Beoordelingen MTC Tilburg

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,4
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,4
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,4
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,8
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,4

Fred Kruk uit: Tilburg

19-01-2020
7,1

Snel geholpen

M van den bosch uit: Tilburg

28-12-2019

Word goed geholpen

R.v.Baardwijk uit: Ti

28-12-2019
8,1

Johan vermeer uit: Tilburg

26-12-2019
6,6

Twijfelachtig tevredenheid mondhygienist., gelukkig nu weer een vaste tandsrts, paar jaar geleden te veel gewiseld

Anass uit: Tilburg

24-12-2019

Samie A Assouik uit: TILBURG

22-12-2019
8,5

Vriendelijke professioneel altijd goed ervaring met mtc een keer niet maar die was mijn tandarts niet iemand moest invallen ik moest zelfs naar het ziekenhuis om me laten behandelen.

Corné Janssen uit: Tilburg

14-12-2019
7,9

Goede ervaring met personeel en behandeling. Er wordt een duidelijke begroting gemaakt, aanvullende uitleg wordt zonder problemen gegeven. Door een onverwachte ingreep bij een andere tandarts veranderde het behandel 'programma'. Dit was geen probleem. Door gevoelige tanden werd de behandeling vermoeilijkt, de tandarts paste in overleg de methode aan om de behandeling zo pijnloos mogelijk voort te zetten. Bereikbaarheid is goed. Afspraak maken is niet anders als bij andere tandartsen. Precies wat ik had verwacht, kijkend naar de grootte van de praktijk.

Jeannette Lejeune uit: Tilburg

10-12-2019
9,6

Uiterst vriendelijke tandarts. Zeer kundig.

A.G. Janssen uit: Tilburg

03-12-2019
8,5

28-11-2019

Tandarts prima. Mondhygiënist vraagt ieder half jaar naar de bekende weg. wat betreft poetsen , raggen en flossen.
Vind ik een beetje overdreven. ik heb daar een hekel aan.