Beoordelingen Kozijnmaatwerk.nl

• Duidelijke informatie op website 8,7

Erik uit: Baarn

14-10-2018

Internet

Een schuifpui kent wat risico's en haken en ogen, er was veel communicatie (ook gewoon mondeling) om te verifiëren of de bestelling klopt. Goed!
Handleidingen waren goed, hoewel zonder een ervaren klusser zou ik het niet zelf proberen.

Roy uit: Stein

09-10-2018

Ervaring met: Kozijnen, Schuifpuien

Internet

Vriendelijk geholpen. Duidelijke communicatie.

Jennis uit: Breda

02-10-2018

Internet

We hebben een hele mooie aluminium schuifpui die van 2 kanten open kan. Het bestellen was erg makkelijk en we hebben hem zelf gezet, dat was heel goed te doen met de beschrijving en de onderdelen met stickers. Goed bereikbaar voor vragen. We hebben snel een staaltje met de juiste kleur gestuurd gekregen zodat we snel kondem beslissen en bestellen.

Willem uit: Woudenberg

21-09-2018

Mond tot mond

Mooie schuifpui, als we vragen hadden werden deze vlot beantwoord. Goed bedrijf.

Karin uit: Andijk

21-09-2018
8,2

Ervaring met: Kozijnen, Schuifpuien

Internet

Top product goede afspraken netjes geleverd

Roger uit: Haarlem

19-09-2018
8,2

Internet

Er is een prima kozijn geleverd, de levertijd was door de vakantie lang onduidelijk, maar uiteindelijk met beperkte vertraging.

Pim uit: Gouda

07-09-2018

Ervaring met: Kozijnen

Prettig en deskundig

Kees uit: Ridderkerk

30-07-2018
7,8

Internet

Zoals afgesproken is de pui op de juiste tijd geleverd.
Mooie pui, ziet er goed uit.
We hebben alleen nog een probleem met de afwatering (na regenbui blijft er water in het gootje staan),hierover gemaild maar we hebben nog geen antwoord gekregen waarschijnlijk ivm vakantie.

Eddy uit: Almere

27-07-2018

Internet

Schuifpui besteld , het kader als een bouwpakket laten aanleveren , alles was netjes en verzorgd geleverd ook de transporteur deze was vriendelijk en behulpzaam , ik miste 4 stof/afdichting rubbers en ik hoefde niet eens te bellen om dit aan te geven volgende dag een envelop in de bus met de missende onderdelen ik was perplex , het is een top bedrijf en levert goede kwaliteit , Thankssss.

Hein uit: Deventer

13-07-2018

Mond tot mond

Via mijn schoonouders (die hebben ook deze aluminium schuifpuien) bij Kozijnmaatwerk.nl terecht gekomen. Prachtige schuifpuien! Scherpe prijzen en alle vragen via e-mail en telefoon goed beantwoord. Erg tevreden.