Beoordelingen NovaVolt B.V.

7,9

thei uit: grevenbicht

31-10-2017

ervaring:
beste novavolt we willen jullie bedanken voor het werk en diensten voor al het personeel die hier de zonnepanelen hebben geplaast zeer goed werk geleverd en zeer vriendelijk en behulpzaam ook clim keiren voor de tekst en uit leg wat hij ons gaf ook de rest van het personeel bedankt ook voor de mooije bloemen fam van wandelen uit grevenbicht
MET DE ZONNEPANELEN VAN NOVAVOLT OP ONS DAK VOELEN WIJ ONS DE JAREN OP ONS GEMAK

Kees uit: Loosdrecht

24-10-2017
9,9

ervaring:
Elke belofte nagekomen. Goede informatie en prima vakmannen die de klus in 1 (lange) dag netjes hebben geplaatst. Top.

Tim uit: den helder

03-10-2017

Wesley uit: Terneuzen

02-10-2017

Wim uit: Bunnik

01-10-2017

ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over NovaVolt. Van begin tot eind zijn we goed geïnformeerd en ze hebben echt vakwerk geleverd. Van voorlichting tot installatie een geweldige service. Wij zijn zeer enthousiast en bevelen NovaVolt zeker aan!

j uit: klazienaveen

25-09-2017

ervaring:
wij zijn tot nu toe tevreden.

Rien uit: Arcen

23-09-2017

ervaring:
Alles duidelijk en en netjes geholpen en gewerkt.
Laat de zon maar komen.
Zeer tevreden over alles.

John uit: Rotterdam

22-09-2017

ervaring:
Novavolt is een bedrijf dat alles 100% doet wat het beloofd. Een verademing! Een geweldige service met klantvriendelijke medewerkers. Zij leveren snel en schoon werk af. Alles in overleg en naar mijn wensen. Geweldig!

Frank uit: Eelde

21-09-2017
7,8

ervaring:
Vlotte en deskundige afhandeling van zaken.Na werkzaamheden alles netjes opgeruimd.Vriendelijke uitleg en begeleiding.