bril aangeschaft. Het personeel was erg vriendelijk en nam ruim de tijd om mij goed te adviseren bij het kiezen van een montuur en glazen. Ik zal er zeker weer een bril kopen en beveel Tunderman Leidsenhage dan ook van harte aan.

M. uit: Leidschendam

30-06-2016

Ervaring met: aankoop van contactlenzen

Theo uit: Hazerswoude

15-11-2015
8,5

Positieve ervaring:
Ben blij met mijn nieuwe multifocale bril. Kan alles weer goed zien.
De oogtest ging goed en ben prettig geholpen en ben goed geadviseerd met het kiezen van mijn glazen.

geen