Beoordelingen LexWonen

• Kon u ons altijd bereiken? 9,9
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt? 9,8

Roy Woonplaats ‘s-Hertogenbosch

06-02-2019

Via onze vrienden kwamen wij in contact met Lex Wonen.
Op een avond eens een mailtje gestuurd via de website, en 5 minuten later al bericht.. Kijk dat moeten we hebben dachten we!!

Dat was begin December 2018.

Nu op 6 Februari hebben wij ons eerste huis gekocht!
Hij houd de druk erop!!! Altijd bereikbaar, neemt hij even niet op, Lex belt altijd terug!!! Binnen 10 minuten.

Bij LexWonen heb je weinig tot geen eigen geld nodig.
Waar je bij een andere adviseur een slordige 12.000-13.000 euro nodig hebt, hadden wij er 11.000 euro minder nodig!!

Brian Woonplaats Maastricht

08-01-2019

Top makelaar, lex heeft ons geweldig geholpen wat een service!!!🙂hij is altijd bereikbaar en staat altijd voor je klaar. Hij heeft onze droom laten uitkomen ik kan je niet genoeg bedanken topper😀

Sandra Woonplaats Oosterwolde

29-12-2018

Super fijn en snel geholpen bij het kopen van ons nieuwe huis. Altijd te bereiken en snel reactie op vragen.

Wesley Woonplaats Steenwijk

28-12-2018

huis kopen zonder eigen geld bij LexWonen is dat mogelijk
ik werk snel en duidelijk geholpen voor opzoek naar de juiste hypotheek... LexWonen is zeer zeker een aanrader

Marin Woonplaats Ede

14-10-2018

Wij zijn dik tevreden, duidelijk en vakkundig in zijn hypotheek advies! Hij houd de druk erop en is altijd bereikbaar! Na onze mening een absolute aanrader om als adviseur te nemen!

Kevin Woonplaats NIJMEGEN

8,5

Demi Woonplaats Valkenswaard

M Woonplaats Valkenswaard

04-10-2018

Top altijd bereikbaar, alles word netjes uitgelegd zeker een aanrader
Bedankt

Cor Woonplaats Heerenveen

20-09-2018

Duidelijk in zijn hypotheekadvies en ook zeer kundig. Vlot in de omgang en een fijn persoon die rekening houdt met omstandigheden. Een absolute aanrader om als adviseur te nemen.
Rapportcijfer vanuit Friesland : 10

Rogier Woonplaats Tiel

27-08-2018
9,5

Vanaf de eerste kennismaking tot aan het begeleiden van de documenten naar de notaris voelt de service van LexWonen als een warm bad.

Altijd bereikbaar, alles volgens afspraak klaar, je merkt in alles passie voor het vak en ons als klant.

Bedankt LexWonen voor al je hulp bij het kopen van ons huis. Wij durven je voor deze grote stap in ieders leven aan iedereen aan te bevelen.