Beoordelingen Leadexpress

18-02-2019

Prima software.

Aron Eigenlijk Alles

14-02-2019

Mijn ervaring met Leadexpress is super.

Het draagt op een belangrijke manier bij voor mijn sales en overzicht qua interesses van mijn website bezoekers. Het werkt al direct en geeft dus resultaat op korte termijn en al helemaal op lange termijn omdat je een database opbouwt.

De meeste bedrijven die ik bel worden direct herkent, vaak zelfs nog op het moment dat ik ze aan de telefoon heb. Vanuit hier kan ik ze bijvoorbeeld de tag ''prospect'' meegeven.

Op deze manier kan ik dus iedere pageview en interesse meten, zo kan ik behoeftes direct invullen.

Werk je in de B2B en wil je meer uit je website halen is dit DE tool om te gebruiken.

Arjen SIMPoint B.V.

08-02-2019
7,7

Prima samenwerkingsverband

Harald SmartPresentations

29-11-2018

Prima tool en goede ondersteuning.

Tol Tolzo B.V.

28-11-2018

Hartstikke mooi instrument om je sales mede mee aan te sturen. Naast andere slimme tools, maak ik met veel plezier gebruik van LeadExpress.

Johan Alcomex Veren B.V.

26-11-2018
7,8

Prettige (deskundigen) mensen om mee te communiceren en zijn goed bereikbaar als je hun nodig hebt.

26-11-2018
2,8

Slechte uitleg over de werking van het product. Sluiten bezoekers in de avonduren uit. Daar moet je zelf achter komen (staat nergens vermeld).

Guido Rosval Production & Development b.v.

12-11-2018
9,5

Ik werk al enkele jaten met Lead Express naar volle tevredenheid. Prijs kwalitiet is dik in orde. Er zijn meerdere partijen in de markt uiteraard, maar waarom meer betalen voor dezelfde informatie. Goede persoonlijke service. Zeker na de update van onlangs is het programma goed verbetert. Ik beveel lead Express zeer zeker aan!

Marieke Xterior BV

07-11-2018

Ontzettend gebruiksvriendelijk programma. Vooral het feit dat er eigenhandig tags aangemaakt kunnen worden en de vele filter-opties die het programma biedt, maken dat wij veel tijd besparen.

Van den Hout Automaten VOF

02-11-2018