Beoordelingen Leadexpress

• Prijs / kwaliteit 9,0
  • Product 8,8
  • Support & Service 9,3
  • Afspraken nakomen 9,4

Guido Rosval Production & Development b.v.

12-11-2018
9,5

Ik werk al enkele jaten met Lead Express naar volle tevredenheid. Prijs kwalitiet is dik in orde. Er zijn meerdere partijen in de markt uiteraard, maar waarom meer betalen voor dezelfde informatie. Goede persoonlijke service. Zeker na de update van onlangs is het programma goed verbetert. Ik beveel lead Express zeer zeker aan!

Marieke Xterior BV

07-11-2018

Ontzettend gebruiksvriendelijk programma. Vooral het feit dat er eigenhandig tags aangemaakt kunnen worden en de vele filter-opties die het programma biedt, maken dat wij veel tijd besparen.

Van den Hout Automaten VOF

02-11-2018

Mounir MoTo Holding B.V.

31-10-2018

Helder, overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.

Izabella OCT Personeelsdiensten Helmond BV

02-10-2018
9,7

Een welkome aanvulling op ons online budget, Buiten dat we zien welke bedrijven onze website bezoeken is de echte meerwaarde het automatisch meten van onze Google adwords en social media campagnes! Prima club - mooie tool voor een competatieve prijs.

Jeffrey Akker auto’s

01-10-2018

Handige tool om realtime je websitebezoek te volgen. Verschillende oplossingen langs elkaar gelegd waarbij LeadExpress het verschil maakte in support en service en prijs. Echt een meerwaarde op alle online activiteiten die wij voeren.

Bas Bieze Food Group

06-09-2018

Na enige vertraging toegelaten tot de beta. Hier is netjes over gecommuniceerd. Tevreden met het eindresultaat en zien er naar uit om verder te mogen werken met het vernieuwde platform.

Maarten Pantheon Automatisering B.V.

29-08-2018
9,7

Bijzonder tevreden. Op een innovatieve manier weten we met de inzet van Leadexpress nieuwe leads te genereren en bestaande prospects goed te monitoren.

Misha Spreekmeester Business Consultancy

25-08-2018

Al een geruime tijd maak ik gebruik van Leadexpress. Het is een enorme aanvulling op onze online activiteiten en die van onze klanten.Gezien de hoeveelheid traffic die wij krijgen op onze site, zijn wij dagelijks voorzien van een interessante leadlijst die wij kunnen benaderen. Tevens vinden wij dat Leadexpress een prima service biedt.

Jop

24-08-2018

LeadExpress is voor mij en mijn klanten de ultieme tool om kwalitatieve leads te genereren. Geen poespas of ingewikkelde interfaces. Gewoon een lijst met potentiële klanten, ideaal voor B2B bedrijven.