Beoordelingen NovaVolt B.V.

• Afspraak nakomen 9,0

Greetje uit: Hasselt

09-12-2018

ervaring:
Toen er na alle perfecte communicatie vooraf toch onverhoopt iets voordeed wist NovaVolt uitstekend dat een "klacht een kans is".
Chapeau voor hun klantvriendelijkheid!

Peter uit: Veenendaal

04-12-2018

ervaring:
wij hebben zeer goede ervaring en zijn zeer tevreden zoals alles is verlopen

Hans uit: Boxmeer

03-12-2018

ervaring:
Mijn ervaring met nova volt is echt super
Monteurs werken netjes en correct ik kan alleen maar lovende woorden schrijven.
In één woord TOP!!

Eddy uit: Apeldoorn

25-11-2018

ervaring:
Voor de 2e keer zonnepanelen laten aanleggen door NovaVolt. De voorbereidende werkzaamheden verliepen vlotjes. Wederom zeer snelle levering en vakkundige installatie van de panelen en installatie. Zeer netjes afgewerkt door het team. Een echte aanrader voor iedereen die zonnepanelen wil.

Anja uit: Horst

08-11-2018

ervaring:
Heb de panelen nu ongeveer een half jaar. Verder bevallen deze goed. Ik heb 1 keer hulp nodig gehad omdat er enkele panelen niet werkten. Dit is goed opgelost, duurde wel even voordat ze dit kwamen oplossen. Dit vond ik erg jammer. Verder helemaal prima!

Aike uit: Zeijerveld

29-10-2018
9,5

ervaring:
De voorlichting van Novavolt was optimaal, alles werd uitgebreid uitgelegd en inzichtelijk gemaakt op Laptop! Ze gaan echt voor kwaliteit maar dan heb je ook 30 jaar garantie! Na de technische keuring ging alles snel en hadden we binnen 6 weken onze panelen in gebruik. Ze werken perfect! Zou het morgen zo weer overdoen om voor Novavolt te kiezen.

Jan uit: Best

19-10-2018

ervaring:
Ik heb een zeer goede ervaring met novavolt
Alle afspraken kwamen ze na, de levering was super geregeld de montage ging soepel en vakkundig en de monteurs waren vriendelijk en meedenkend en de service is top je wordt snel geholpen en de oplossing snel gevonden
Novavolt bedankt

Loes uit: Den Haag

17-10-2018

ervaring:
Wij hebben onlangs 17 zonnepanelen laten plaatsen door Novavolt en zijn er tevreden over hoe alles verlopen is.
Alle afspraken zijn door Novavolt netjes en snel nagekomen.
Vanwege de moeilijke bereikbaarheid van ons dak moest er een hoogwerker besteld worden, dit is ook netjes door Novavolt geregeld. Voor vragen zijn ze makkelijk bereikbaar en staan ze je goed te woord.
Ook de elektromonteurs hebben erg hun best gedaan om een goede oplossing te vinden zodat de kabels toch niet buiten langs geplaatst hoefden te worden.
Kort samengevat: Zeker aanbeveling waard voor de goede kwaliteit en goede service!

Bert uit: Zutphen

10-10-2018
9,7

ervaring:
Bijzonder tevreden over alles. Heb alleen wat moeite met het eenrichtingsverkeer van de algemene voorwaarden; waar wordt de klant beschermd.

Familie uit: Venendaal

10-10-2018
8,5

ervaring:
Netjes en verzorgt werk. Afspraken worden goed nagekomen.