Beoordelingen Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Snelheid/levertijd 8,4

T. uit: Westzaan

14-05-2019

Positieve ervaring:
Alles keurig volgens afspraak geregeld.

Gijs uit: Twisk

13-05-2019
5,9

Deze klant koopt in de toekomst bij ons: nee

Positieve ervaring:
Bij het plaatsen van ons kozijn bleek een lekdorpel niet de goede kleur te hebben. Er zal gebeld worden voor een afspraak om deze alsnog te vervangen. Dat kan gebeuren, prima! De rompslomp die dat met zich mee brengt maakt het voor ons een vage ervaring met dit bedrijf. Als je als klant niet op de aangegeven tijden van Knipping aanwezig kan zijn word er keihard verwacht dat je maar thuisblijft van je eigen werk, terwijl er bepaalde dagen van de week wel mensen thuis zijn. Let wel; Het gaat hier om een lekdorpeltje van een meter, wat ook in 5 minuten van buitenaf (met laddar of steiger) erop gezet kan worden. Maar dat is dan weer teveel gevraagd. Op de vraag van ons uit of het op vrijdagmiddag 1500 uur kan luidt het antwoord : "de monteur werkt dan tot 1500"....... Hier zakt mijn broek van af! Ook wij hebben werk te doen en moeten ook wel eens overwerken om het werk klaar te krijgen.
De factuur daarentegen is allang en breed binnen. Raar, terwijl het dus nog niet geheel opgeleverd is.

Met name de communicatie vanaf kantoor (planning) is ronduit belachelijk. De mentaliteit klant is koning is ver te zoeken in deze. Het moet op hun manier en anders word er denigrerend en sarcastisch gereageerd.

De ingehuurde monteurs van knipping hebben overigens mooi strak werk geleverd, daar is niks van te zeggen. Wij zijn tevreden met het kozijn, het is vakkundig geplaatst en de kwaliteit is goed en netjes afgewerkt. Het puntje op de i is helaas teveel gevraagd. Jammer!

Verbeterpunten:
Iemand anders op de planning zetten die hart heeft voor de klant!

Nico

08-05-2019

Positieve ervaring:
Zoals u aan mijn beoordeling kunt zien zijn wij zeer tevreden. Kwaliteit en afwerking is van zeer goed kwaliteit.

Planning

uit: Zaandijk

06-05-2019

- Goede service.
- Vaklui.
- Prachtige kozijnen!

Verbeterpunten:
- Later op de dag beginnen, bijvoorbeeld om 08.00 uur.
- Levertijd
- Met klant draairichting ramen doornemen, om zeker te weten dat het klopt.
- nog iets voorzichtiger met in/uitladen en plaatsen. Dat voorkomt nodeloze beschadigingen.
- Goed opletten met afpurren. Nu een paar nodeloze "koudebruggen"

Arjen&Annemiek uit: Blokker

29-04-2019
9,7

Positieve ervaring:
Perfecte service, goede ervaren monteurs.
Werken goed in overleg zonder eerst dingen te monteren.

Johan uit: Zwaagdijk oost

26-04-2019

N. uit: Huisduinen, Den Helder

16-04-2019

Positieve ervaring:
Van alle contactmomenten die wij ervaren hebben van verkoop, inmeten, installatie tot after-sales zijn wij zeer te spreken over het niveau hiervan. Prettig contact, zaken worden snel geregeld. Ook bij onvoorziene zaken wordt er netjes gecommuniceerd, overlegd en pragmatisch gehandeld. Maar bovenal zijn wij zeer blij met de kwaliteit van de kozijnen en deuren. Levert heel veel extra woonplezier op. Investering zeker waard!

16-04-2019

Hans uit: Hippolytushoef

03-04-2019

Positieve ervaring:
Goede kwaliteit dakkapel, vakmensen netjes geplaatst in korte tijd en goed opgeruimd.

Verbeterpunten:
Misschien aanbieden om ook aan de binnenzijde afwerking te verzorgen?

Robert uit: Hoogkarspel

27-03-2019
8,1

Positieve ervaring:
zeer vriendelijk personeel. goed geholpen en onze dakkapel werd nog eerder geleverd dan gepland was!