Beoordelingen MZC Oosterparklaan

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,4
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,6
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,5

Michael uit: Utrecht

18-06-2019

Werd snel geholpen zonder afspraak omdat ik echt pijn had, werd goed geholpen, vriendelijk personeel, voor mij een goede ervaring!

17-06-2019

stellen je op je gemak.

Max Mess uit: Utrecht

11-06-2019
9,8

Snel, efficient, niet lang hoeven te wachten

Rowena Mahawan uit: Utrecht

25-05-2019

Ontzettend goed geholpen door een preventie assistente in opleiding. Uiteindelijk is zij hierin ook geslaagd. Goede behandeling en advies gehad. Ik weet nu hoe ik beter mijn tanden kan verzorgen en ga hier nu ook bewuster mee om.

Jo-Anne de Ridder uit: Utrecht

21-05-2019

Een verademing om gehoor te vinden voor je klacht(en) en het boven verwachting uitgevoerd te krijgen!

Mw. H. uit: Utrecht

18-05-2019
4,1

Bij mondhygiëniste: ik vraag om een kussen achter mijn hoofd, ik vertel dat dit vanwege een verkeersongeval is. Ze gaat er eerst niet op in. Moet het een 2e keer vragen, heb dan al pijn in mijn nek. Haar apparaat blijft achter mijn beugel haken. De behandelkamer is erg klein, de machine moet opzij geduwd worden, dan kan ik pas mijn tas kwijt. Het is een half open kamer, ik hoor alle geluiden van de andere behandelkamers. Dit vind ik heel onprettig. Iemand loopt de kamer in en uit.
Voor mij onveilige ervaring. Mijn angst voor de tandarts is toegenomen.

Anne-Lies Wolf uit: Kockengen

14-05-2019

Ik ben enorm angstig voor de tandarts. Sinds kort ben ik naar MCZ overgestapt en het is voor mij de perfecte keuze geweest. Er wordt veel tijd genomen, uitleg gegeven en er is geduld voor de angstige patiënt. Inmiddels twee wortelkanaalbehandelingen gehad en de behandelingen zijn perfect verlopen.

spiering uit: Utrecht

11-05-2019

Roger uit: Utrecht

08-05-2019
7,9

Bij vorige tandartspraktijk weggegaan ivm te lang durende gebitsreiniging. Hier fijne tandarts en snel en efficiënte mondhygiëniste. Binnen 20 minuten volledige tandsteen beurt.