Beoordelingen MPS | Martinair Party Service

• Creativiteit 8,5

Inez

24-11-2016

Positieve ervaring:
uitstekende kwaliteit & dienstverlening, alles vol vertrouwen uit handen kunnen geven mede door jarenlange samenwerking. Deelnemers lovend over de catering, werd als zeer luxe ervaren

Verbeterpunten:
ik werd door opdrachtgever benaderd dat het dessert werd uitgeserveerd toen de gong (vervolg programma) al was gegaan

Roos

24-11-2016

Jean-Pierre

23-11-2016

Positieve ervaring:
Zeer prettige samenwerking en fijne partner om mee te samen te werken. We hebben op alle mogelijke momenten kunnen improviseren/aanpassen en wordt er met ons meegedacht om het gewenste hoge niveau te bereiken. Erg fijn !!

Verbeterpunten:
Voor deze editie geen :-) Maar je weet maar nooit een volgende keer......

Roos

11-10-2016

Positieve ervaring:
Het is altijd een plezier om met de dames en heren van MPS samen te werken. De gastvrijheid, het meedenken, de verzorging van de sfeer en presentatie van de medewerkers zijn allemaal van hoge kwaliteit.
Verder werden we heel blij van de heerlijke gerechten. Als vegetariër was ik vooral heel blij met het goede vega aanbod. Er was meer dan genoeg en de gerechten waren verrassend en goed.

geen :-)

Laura

10-08-2016

Positieve ervaring:
Bij de eerste ontmoeting stonden we op een kaal, leeg grasveld. Het is heel knap hoe onze ideeën tot in detail zijn uitgewerkt en het lege grasveld precies naar onze zin is ingevuld. De inrichting, de meubelen, de bloemstukken alles was tot in de puntjes verzorgd.
De communicatie was heel prettig zowel vooraf als tijdens de bruiloft.
Er heeft niemand met een leeg glas gestaan en de hapjes waren heerlijk. We hebben een prachtige dag gehad en MPS heeft daar een heel groot aandeel in gehad.

Verbeterpunten:
We hebben er lang over gedacht maar we hebben echt geen verbeterpunten.

Wilma

18-04-2016

Frank

12-04-2016
7,2

Positieve ervaring:
bijzondere positive ervaring heel prettig om samen te werken

Maarten

12-04-2016

Positieve ervaring:
MPS is een hele fijn partner, die partnership en gastvrijheid ook daadwerkelijk ademt (en waarmaakt). Persoonlijk, warm, culinair top, creatief/meedenkend, super goede mensen, team, vakmanschap ten top.

kan niets bedenken...;-)

Mariska

30-11-2015

Positieve ervaring:
Sandra is echt een feestje om mee te werken :-)

Sabina

24-11-2015
9,6

Positieve ervaring:
Meedenken & tegemoetkomen met aanscherpen offerte.
Flexibiliteit; tegemoet gekomen aan speciaal verzoek (erwtensoep).
Snelheid van uitserveren.

Verbeterpunten:
Wijze van aanbieden van de hapjes aan VIP's in de ruimte 'Antichambre' (reeds besproken met Sandra).