Beoordelingen Lightway Nederland

Henny uit: Vledder

24-01-2019
7,0

Ervaring met: LW400

Het lichtopbrengst valt mij tegen, ik had hier meer van verwacht.

wim uit: Oud-Beijerland

22-01-2019

Ervaring met: LW400

Kort schakelen, snel handelen. Prima product, werkt uitstekend. Montage handleiding kan wel iets duidelijker.

Yoox uit: Utrecht

19-01-2019

Ervaring met: LW300, LW400

Montagetips voor de aannemer waren heel welkom. De initieel gegeven prijs was even onduidelijk, maar werd goed opgelost.

Sylvia uit: Huizen

14-01-2019
8,2

Ervaring met: LW200

Eerst georienteerd op internet voor daglichtsystemen en zo bij de Dylightcompany terecht gekomen. Zeer prettig advies maar we twijfelden enorm aan de hoeveelheid systemen en toen is er iemand bij ons thuis gekomen.
Helemaal top. De montage verliep vlot en ook de nazorg.
Het laatste vind ik het belangrijkste, hoe gaat het na de aanschaf.
We kunnen de daylightcompany van harte aanbevelen en zijn ontzettend blij met onze 2 daglichtsystemen.

Sjaak

14-01-2019

Ervaring met: LW600, Blue Performance, Anders

Betreft 2 sets:
- LW Crystal 600HP plat dak (bitumen)
- LW 600HP Blue performance
- 90 graden bocht tbv LW600.
Zelf geplaatst in december 2017 met behulp van een vriend die dakdekker is.
Product overtreft mijn verwachtingen.
Geen seconde spijt van deze keus.
Leverancier zeer klantvriendelijk.
Communicatie per email en telefoon heel goed, snel en effectief; ook na de koop!
Bochten goed op rechte stuk laten aansluiten vroeg wel wat aandacht, maar dit is zeker geen reden om te twijfelen over de oplossing.
Product en leverancier van harte aanbevolen!
Veel plezier met uw oplossing!

Reyer uit: De Meern

22-04-2018

Ervaring met: LW800

Fantastisch advies, snelle levering (voorrad) en een overtroffen resultaat ten opzichte van de verwachting.

Leo uit: Baarn

19-06-2017

Ervaring met: LW400

De hal van ons nieuwe appartement was erg donker en ongezellig binnenkomen.Gelukkig wonen we op de bovenste etage en was het mogelijk daglicht buizen te laten plaatsen.Enige research bracht ons bij Lightway waar men ons uitgebreid heeft voorgelicht.Ook de plaatsing en de samenwerking met de monteurs verliepen soepel.Een kleine lekkage tijdens de montage i.v.m.verlichting werd snel afgehandeld en perfect opgelost.Onze hal is nu een mooie lichte ruimte en prettig binnenkomen. Lightway is absoluut een aanrader!

Pleun uit: Goudswaard

08-05-2017

Ervaring met: LW400

Na deskundig advies heb ik het systeem zelf gemonteerd. Een leuke uitdaging omdat ik rekening moest houden met de positie van dakpannen, dak- en vloerbalken.
Ik vind het materiaal van de buizen dun en de bevestigingsmaterialen erg pietepeuterig. Maar, eenmaal gemonteerd en getaped is het een stevige constructie.
Het is allemaal gelukt en we hebben daglicht in de donkere hoek van de kamer. De lichtopbrengst is goed, ik had er iets meer van verwacht maar dat komt omdat er ook licht door de ramen komt. In een volkomen donkere ruimte zou het effect geweldig zijn.

13-08-2016
7,3

Ervaring met: LW400

Na prijs overeen gekomen te zijn en geld over gemaakt te hebben wordt geheel meteen naar mij toe gestuurd. 3 weken later constateert men dat factuur niet klopt, coulanceregeling; transportkosten worden gecompenseerd. Dreiging deurwaarder volgt
Hoe betrouwbaar is Lightway in zijn prijsopgave?

Frank en Willeke uit: Kerkwijk

11-06-2016
9,5

Ervaring met: LW300, Blue Performance

Fijne communicatie en goeie, duidelijke informatie gekregen. Gevolgd door een superservice.We zijn er superblij mee. Hij bevalt heel erg goed en we komen zeker bij jullie terug over een paar jaar voor de keuken.