Beoordelingen Leadexpress

• Support & Service 9,2
  • Afspraken nakomen 9,3

Rob OC Waterloo

26-02-2018

Een super product! Onze organisatie doet veel moeite om het aantal websitebezoekers te verhogen. LeadExpress is het perfecte middel om te achterhalen of we de juiste doelgroep bereiken en geeft ons direct de gegevens om potentiële klanten te bereiken.

Robert NLmatch

16-02-2018

Goede dienstverlening die voor ieder commercieel bedrijf iets kan toevoegen. Persoonlijk heb ik veel ervaring met andere aanbieders van IP tracking maar ik moet zeggen dat Leadexpress de beste prijs/kwaliteitsverhouding in de markt heeft.

Menno Selecta

23-01-2018
8,2

Bram OBLY.com

22-12-2017
7,7

Mooi bedrijf die een slimme tool hebben ontwikkeld om de lead opvolging simpel en duidelijk te houden

Jop Dit is Ruig

04-12-2017

Prima product. Heeft mijn klanten geholpen aan kwalitatieve leads!

Dennis Seeders

24-11-2017

Het is fijn werken met Stefan, hij is betrokken en geïnteresseerd. De tool doet wat het moet doen. Dagelijks ontvangen mijn klanten keurig de leads. Dit werkt omzet verhogend.

Luuc

22-11-2017
9,5

Snelle en goede ondersteuning van Stefan. Zijn proactieve houding wordt door ons zeer gewaardeerd.

Jeroen Soldit!

14-11-2017

Leadexpress is een prettig bedrijf om mee samen te werken.

Jeroen YOR24

18-10-2017

Supergoede ondersteuning om te proberen of het iets voor ons was. Bellen snel en proactief zonder dat het storend is. Denken ook goed mee om er meer uit te halen!

Anne Stalman & Rijken Gerechtsdeurwaarders

28-06-2017

Sinds enige tijd maken wij naar volle tevredenheid gebruik van de software van LeadExpress. Voor een relatief laag bedrag per maand ontvangen we erg waardevolle data waarmee onze salesafdeling aan de slag kan. De service is top. Stefan staat direct voor je klaar en is bereid ons te allen tijde te helpen.

De software is ideale tool voor bedrijven die niet helemaal 'koud' willen bellen maar ook voor bedrijven die gewoon willen weten hoe het precies zit met naamsbekendheid, bereik etc.