Beoordelingen Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

• Betrouwbaarheid 8,8
  • Snelheid/levertijd 8,4

Maarten uit: Amstelveen

19-07-2017

Positieve ervaring:
Het product (dakkapel) is misschien wel een 10. De kunst is om het personeel dezelfde uitstraling te laten geven. Hoe communiceren ze met de klant? Hoe zaag je het dak open (netjes en strak of snel en grof)? Hoe laten ze de boel achter (even stofzuigen op de trap)?
Onze ervaring is dat dit niet over de hele linie past bij de kwaliteit van het product. Van de 5 man sterk (excl stagiair) hadden 3 man (met name chauffeur en ervaren monteurs) de uitstraling die past bij zo'n hoogwaardig mooi product. Dat is dan ook zeker de reden waarom we Knipping aanraden en zelf terug zullen komen.

Verbeterpunten:
- Werk veilig : zoals jullie werken is binnen de grote aannemers niet toegestaan. oa. niet aangelijnd het dak op, geen helm bij hijswerkzaamheden. Helaas gebeuren er nog steeds te veel ongelukken in de bouw die simpel voorkomen hadden kunnen worden.
- De kleine dakkapel was reeds vastgezet toen bleek dat deze niet waterpas stond. Dit lag mede door de dakconstructie. Ik werd er als klant bijgehaald om mee te kijken. Dankzij één (ik denk ervaren monteur) van jullie is hij los gemaakt, iets weg gezaagd (vrij grof), en er opnieuw opgezet, maar als het aan de 2 (met name jongere) collega's had gelegen was hij zo blijven zitten. Een opmerking als "hierna gaan we hem niet nog eens verzetten", vind ik niet passen waar de klant bij staat". Het moet gewoon goed gebeuren, en jullie zijn de expert.
- Ruim je eigen rommel op : onze zolder is een bouwplaats gezien de aannemer alles heeft leeg getrokken, maar dat wil niet zeggen dat je dan je eigen gemaakte rommel maar moet laten liggen. Ik heb het dan niet over (groot) afval, maar wel over zaagsel, maar ook stof en vuil op de trappen naar zolder. De stagiair even met de stofzuiger er doorheen laten gaan en het is klaar. De kwaliteit van de dakkapellen verdient ook daarin kwaliteit in uitstraling (hoe laat ik het achter).

Jos uit: Oostzaan

13-07-2017

Positieve ervaring:
Dakkapel past heel goed bij ons nieuwe huis en we hebben er heel veel ruimte bijgekregen. Van de dakkapellen uit onze buurt is het een echte uitblinker!!

Verbeterpunten:
Meer duidelijkheid over constructieve werkzaamheden die door de klant gedaan moeten worden. Vloer goed afdekken, Aan het van de klus is de vloer op meerdere plekken beschadigd omdat de afdekking te snel is weggehaalt.
Een aantal kleine beschadigingen op twee ramen waar ik nog contact over opneem

Jeroen uit: West-graftdijk

13-07-2017

Positieve ervaring:
Kwalitatief zeer mooi dakkapel, netjes geplaatst.

Geen

liet uit: rijswijk

10-07-2017

Positieve ervaring:
fantastische produkten worden door Knipping geleverd. En, ook niet geheel onbelangrijk, de afwerking wordt ook door ze gedaan, alles wordt 100% top afgeleverd. Er is maar 1 nadeel, als je al 1 of 2 zaken door ze hebt laten maken; is de volgende stap dat je alle kozijnen en deuren laat vervangen:)

j.w. uit: middenmeer

09-07-2017

Positieve ervaring:
ik ben super tevreden hoe het allemaal geregeld wordt en ook de uitvoering is perfect. een voorbeeld voor vele andere bedrijven.

Martin uit: Purmerend

04-07-2017

Positieve ervaring:
Goede uitleg over de mogelijkheden in de showroom, bij ons thuis zijn onze wensen in een passende offerte omgezet door Diana, kort daarna kwam Hans om alles in te meten en de details te bespreken. Wat ik fijn vond is dat wij inbreng hebben in het ontwerp en dat er eigenlijk best veel kan. Verder waren wij erg te spreken over de montage, de uitvoerenden waren stipt op tijd, alles werd keurig netjes opgeruimd en aan kleine gebreken werd meteen gehoor aan gegeven en snel hersteld. Wij genieten nu van een nieuw dakkapel en de nieuwe kozijnen in keuken en slaapkamer.

Verbeterpunten:
De tijd tussen afspraak maken en uitvoeringsdatum was erg kort waardoor wij vaak moesten improviseren om thuis te zijn. De hor van het slaapkamerraam endakkapelraam moest passend gemaakt worden, ook een klacht van de monteur waarom deze telkens tegroot zijn ingemeten

monique uit: Purmerend

01-07-2017

Positieve ervaring:
op tijd op gemaakte afspraken, goede kwaliteit

Verbeterpunten:
meer uitleg bij geplaatste ramen
rare geur na plaatsen (over na ca 1.5 week)

Hilda uit: Enkhuizen

29-06-2017

Die is goed

Geen

Jan uit: Hilversum

24-06-2017

Goed geïnformeerd.

Verbeterpunten:
Voldoende materiaal meenemen. Nu moeten de monteurs nog een keer langskomen. Jammer.

Marloes uit: Voorhout

23-06-2017

Positieve ervaring:
Bij onze vorige woning hadden we 2 dakkapellen van Knipping. Toen ook erg tevreden dus nu voor onze nieuwbouwwoning wederom voor Knipping gekozen.

geen