Beoordelingen Kras

• Prijs/kwaliteit verhouding 8,2
  • Kras website 8,3

jan uit: rosmalen

07-06-2019

ik heb een positieve mail gestuurd over onze reizen Rusland en Roemenie. Alleen de lange wachttijd aan de telefoon, als je nog iets wil weten is, ergelijk. Daar moet je iets aan doen!

anya uit: Oosterhout

7,3

ik ga al vele jaren met Kras en ben tevreden over vele dingen b.v. Susan Huibrechts als gids op de Mongolie expres maar ook mijn reis naar de Azoren,Zuid Afrika en Costa Rica enz. ik zou naar al die reizen wel eens een korting willen zien

B uit: Den Helder

altijd goed geregeld

Nighel uit: Arnhem

06-06-2019

De algemene ervaring is prima. Wellicht is een chatservice op de website zelve optioneel - vragen en anderszins onduidelijkheden kunnen direct worden beholpen door een KRAS-mw'er. Gelijke biedt of vertaalt mogelijkerwijs deze service meer in het KRAS-verdienmodel. Ook kan het een goede aanvullende optie zijn meer te halen uit een inlogprofiel na/van een boeking - e.g. door updatesverstrekking van geboekte bestemmingen, extra info van geboekte bestemmingen (realtime) > het idee is dat klanten zich meer het gevoel van vakantiecommitment aanmeten. Daarenboven zijn klanten vaker op de site waarbij persuasieve kansen zijn tot vervolgboekingen etc. Onder de streep betreft het boekingen evenredig het vakantiegevoel van klanten. Enfin KRAS, just a few idea's van een tevreden vaste klant. Keep up the good work! Cheers

Joan uit: Berkel en Rodenrijs

7,3

Prima ervaring met de medewerkers van Kras. Rommelig zoeken op de site.

Angela uit: Arnhem

Gijs uit: Putten

05-06-2019

Kras heevt grote keus in reizen tegen geode prijzen

Henny uit: Geleen

05-06-2019

Ik heb al een rondreis gemaakt met Kras en dat was me heel goed bevallen.Van daar dat ik nu weer een reis boek bij Kras.Heb andere reizen Gemaakt bij andere organisaties maar die zijn me niet zo goed bevallen vandaar tot ik terug kom opKras reizen.

R. uit: Wieringerwerf

04-06-2019
6,5

Jack uit: Leek

04-06-2019

Overzichtelijk en extra info. Vanaf site mijn boeking terug te zien en makkelijk stoelen vliegtuig reserveren, etc. Park,sleep,fly mogelijkheden en alle bescheiden goed en overzichtelijk beschikbaar en eenvoudig te printen.
Zorgeloos en betrouwbaar. Het is zoals t wordt aangegeven. Ervaringskennis.