Beoordelingen Marmer Behandelen

Erik uit: Assen

20-03-2019

Mijn vloert straalt weer helemaal en de kleur is ook weer terug! Ik ben super tevreden. Aan de telefoon heel goed geholpen en de vakman bij mij thuis was ook uiterst gedulddig en legt alles netjes uit.

Nanette uit: Eindhoven

18-03-2019
7,0

30 jaar oude gezoete hardsteen zag er niet uit!! Dagelijkse ergernis die nu opgelost is. De vloer glanst en ziet er een stuk beter uit. Eerst alle was en vuil eraf geschrobt, alle meubels opzij, door aardige en behulpzame mannen en daarna behandeld in vrijwel in een dag klaar. Bepaalde plekken hadden niet goed gepakt, die werden meteen een paar dagen later opnieuw gedaan. Alleen dweilen met water en geen strepen meer. De investering meer dan waard. En plezierige mensen in huis.

Rina uit: Amstelveen

15-03-2019

Beide mannen werkten prima en waren ook zeer behulpzaam. Ook de rommel werd goed opgeruimd

Nanette uit: Velp

15-03-2019

Prima service, nette afhandeling en de vloer ziet er geweldig uit!

Leo uit: Dordrecht

25-02-2019

Een snelle eerste reactie n.a.v. onze telefonische vraag. De prijsindicatie kwam over met het exacte bedrag. Kwaliteit/prijs verhouding erg goed, wij zijn erg tevreden.

Minor Vastgoedzorg uit: Amsterdam

16-02-2019

Ouderwets vakmanschap!

Hakime uit: Tilburg

05-02-2019

Zeer tevreden over ds behandeling. Marmeren vloer ziet er weer prachtig uit. Snelle en goede service, klantvriendelijk. Heb de vloer eerder bij andere bedrijven laten onderhouden, maar we zien nu pas echt hoe een goede behandeling resulteert!!! Top gewoon !!! Michael erg bedankt!!

Theo uit: Heerhugowaard

01-02-2019

Mijn vrouw en ik hebben geen verstand van het behandelen en onderhouden van de vloer. Gelukkig heeft Michael veel geduld en legt alles duidelijk uit om ons zo goed mogelijk te adviseren in zijn werkzaamheden maar ook het onderhoud achteraf.

Erg vriendelijke jongeman die weet van aanpakken.

Jan uit: Asten

31-01-2019

Zeer correct en vooral betrouwbaar bedrijf met zeer vakbekwame mensen. Excellente service !! Topzaak in allerlei opzichten.

cornelia uit: ouddorp

26-01-2019

Michael en zijn collega zijn vriendelijk en doen er alles aan om de vloer weer mooi te krijgen. Zelf een paar lastige tegels die dof waren deed hij alle moeite om ook deze weer helemaal correct te krijgen. Ze werken snel,.professioneel en zorgen dat de ruimte weer helemaal netjes is en alle meubels weer terug