Beoordelingen Mambulu! Safaris

• Reisaanbod 9,3

Ruben en Mathilde uit: Velserbroek

07-11-2018

Beoordeling:
Rob heeft ons uitstekend geholpen met onze reis naar Tanzania. Hij doet zijn uiterste best je wensen in een totaal pakket samen te laten komen en past het aan tot je tevreden bent. Wij hebben de eerste week de Kilimanjaro beklommen. Gevolgd door een week safari door Tarangire, Ngorongoro, Serengeti en Lake Manyara. Het persoonlijke contact met Rob en de adviezen voor onze reis hebben wij als erg prettig ervaren.

Rob bedankt voor het samenstellen van onze mooie reis!

Priscilla uit: Haarlem

05-11-2018

Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beoordeling:
Wij hebben echt een droomreis gehad. Rob had alles perfect geregeld en we hadden regelmatig fijn contact. Het was perfect. Dit was een reis om nooit te vergeten!!

petra uit: aerdenhout

04-11-2018

Beoordeling:
Tot in de puntjes verzorgde top safari in Tanzania gehad. Zeer goed geregeld door Rob, zeer fijne en snelle communicatie. Zeer zorgvuldig uitgezochte accommodaties van luxe hotel tot tentenkamp in de Serengetti. Betrouwbare en zeer aardige chauffeur met kennis van zaken die ons rondleidde door zijn geliefde Tanzania.

Linda uit: Merksem- Belgie

04-11-2018

Ervaring met: Safari in Zambia

Beoordeling:
Voor de 2e x naar Zambia.....
Had vorig jaar fotosafari gemaakt in het wondermooie South Luangwa park, en kon er niet genoeg van krijgen...
Wederom een prachtige ervaring!
Het was een hartelijk weerzien met Victoria (van Zikomo camp) en Peter& Chichi (van Track & Trail), zodat ik mij weer onmiddelijk thuis voelde, vermits ik alleen reis!
Heerlijke momenten met leeuwen ,luipaarden, buffels, (baby)giraffen, grote kuddes olifanten, ...en talrijke vogels.
Bedankt Rob, om dit alles weer perfect te organiseren voor mij.
Zambia heeft mijn hart veroverd, en hoop in de toekomst nog weer te keren!

Irma uit: Temse, België

02-11-2018

Ervaring met: Safari in Zambia

Beoordeling:
Mambulu heeft alles voor ons geregeld inclusief nationale vluchten, alle transfers. Alles is perfect verlopen. Wij verbleven op 4 verschillende locaties, allemaal top! Een echte aanrader.

Figan uit: Amsterdam

01-11-2018

Ervaring met: Safari in Botswana, Safari in Namibië

Beoordeling:
Rob, denkt mee en is erg behulpzaam. Ook tijdens de reis hadden wij hem even nodig, en heeft hij ons goed geholpen. Alles goed en netjes geregeld. Welkomst pakket in Namibie is ook erg leuk gedaan/gemaakt.

Wil uit: Tilburg

27-10-2018

Beoordeling:
3e keer dat we met Mambulu een reis hebben samengesteld en geboekt. Groot voordeel is da het maatwerk is en je dus precies datgene boekt wat je wilt, gekoppeld aan deskundig advies.

Danny, Marielle, Sarah en Mats uit: Amstelveen

10-09-2018

Beoordeling:
Afgelopen zomervakantie zijn we samen met onze 2 kinderen, van 12 en 14 jaar, op Safari geweest. Wat een geweldige ervaring!!! Nadat Rob, vorig jaar, bij ons thuis al onze wensen had doorgenomen, adviseerde hij ons om naar Tanzania te gaan. Wij wilde nl. veel wilde dieren, de migratie, avontuur en dat op een relaxte manier....en dat is gelukt! Bij aankomst op de luchthaven stond onze fanatastische gids/chauffeur op ons te wachten en hij heeft ons 11 dagen lang rondgereden en ons van alles verteld over Tanzania en uiteraard over alle dieren die daar leven.
Het slapen in verschillende tenten in de Serengeti was een enorme ervaring maar ook de lodges waren super. Alles bij elkaar was het een vakantie om nooit meer te vergeten!!! Mambulu!Safari's/Rob Sijm... Super bedankt!!

Chiel uit: Groningen

04-09-2018

Ervaring met: Safari in Botswana

Beoordeling:
Wat belangrijk was voor ons is dat Rob ook op momenten dat het allemaal niet optimaal verloopt (wij hadden problemen met de huurauto) er voor je is en alles goed heeft afgerond. Verder zat de reis zeer goed in elkaar en waren de accommodaties schitterend.

Nicole uit: Koog

29-08-2018

Ervaring met: Safari in Namibië

Beoordeling:
Fijne organisatie om samen te komen tot een mooie safari door Namibië. Als je die kant op wilt beveel ik Mambulu aan om je reis mee samen te stellen.