Beoordelingen Mambulu! Safaris

Regnera+ Roel uit: Zeist

14-04-2019

Ervaring met: Safari in Uganda

Beoordeling:
Wij hebben hele goede ervaringen met Mambulu Safaris. Rob heeft voor ons een hele mooie reis uitgestippeld die aan al onze verwachtingen voldeed en op sommige mensen boven onze verwachtingen uitsteeg.
Een volgende keer doen wij zeker weer een beroep op de kennis en ervaring van Manbulu Safaris!!

Co en Dineke uit: Driebruggen

02-04-2019

Ervaring met: Safari in Botswana, Safari in Zambia, Safari in Malawi

Beoordeling:
Wat hebben wij weer een prachtige reis gehad. Rob Sijm heeft onze reis weer uitgestippeld en ook deze keer had hij alles weer tot in de puntjes super goed geregeld. En wat een prachtige accommodaties hadden wij zeg. Dit keer zijn wij naar Malawi en Zambia geweest. Eerst zijn wij naar SIYABONGO Queshouse geweest en hebben onze Malawische vrienden ontmoet. Met hen zijn we een paar nachten naar Cape Maclear aan Lake Malawi geweest en vandaar zijn onze vrienden weer naar huis gegaan en wij zijn doorgevlogen naar Likoma Island. Oh wat een geweldige mooie accommodatie was dat zeg: Kaya Mawa Lodge….wat een droomplek, geweldig.....deze plek vergeten wij nooit meer; zo relaxed, zo schitterend. Wat hebben wij daar genoten;
's avonds heerlijk dineren aan het strand bij zonsondergang......zo romantisch. Ja deze plek was echt een droomplek. Mensen uit het dorp werken hier in deze lodge: zulke vriendelijke mensen. Daarna zijn we nog voor een paar dagen op Safari geweest in Zambia. Wauw...dat was ook geweldig...fascinerend gewoon. We hebben veel wild gezien: leeuwen, een luipaard, wilde honden, hyena enz. enz. Ook hier hadden wij weer een ontzettende mooie lodge in Lion Camp en later nog in Kafunta River Lodge. De dieren kwamen zo dicht bij de lodge, dat je vanaf de lodge al kon genieten van het Wild-life. Geweldig...zelfs een kudde buffels kwam drinken en een leeuw. Wij hebben al jaren ervaring met Mambulu Safaries, maar dit was voor ons weer een onvergetelijke vakantie. Daarom Rob, nogmaals bedankt. En we hopen in de toekomst nog vaak gebruik te maken van Mambulu Safaries. Het directe en persoonlijke contact en de uitleg en begeleiding die wij gehad hebben van Rob, heeft er toe bijgedragen dat het voor ons een onvergetelijke vakantie is geweest. Daarom nogmaals bedankt Rob.

Van Teun en Trees van Domburg en Co en Dineke Rijswijk uit Driebruggen.

Jozef uit: Turnhout

02-03-2019

Ervaring met: Safari in Tanzania

Onze verwachtingen zijn overtroffen

yvette uit: Cascais, pt

01-03-2019

Ervaring met: Safari in Botswana, Safari in Zambia, Safari in Malawi

Beoordeling:
Rob Sijm is goed ingevoerd in zijn Afrikaanse safari-wereld en heeft ons de juiste adviezen gegeven voor een korte maar zeer intensieve reis met de familie (9 man) naar Tanzania voor 4 nachten en 5 dagen. Meer dieren gezien dan beloofd! Lodges en personeel waren top. 3e keer dat we via Mambulu Safaris reizen en dat zegt meer dan genoeg: aanrader.
Yvette

Robby uit: Stabroek

11-02-2019

Ervaring met: Safari in Botswana

Beoordeling:
geweldig hoe Rob (mambulu) je reis in elkaar steekt, luistert naar je wensen en deze tot vervulling brengt.

Davide uit: Amsterdam

15-01-2019

Ervaring met: Safari in Namibië

Beoordeling:
Fantastische, afwisselende reis op maat georganiseerd!

Henny en Leny uit: Oudesluis

13-12-2018

Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beoordeling:
Het was een prachtige reis. Alles is gegaan zoals afgesproken, complimenten voor Mambulu. We zijn op 4 verschillende safari's geweest, dat was genieten van alles wat we zagen. Bij allen was de tent of het huisje super in orde. het eten was ruim gevarieerd. We hebben samen genoten van de natuur de rust. Mooie foto's gemaakt

Hans uit: Oosterhout

12-12-2018

Ervaring met: Safari in Namibië

Beoordeling:
Ik kende Rob al uit de tijd dat wij collega's waren. Vanuit die herinnering heb ik hem het vertrouwen gegeven om onze reis in november 2018 naar Namibie te regelen. Dat vertrouwen heeft hij zeker versterkt. Mijn vrouw en ik hebben een fantastische ervaring gehad en bijna alles was perfect voor elkaar. Datgene dat even niet goed ging is zeer adequaat opgepakt en opgelost. Ik kan Rob en het team van Mambulu! Safaris dan ook van harte aanbevelen. Met de hulp van Rob en het team gaat u een fantastische reis beleven.

Lambert uit: Simonshaven

09-12-2018

Ervaring met: Safari in Zambia, Safari in Malawi, Safari in Tanzania

Beoordeling:
Je reis is inderdaad wat je er van gehoopt had.

Simone & George uit: Hoofddorp

05-12-2018

Ervaring met: Safari in Zambia

Beoordeling:
We hebben een fantastische reis naar South Luangwa National park in Zambia gehad. Geregeld en verzorgt door Mambulu Safari. In één woord "Geweldig"!!!! Waanzinnig mooie dieren gezien en kunnen fotograferen. Track & Trail Rivercamp heeft mooie lodges en goede voorzieningen. Zikomo Safaricamp is meer basic maar netjes en de bedden zijn goed. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De gids en spotter brachten ons naar de mooiste plekken om de dieren op hun best te fotograferen. Peter Geraerdts is bij uitstek geschikt om met fotografen op pad te gaan.

Rob Sijm, heel hartelijk dank voor het organiseren van deze reis. We komen volgend jaar vast langs voor onze volgende safari!