Beoordelingen Meceda

• Eindresultaat 9,3

JP uit: Assen

13-08-2018

Bedrijfsnaam: Communication Plan

Technisch zeer kundig, maar weet ook heel goed wat de behoeften zijn van de eindklant. Top! Kan Meceda van harte aanbevelen.

Martin uit: Tynaarlo

22-02-2018
8,2

Bedrijfsnaam: MV MOVES

Janneke

19-02-2018

Bedrijfsnaam: Doen wat werkt! P&O adviesbureau

Met Meceda bent u zeker van een on- en offline marketing concept waarmee u zich onderscheidt en dat werkt.

Jan-Paul uit: Assen

19-02-2018

Bedrijfsnaam: Communication Plan

Naast een vlotte, professionele uitvoering van mijn marketingopdrachten is Meceda niet alleen technisch heel goed onderlegd, maar kan zich ook heel goed inleven in wat een klant werkelijk nodig heeft. Die combinatie maakt dat ik ze van harte kan aanbevelen!

Frank uit: Norg

16-02-2018

Bedrijfsnaam: OR-Compagnon

Erik is direct, snel en behulpzaam. Is goed bereikbaar, zeer tevreden!

Chester uit: Purmerend

31-07-2017

Bedrijfsnaam: Squash & Fitness Purmerend

Met de hulp van Meceda is het ons gelukt om onze online marketing naar een hoger plateau te brengen. Wij ervaren het als een zeer prettig bedrijf om mee samen te werken en raden het dan ook ten zeerste aan.

jill uit: assen

9,6

Bedrijfsnaam: led media

Inge uit: Groningen

Bedrijfsnaam: Enjoy Hair

Erik en Martin hebben onze salon zowel online als offline een goede boost kunnen geven. De vernieuwde website en huisstijl leveren meer reacties en aanvragen op van onze bestaande en nieuwe klanten. Wij werken al jaren naar tevredenheid samen, soms is de communicatie in het hoogseizoen wat trager dan gewenst maar komt uiteindelijk altijd goed. Echte aanrader voor een duurzame en lange samenwerking.

Sjors uit: Assen

Bedrijfsnaam: Interzorg Veiligheidsacademie

Meceda heeft ons goed geholpen met het opzetten van de website voor de Interzorg Veiligheidsacademie. De communicatie ging erg snel en soepel. De website stond binnen één week al online en ze hebben goed mee gedacht. Zeker aan te raden!

Henk Jan uit: Assen

15-06-2017

Bedrijfsnaam: Danceonled

Zeer fijn bedrijf , goed overleg en advies, luistert naar de klant qua beleving en vult dit samen in. Zeer zeker een aanrader.