Beoordelingen Mambulu! Safaris

• Reisaanbod 9,3

Familie uit: Gemonde

21-08-2017

Beoordeling:
Prima geregelde reis door Mambulu.
Alles geregeld zoals vooraf besproken.

Caroline uit: Rijnsburg

06-07-2017

Beoordeling:
Wij hebben een onvergetelijke reis gemaakt.
Alles was prima geregeld en al onze wensen zijn uitgekomen.

Deborah uit: Uithoorn

09-03-2017
9,5

Beoordeling:
Onze veel te korte Namibie safari was dankzij Mambulu! Safaris een fantastische kennismaking met Namibie en smaakte zeker naar meer. Wij komen terug naar Namibie en bij Mambulu! Safaris

familie uit: Amsterdam

27-01-2017

Beoordeling:
Rob luistert goed naar onze wensen. Regelt alles perfect. Is goed bereikbaar bj calamiteiten. Voelt heel erg betrokken.

chris uit: otegem belgie

02-01-2017

Beoordeling:
Rob hield rekening met onze verlangens om een avontuurlijke reis te beleven in zambia.De verblijven, onze auto waren geregeld,maar voor de rest waren we op onszelf aangewezen en dat was een fantastische ervaring.

Brigitte uit: Geneva CH

28-12-2016
9,6

Beoordeling:
A dream family holiday with the youngest member age 5 and the oldest 72. Perfect organisation from start to finish. Not cheap but worth the money.

Wim

04-12-2016

Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beoordeling:
Door het persoonlijke contact is de reis die we ontworpen hebben voor 99% geslaagd. De onderdelen die wij hadden aangedragen waren de minste.

Co en Dineke uit: Driebruggen

29-11-2016

Ervaring met: Safari in Botswana, Safari in Zambia, Safari in Malawi, Safari in Namibië, Safari in Tanzania, Safari in Zuid-Afrika

Beoordeling:
Als wij een reis willen boeken bij Mambulu reizen, hebben wij altijd persoonlijk contact met Rob. Hij geeft heel goed advies en weet wat wij willen op zo'n mooie reis. Het is dan ook altijd super goed geregeld. De lodge's zijn ook op die fantastische plekjes gelegen....je voelt je één met de natuur. Geweldig. Wij zijn dik tevreden en zullen zeker, als wij weer een grote reis gaan maken door Afrika, de reis boeken bij Mambulu. Geweldig! Laatst zijn we in Botswana geweest. Prachtige mooie lodges...adembenemend. Vanuit je lodge kon je het wild zien en genieten zoals Rob het ons verteld had. Geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Martin uit: Amstelveen

28-11-2016

Ervaring met: Safari in Zambia, Safari in Tanzania

Beoordeling:
Mambulu is een organisatie die naar je luistert en met je meedenkt. Ze weten waar ze over praten omdat ze er zelf vaak geweest zijn.
Op deze manier is het zeer prettig om zaken met ze te doen

Roeland uit: Tielt Winge, België

28-11-2016

Ervaring met: Safari in Botswana, Safari in Zambia

Beoordeling:
Rob Sijm heeft goed naar onze verwachtingen geluisterd. Daardoor heeft hij een pracht van een safari opgesteld. Ook toen ik 1 bepaald camp wilde waar hij geen ervaring mee had heeft hij zijn uiterste best gedaan om contact te zoeken met deze organisatie. Hij heeft dit exclusief camp dan ook kunnen inpassen in onze reis. Zeer vriendelijke man, staat steeds klaar om je vragen te beantwoorden. Ik raad Mambulu! aan voor al mijn vrienden en verwanten die naar Afrika willen reizen.