Beoordelingen Mambulu! Safaris

Danny, Marielle, Sarah en Mats uit: Amstelveen

10-09-2018

Ervaring met: Safari in Tanzania

Beoordeling:
Afgelopen zomervakantie zijn we samen met onze 2 kinderen, van 12 en 14 jaar, op Safari geweest. Wat een geweldige ervaring!!! Nadat Rob, vorig jaar, bij ons thuis al onze wensen had doorgenomen, adviseerde hij ons om naar Tanzania te gaan. Wij wilde nl. veel wilde dieren, de migratie, avontuur en dat op een relaxte manier....en dat is gelukt! Bij aankomst op de luchthaven stond onze fanatastische gids/chauffeur op ons te wachten en hij heeft ons 11 dagen lang rondgereden en ons van alles verteld over Tanzania en uiteraard over alle dieren die daar leven.
Het slapen in verschillende tenten in de Serengeti was een enorme ervaring maar ook de lodges waren super. Alles bij elkaar was het een vakantie om nooit meer te vergeten!!! Mambulu!Safari's/Rob Sijm... Super bedankt!!

Chiel uit: Groningen

04-09-2018

Ervaring met: Safari in Botswana

Beoordeling:
Wat belangrijk was voor ons is dat Rob ook op momenten dat het allemaal niet optimaal verloopt (wij hadden problemen met de huurauto) er voor je is en alles goed heeft afgerond. Verder zat de reis zeer goed in elkaar en waren de accommodaties schitterend.

Nicole uit: Koog

29-08-2018

Beoordeling:
Fijne organisatie om samen te komen tot een mooie safari door Namibië. Als je die kant op wilt beveel ik Mambulu aan om je reis mee samen te stellen.

Rinse uit: Delft

13-08-2018
9,8

Ervaring met: Safari in Botswana

Beoordeling:
We hebben een volledig ‘zorgeloze’ vakantie gehad: vanaf het moment dat we ons melden op de luchthaven Victoria Falls totdat we weer afgeleverd werden in Maun, zijn we volledig ‘verzorgd’. Elke transfer was tot in de puntjes geregeld en de ene lodge was nog mooier dan de andere. En tenslotte: we hebben prachtige natuur gezien... en daar ging het natuurlijk om!!!!! Een onvergetelijke ervaring die ik iedereen aan kan raden.

Hugo uit: Kontich - België

11-08-2018

Ervaring met: Safari in Zambia, Safari in Malawi

Beoordeling:
Drie jaar geleden wensten wij ons te informeren op de vakantiebeurs in Antwerpen voor een familiale safarireis naar Afrika. Uiteindelijk kwamen we terecht bij Mambulu Safaris. Ondanks het feit dat we pas drie jaar later wensten te vertrekken i.v.m. de leeftijd van onze kleinkinderen, werden we jaarlijks op de hoogte gehouden van de mogelijkheden . Vorig jaar werden onze plannen concreet en hebben we kunnen rekenen op de kennis en de uitstekende service van Rob om ons een geweldige reis te bezorgen. Op zijn voorstel kozen we voor een week safari’s in Zambia en één week beach vakantie in Lake Malawi. Organisatorisch verliep alles perfect en er werd met al onze wensen rekening gehouden. We willen vooral benadrukken dat de communicatie met Rob en de snelle opvolging op al onze vragen en wensen ongekend waren. Ook tijdens en na de reis werd niet nagelaten ons te informeren. Beste Rob, hartelijk dank voor deze onvergetelijke reis.

Raimond uit: Bennebroek

27-06-2018

Ervaring met: Safari in Botswana, Safari in Namibië

Beoordeling:
Mambulu heeft ons zeer vakkundig en persoonlijk geadviseerd en een reis naar Namibië en Botswana samengesteld die aan al onze wensen voldeed. Mede daardoor is deze reis tot een onvergetelijke ervaring geworden !

josephine uit: oostkamp België

04-06-2018

Beoordeling:
Er werd perfect ingegaan op de vraag om meer zuiderlijk Namibië aan te doen binnen een beperkte tijd. Alles goed tot in de puntjes voorbereid en in orde. Telefonisch contact met Rob verliep steeds vlot, hartelijk en niet opdringerig. Men laat je zelf de uiteindelijke beslissing zelf nemen met voldoende tijd tot nadenken en onderlinge afstemming.

Yvonne uit: Hoofddorp

18-05-2018

Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beoordeling:
Mambulu Safari’s heeft het prima voor ons geregeld. De Service was top en de communicatie was heel fijn. Bij vragen (via de mail) krijg je vrijwel direct antwoord!

Giuseppe uit: Lisse

17-03-2018

Beoordeling:
We had an excellent trip. Mambulu planned exactly the tour we wanted, considering locations to visit, distances to drive and accommodations. We are really satisfied of the service provided. Only I would have liked to have more details on the cost of the various components of the trip (car rental, lodges, organised tours) to better trade-off quality vs. price, instead we only had one global figure.

Linda uit: Merksem, Belgie

05-12-2017

Ervaring met: Safari in Zambia

Beoordeling:
Rob heeft alles perfect geregeld, zowel de vluchten (waarvan 2 maanden voor ik vertrok ze besloten om niet te vliegen in het weerkeren naar huis, zodat er oplossing moest gezocht worden), waarvoor dank!!
Heerlijke vakantie gehad zonder zorgen, mede door de wetenschap dat Rob de eigenaars persoonlijk kende van de logde!