Beoordelingen Mambulu! Safaris

Linda uit: Merksem, Belgie

05-12-2017

Ervaring met: Safari in Zambia

Beoordeling:
Rob heeft alles perfect geregeld, zowel de vluchten (waarvan 2 maanden voor ik vertrok ze besloten om niet te vliegen in het weerkeren naar huis, zodat er oplossing moest gezocht worden), waarvoor dank!!
Heerlijke vakantie gehad zonder zorgen, mede door de wetenschap dat Rob de eigenaars persoonlijk kende van de logde!

Marja uit: Bennebroek

03-12-2017
9,5

Beoordeling:
Wij gingen niet voor Safari naar Zuid Afrika.
Voor onze reis naar Zuid-Afrika hadden wij een heel aantal wensen. Op basis hiervan heeft Mambulu Safaris een hele mooie rondreis met verrassende guesthouses en hotels samengesteld. Ook prima reisafstanden met de auto.

Paul uit: Hilversum

29-11-2017

Ervaring met: Safari in Tanzania

Beoordeling:
Het safarigedeelte van onze vakantie naar de Selous en Mikumi parken in Tanzania was erg goed georganiseerd door Mambulu. De persoonlijke communicatie was prima. Zeker zullen we Mambulu weer raadplegen als we in de toekomst weer een reis naar deze regio overwegen!

Marjolein uit: Amsterdam

17-11-2017

Beoordeling:
We hebben met ons gezin( 5 volwassenen) een georganiseerde reis op maat gemaakt in Zuid-Afrika.
We hadden een gids/chauffeur, die ons veel over cultuur, bevolking, land en gewoonten konden vertellen.
Het was een onvergetelijke ervaring en alles was goed verzorgd, zodat wij konden genieten van omgeving en bezienswaardigheden.Toppi

Richard uit: Rotterdam

26-10-2017

Ervaring met: Safari in Botswana, Safari in Namibië

Beoordeling:
Fantastische reis op maat samen kunnen stellen. Zelf een optimale auto uitgezocht. Extra dagen overnachten in de parken ingebouwd. We wilden veel. Door te sparren met Rob van Mambula hebben we een reis van 5.700 kilometer kunnen maken, zonder dat de afstanden ons te veel werden. Rob heeft ons - ondanks onze eigen ervaringen - nog veel tips mee kunnen geven.

Simon uit: Copenhagen

27-09-2017

Beoordeling:
The experience was super great for us! Nice, personal, and professional. Only slightly unfortunate thing being a Dane, the Netherlands nature of the business still surfaced with some documents being Dutch, however, things were well explained in English, when we asked for it.
Looking forward to our next travels!

Karine uit: Loenhout - Belgie

14-09-2017

Ervaring met: Safari in Namibië

Beoordeling:
Zoals steeds een onberispelijke service van Rob gekregen, zowel voor als tijdens de reis. Ingevolge vluchtvertraging op zeer korte termijn oplossingen uitgewerkt om alsnog een vlotte reis te kunnen garanderen. Topklasse ! Zeer persoonlijk contact, rekening gehouden met specifieke wensen. Rob denkt met de klant mee. Geen loze beloften, alles wordt daadwerkelijk waarheid !!

Goderik uit: Beernem (België)

28-08-2017

Beoordeling:
Rob doet zijn uiterste best om een reis op uw persoonlijke wensen samen te stellen.
Wij hebben meerdere keren gevraagd om wijzigingen aan ons schema aan te brengen en dit is steeds correct gebeurd. Alles op de reis zelf is verlopen zoals het hoort. Het is een aanrader om met Mambulu samen te werken.

Eline - Tom - Bob - Laura uit: Hoogstraten - Zoersel

26-08-2017

Ervaring met: Safari in Botswana

Beoordeling:
Een mooie uitgestippelde reis met veel variatie ( zowel avontuur, als bezoek aan Vic Falls ), organisatie was top! Zowel vooraf als tijdens de reis was de communicatie goed!
Zoals jullie organisatie het zegt, de reizen op maat wordt en feit!

Familie uit: Gemonde

21-08-2017

Ervaring met: Safari in Namibië

Beoordeling:
Prima geregelde reis door Mambulu.
Alles geregeld zoals vooraf besproken.