Beoordelingen NovaVolt B.V.

• Afspraak nakomen 9,0

Ronald uit: Assen

07-09-2018

ervaring:
Ik zou graag een 10 geven maar er moet altijd ruimte ter verbetering blijven. Erg tevreden zijn wij over de gehele gang van zaken. De panelen zijn vanmiddag geplaatst. Wij zien de toekomst zonnig tegemoet! Dank voor alles..

E.H. uit: Appingedam

04-09-2018
9,7

ervaring:
Vorig jaar november heeft Novavolt zonnepanelen bij mij aangelegd. In overleg bleek later dat er enkele aanpassingen moesten worden uitgevoerd. De aanpassingen, onder leiding van technicus Theo en zijn college Andres zijn in april dit jaar gerealiseerd tot volle tevredenheid. Ben helemaal tevreden hoe alles is geregeld. De zonnepanelen hebben nu bijna al net zo veel energie opgewekt die ik jaarlijks verbruik. Bij Novavolt werkt men met korte lijnen m.a.w. je krijgt meteen de juiste persoon aan de telefoon. Ook dit spreekt mij enorm aan. Novavolt is niet de goedkoopste, maar dat verdient zich dubbel en dwars terug!

Edwin uit: Millingen aan de rijn

29-08-2018
9,6

ervaring:
Ik raad Novavolt aan, omdat ze vakkundig werk afleveren, goed communiceren, afspraken nakomen.
Vanaf de oriëntatie fase tot realisatie is super verlopen

Leils uit: Amersfoort

29-08-2018

ervaring:
Na een verkeerde start door mijn aandeel verliep alles op rolletjes en ging alles erg snel. Cees kwam langs voor een zeer gedegen uitleg.na een week of twee kwamen er mensen langs om de meterkast om te bouwen en de omvormer te plaatsen,wat binnen anderhalf uur gebeurd was.en op de dag die ik wilde stonden twee man om acht uur voor de deur. Zij widten precies wat er moest gebeuren. Na uitleg van mij over waar de kabels naar binnen moesten begonnen ze ieder aan hun werk en na vijf uur lag het dak vol en kon ik zien hoe de panelen hun best deden om energie voor ons op te wekken. Na drie weken contact gehad met uitleg over de te installeren app. Het is heel leuk te zien hoe het werkt. En ten overvloede ontving ik ook nog een schitterend boeket ZONNE bloemen. Joost Cees en Ruben een hele grote pluim van mijn kant.Tot de volgende ronde zonnepanelen volgend jaar!
Groetjes leila

Albert uit: Zwolle

28-08-2018

ervaring:
NovaVolt komt niet met de laagste prijs, maar wel met een volledige installatie met alle toeters en bellen en vooral de fijne betalingsmogelijkheden, waardoor je zowiezo afziet van de optie van huren, welke sommige andere leveranciers hebben. Alles wat de adviseur/verkoper ons heeft vertelt, is uitgekomen en de installatie is vlot en vakkundig uitgevoerd op de afgesproken dag.

Anton Kurt uit: 7609 EH Almelo

28-08-2018

ervaring:
Alles perfekt gedaan. Van begin tot einde alles heel goed geregeld.

Lars uit: Hoevelaken

27-08-2018

ervaring:
Wij zijn in eerste instantie met NovaVolt in zee gegaan vanwege de uitgebreide garantie die ze op hun producten geven. Daarnaast was de uitleg en aandacht vooraf ook zeer goed. Het proces tot en met plaatsing van de zonnepanelen is zeer snel en goed verlopen. Duidelijke communicatie en afspraken die werden nagekomen, kortom een prettige partij. Ik raad NovaVolt zeker aan!

Herman uit: DRACHTEN

11-08-2018

ervaring:
Ze zijn tot nu toe al hun afspraken na gekomen.Dit kunnen wij erg waarderen.

Dušan uit: Capelle aan den IJssel

08-08-2018

jo uit: zwolle

28-07-2018
7,5

ervaring:
er zijn altijd verbeterpunten een is iets meer contact over afspraken zo dat ieder weet wat afgesproken is